zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

در بازار پلیر‌های هوشمند، اپل در حال حاضر سهم بزرگی را به خود اختصاص داده است، با این‌که این بازار نه چندان بزرگ کم‌کم رو به زوال می‌رود و هر ماه فروش کمتری نسبت به قبل دارد، باز هم شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند و هنوز برای بدست آوردن سهم بیشتر تلاش می‌کنند. با زومیت همراه باشید تا با این پلیر چند رسانه‌ای جدید سامسونگ آشنا شوید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:47 ] [ amer ] [ ]

گالاگسی اس ۳ در کنار اچ تی سی One X از مهم‌ترین گوشی‌های دنیای‌ اندروید است و تا کنون بیش از ۱۰ میلیون عدد از این تلفن هوشمند به فروش رسیده که در میان دیگر رقبا یک رکورد به حساب می‌آید. حال رقابت تازه ‌ای میان این دو شرکت و شرکت‌های رقیب دیگر در گرفته است و آن به‌روزرسانی سریع‌تر به نسخه بعدی‌ اندروید ، آبنات پاستیلی است.


ادامه مطلب
[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:41 ] [ amer ] [ ]

همانطور که خوانندگان زومیت اطلاع دارند، در روز ۱۵ شهریور ماه شرکت نوکیا کنفرانسی برای معرفی گوشی‌های جدید ویندوز فون 8 برگزار خواهد کرد. این روزهای باقی مانده تا شروع کنفرانس نوکیا، زمان مناسبی برای ایجاد موج خبری برای جلب توجه کاربران است. بهترین راه حل، مورد هدف قرار دادن یکی از بزرگترین رقبا یعنی سامسونگ است. در ادامه با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب
[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:39 ] [ amer ] [ ]

سونی در Gamescom 2012 از ارائه سرویس Cross-Platform جدیدی خبر داده که دسترسی به فروشگاه بازی سونی را از روی گستره وسیعی از دستگاه‌ها ممکن می‌سازد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:39 ] [ amer ] [ ]

طی هفته‌های اخیر اطلاعات بسیار زیادی در مورد آیفون بعدی به بیرون درز کرد و حتی تصاویر احتمالی کامل این تلفن نیز منتشر شد. تمام شایعات منتشر شده و شواهد بدست آمده، نمایشگر بزرگتر برای آیفون بعدی را تایید می‌کنند. اما محکم‌ترین مدرک تازه بدست آمده از نسخه جدید iOS 6 نشان می‌دهد که این سیستم‌عامل از رزولوشن  ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و آیکان‌ نرم‌افزارها را براساس رزولوشن جدید در ردیف‌های بیشتری قرار می‌دهد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:37 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت قصد دارد برخی از امکانات آفیس ۲۰۱۳ را در نسخه RT این مجموعه که برروی تبلت‌های ARM تحت ویندوز ۸ نصب خواهند شد، حذف کند. براساس گزارش یک منبع نزدیک به مایکروسافت، این غول نرم‌افزاری قصد دارد نسخه پیش‌نمایش Office 2013 RT را به عنوان بخشی از سیستم‌عامل ویندوز RT در اواخر سال جاری منتشر نماید. اما کدامیک از امکانات آفیس ۲۰۱۳ در نسخه مخصوص تبلت‌ها حذف می‌شود؟


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:34 ] [ amer ] [ ]

در دنیای موبایل، فعلا قوی‌ترین پردازنده گرافیکی در دل نسل سوم آیپد جای گرفته است. اما ARM قصد دارد تا انتهای امسال موج جدیدی از پردازنده‌های گرافیکی را به بازار عرضه کند که به گفته این شرکت، دنیای گرافیک موبایل را متحول خواهند کرد. براساس ادعای این شرکت پردازنده‌های ۴ و ۸ هسته‌ای جدید ARM بازده مشابه کنسول‌های بازی خواهند داشت.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:33 ] [ amer ] [ ]

اپل در زمان معرفی iOS 6 خبر از جدایی سیستم‌عامل خود از سرویس نقشه گوگل داد، اما علاوه بر این، سرویس ارزشمند دیگر غول جستجوی جهان نیز در iSO 6 وجود نخواهد داشت. در iOS 6، نرم‌افزار یوتیوب حذف می‌شود، در عوض کاربران آیپد، آیفون و آیپاد می‌توانند از طریق مرورگر سافاری یا نرم‌افزار مستقل جداگانه یوتیوب استفاده نمایند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:27 ] [ amer ] [ ]

زمان زیادی از معرفی تبلت قدرتمند و ارزان قیمت گوگل، نکسوس7، در کنفرانس Google I/O نمی‌گذرد. مطابق معمول سایت iFixit تلاش کرده تا دل و روده این تبلت پر قدرت را بیرون ریخته و به قابلیت تعمیر دستگاه امتیاز بدهد. این سایت همچنین این عملیات هیجان انگیز را قبلا بر روی کیندل فایر اجرایی کرده و به آن امتیاز ۸ از ۱۰ داده بود. با ما همراه شوید تا شاهد کالبد شکافی نکسوس 7 دوست داشتنی در ۱۸ قدم باشید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:24 ] [ amer ] [ ]

انتظار می‌رود شرکت مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز فون 8 را در ماه سپتامبر ( شهریور و اوایل مهر) نهایی کند و گزارشات اخیر حاکی از آن است که نوکیا ممکن است در همان زمان نسل جدید گوشی‌های خود را معرفی نماید. وب سایت چینی WPDang قبلا گزارش داده بود که نوکیا دو گوشی Lumia مجهز به ویندوز فون 8 را در روز 5 سپتامبر یا 15 شهریور معرفی خواهد نمود و حالا خبرگزاری بلومبرگ نیز این شایعه را تایید کرده است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:21 ] [ amer ] [ ]

رزولوشن 720p برای نمایشگر تلفن‌های هوشمند کافی نیست؟ گزارش‌ها حاکی از آنند که HTC در حال کار برروی نمایشگر Full HD برای تلفن‌ هوشمند جدید خود است. تلفن جدید اچ‌تی‌سی مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی بوده و قرار است در ماه سپتامبر یا اکتبر (حدود ۲ ماه دیگر) وارد بازار شود. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:18 ] [ amer ] [ ]

از یک بازار کوچک که کسی به آن توجه نمی‌نمود، تبلت‌ها تبدیل به یکی از داغ ترین محصولات بازار شده‌اند و حتی پیش‌بینی می‌شود که در چند سال آینده بخش بزرگی از بازار لپ‌تاپ‌ها را نیز به خود اختصاص دهند. برخی نیز معتقدند که تبلت‌ها با کمک پردازنده‌های قوی x86 می‌توانند به طور کامل لپ تاپ را کنار گذاشته و از دور خارج نمایند. در حال حاضر آیپد سلطان بی‌چون و چرای بازار تبلت‌هاست اما روز به‌ روز بر تعداد رقبای تبلت اپل افزوده می‌شود و به تازگی غول نرم‌افزاری دنیا، مایکروسافت نیز با معرفی تبلت اختصاصی خود با نام سرفیس وارد میدان شده است. در این مقاله این دو تبلت را بصورت کامل با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:39 ] [ amer ] [ ]

به تازگی اطلاعاتی در مورد نسل جدید پردازنده‌های اینتل با نام Haswell به بیرون درز کرده، پردازنده‌هایی که قرار است جانشین Ivy Bridge شوند و باعث تولید اولترابوک‌های ارزان قیمت و قدرتمند ویندوز ۸ گردند. در حال حاضر اولترابوک‌ها در حال درجا زدن با سیستم‌عامل ویندوز ۷ هستند اما با عرضه ویندوز ۸ انتظار می‌رود بازار اولترابوک‌ها نیز از رکود خارج شود. در ادامه جزئیات بیشتری در مورد آینده اولترابوک‌ها و نسل جدید پردازنده‌های اینتل مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:36 ] [ amer ] [ ]

سامسونگ بالاخره دو تبلت محبوب Galaxy Tab 10.1 و Galaxy Tab 7.0 Plus را به اندروید ۴ یا ساندویچ بستنی دوست داشتنی گوگل بروز خواهد کرد. اما این بروز رسانی فعلا برای کاربران امریکایی ارائه نخواهد شد. انتظار می‌رود بروز رسانی تبلت‌های Galaxy Tab 7.7 و Galaxy Tab 8.9 نیز در آینده نزدیک ارائه گردد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:12 ] [ amer ] [ ]

تا معرفی آیفون نسل ششم اپل کمتر از ۶ هفته باقی مانده است و طرفداران این محصول پر رونق اپل چشم انتظار این رویداد هستند. ویدئویی که اخیرا در فضای وب منتشر شده نشان می‌دهد که پنل آیفون جدید بزرگتر، باریک‌تر و در عین حال مقاوم‌تر از نسل قبلی خواهد بود.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:9 ] [ amer ] [ ]

نزدیک به یک ماه پیش و با رونمایی از iOS 6 مقاله‌ای در زومیت منتشر شد که به مقایسه میان iOS 6، اندروید ساندویچ بستنی و ویندوز فون 7.5 مانگو پرداخته بود. با گذشت این مدت نکات بیشتری از iOS 6 برایمان روشن شد و از نسخه‌های جدید دو سیستم عامل اندروید و ویندوز فون نیز پرده‌برداری گردید. در راستای همین تغییرات جدول مقایسه‌ای ما دستخوش تغییرات زیادی شد. در نتیجه تصمیم گرفتیم جدول مقایسه‌ای جدیدی را ترتیب داده و این سه سیستم عامل تازه نفس را با یکدیگر مقایسه کنیم.


ادامه مطلب
[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:2 ] [ amer ] [ ]

دیروز نسخه نهایی ویندوز ۸ مایکروسافت به بیرون درز کرد. این اتفاق یک روز پس از آن که سیستم عامل جدید مایکروسافت به شرکایش ارائه شد، به وقوع پیوست. اما قبل از آن نیز وب سایت Win8China اطلاعاتی در رابطه با گزینه‌های سفارشی‌سازی صفحه آغازین و صفحه قفل را منتشر کرده بود. نسخه نهایی ویندوز ۸ بیست گزینه سفارشی‌سازی خواهد داشت.


ادامه مطلب
[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:59 ] [ amer ] [ ]

همانطور که خوانندگان زومین مطلع هستند، کمتر از چند هفته تا آغاز  نمایشگاه IFA زمان باقی مانده است. حال طبق خبری که وب‌سایت‌های مختلف منتشر نموده‌اند، شرکت سامسونگ شروع به ارسال دعوتنامه برای همایش پرده برداری از محصول جدید موبایل خود نموده است. تاریخ آن نیز ۸ شهریور یا ۲۹ آگوست اعلام شده است، یک سال پیش دقیقا در همین تاریخ سامسونگ گالاکسی نوت را به جهان معرفی نمود و هم اکنون بسیاری از علاقه‌مندان گلکسی نوت بی‌صبرانه منتظر این همایش هستند.


ادامه مطلب
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ amer ] [ ]

نسخه نهایی ویندوز ۸ که قرار است در ۵ آبان ماه بصورت رسمی منتشر شود،  تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت به بیرون درز کرد. همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم مایکروسافت همواره نسخه نهایی سیستم‌عامل خود را پیش از انتشار عمومی در اختیار برخی از تولیدکنندگان قرار می‌دهد و همیشه چند روز پس از ارائه این نسخه، شاهد حضور آن در وب‌سایت‌های به‌اشتراک‌گذاری فایل هستیم. حالا نسخه نهایی ویندوز ۸ نیز به بیرون درز کرده است.


ادامه مطلب
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:14 ] [ amer ] [ ]

تبلت‌های آرکاس معمولا در رده تبلت‌های ارزان قیمت بازار هستند، اما تبلت جدید فوق‌العاده باریک این کمپانی که تا سه هفته دیگر وارد بازار می‌شود می‌تواند دید مشتریان نسبت به محصولات این کمپانی را تغییر دهد. در ادامه مطلب اطلاعات کامل‌تر و تیزر ویدئویی این تبلت را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:12 ] [ amer ] [ ]

HP, Acer و Lenovo قصد دارند تبلت‌های ویندوز ۸ با پردازنده کم‌مصرف اتم اینتل تولید کنند. اینتل نیز انتظار دارد حداقل ۲۰ تبلت هیبریدی ویندوز ۸ با پردازنده‌های ساخت این شرکت وارد بازار شوند. براساس گزارش سی‌نت، دو شرکت اچ‌پی و ایسر در حال کار برروی طراحی تبلت‌های ویندوز ۸ خود هستند علاوه بر این دو کمپانی، براساس اطلاعاتی که امروز در مورد تبلت Thinkpad Tablet 2 لنوو به بیرون درز کرد، مشخص شد که این غول چینی نیز در حال تولید تبلت ویندوز ۸ با پردازنده SoC اینتل است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:56 ] [ amer ] [ ]

گوگل هر ماه نمودار توزیع نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید در بازار دستگاه‌های همراه را منتشر می‌کند. در جدیدترین اطلاعات ارائه شده شاهد رشد چشمگیر اندروید نسخه ۴ (ساندویچ بستنی)، کاهش سهم نسخه ۲.۳ (نان زنجبیلی) و شروع قدرتمند آخرین نسخه اندروید یعنی ۴.۱ (آبنبات پاستیلی) هستیم.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:53 ] [ amer ] [ ]

هر چند هنوز اسکنرهای بی‌سیم و قابل حمل در کشور ما به راحتی یافت نمی‌شوند اما با وجود افزایش و تنوع این محصولات در بازار جهانی انتظار می‌رود به زودی شاهد این محصولات در بازار کشور نیز باشیم. اسکنرهای بی‌سیم، سبک‌تر و کوچکتر از اسکنرهای فعلی بوده و به راحتی قابل حمل می‌باشند. جدیدترین محصول IRIScan با نام Anywhere 3 یکی از این اسکنرها است که قادر به ارسال فایل‌های اسکن شده بصورت بی‌سیم می‌باشد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:51 ] [ amer ] [ ]

پیش از این شایعاتی در رابطه با تلفن جایگزین Xperia S سونی شنیده‌ بودیم، حالا جزئیات بیشتری در رابطه با این تلفن که با نام Xperia SL شناخته می‌شود بدست آمده است. Xperia SL از نظر طراحی ظاهری تقریبا هیچ تفاوتی با Xperia S نمی‌کند، اما سونی این تلفن را در رنگ‌بندی متنوعی عرضه خواهد کرد. وب سایت ePrice که معمولا قابل اعتماد است، اعلام نموده که اکسپریا SL مجهز به پردازنده S3 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز خواهد بود.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:47 ] [ amer ] [ ]

دادگاه مناقشه سامسونگ و اپل همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد این قصه سر دراز داشته باشد. بنا به آخرین اخبار، دادگاه مدارک اخیر سامسونگ درباره طراحی گوشی F700 خود و ادعای کپی برداری اپل از طرح‌های سونی را نپذیرفته، چرا که معتقد است این مدارک بسیار دیر تقدیم دادگاه شده‌اند. از سویی قاضی این دادگاه نیز از این که سامسونگ این مدارک را در رسانه‌ها خبری پخش نموده، به شدت دلخور شده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:44 ] [ amer ] [ ]

آنچه این روزها در گوگل صورت می‌پذیرد ارائه خدماتی با کیفیت و بدون وقفه به کاربران است. طوری که کاربران با اطمینان، سرویس‌های گوگل را انتخاب می‌کنند. یکی از محصولات دوست داشتنی غول جستجوی جهان، محبوب‌ترین مرورگر جهان یعنی کروم است که نسخه ۲۱ آن امروز منتشر شد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:42 ] [ amer ] [ ]

به تازگی شرکت گوگل، از سرویس تازه خود، یعنی ارائه اینترنت به کاربران که با ویژگی‌ها و قیمت باور نکردنی خیلی‌ها را وسوسه می کند، رونمایی کرده است. در این متن به نقاط قوت و ضعف این سرویس خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:48 ] [ amer ] [ ]

سایت چینی ePrice که در زمینه ابزارهای موبایل فعالیت می‌کند، امروز تصویر مربوط به تلفن Xperia LT29i که با نام Xperia GX نیز شناخته می‌شود را منتشر نمود. براساس این گزارش تلفن Xperia GX قرار است در همین ماه وارد بازار ژاپن شود. LT29i دارای طراحی منحنی شکل بوده و از NFC پشتیبانی می‌کند. همانطور که در عکس گرفته شده از این تلفن قابل تشخیص است سیستم‌عامل GX اندروید ۴ می‌باشد. جزئيات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:44 ] [ amer ] [ ]

با وجود آن که کمپانی سونی گزارشات ضد و نقیضی درباره به‌روزرسانی گوشی‌های خود به اندروید ۴.۱ منتشر نموده، اما همچنان ممکن است شاهد آبنیات پاستیلی روی گوشی‌های Xperia سری ۲۰۱۱ باشیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:31 ] [ amer ] [ ]

خبرگزاری آلمانی Mobiflip، اطلاعات مربوط به جانشین Tablet S سونی را از یکی از اسلایدهای داخلی این شرکت بدست آورده است. براساس این گزارش تبلت جدید سونی سبکتر، نازکتر و قوی‌تر از Tablet S خواهد بود. به نظر می‌رسد که این تبلت با نام تجاری "Xperia Sony Tablet" وارد بازار شود. سونی، سخت‌افزار و قابلیت‌های این تبلت را ارتقاء داده است. تبلت اکسپریا سونی دارای پردازنده ۴ هسته‌ای، سیستم‌عامل اندروید و بدنه آلومینومی است. توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:28 ] [ amer ] [ ]

اگر تصور می‌کنید که دعوای بین اپل و سامسونگ به موضوعی خسته کننده و آزاردهنده تبدیل شده، کاملا در اشتباه هستید، زیرا در چند هفته اخیر، از گزارشات دادگاه، اطلاعاتی فاش شده که شاید اگر این مناقشه وجود نداشت، ما دوستداران گجت هیچگاه قادر به دیدن آنها نبودیم. هر روز شاهد فاش شدن اطلاعاتی از نمونه‌های اولیه تا تبلت و گوشی‌های آینده اپل و سامسونگ هستیم. امروز در گزارشی که سامسونگ از طرح های آینده تبلت‌های خود تهیه کرده بود، موردی جالب توجه وجود داشت، تبلتی با نمایشگر رتینا که سامسونگ در حال توسعه و ساخت آن است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:58 ] [ amer ] [ ]

تا زمان انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ زمان زیادی باقی نمانده است، از آنجایی که رابط کاربری ویندوز ۸ براساس صفحه‌های لمسی طراحی شده، بخش سخت‌افزار مایکروسافت نیز کی‌برد و ماوس جدید سازگار با این سیستم‌عامل را برای تبلت‌ و دیگر ابزارهای لمسی طراحی و معرفی نموده است. این کی‌برد و ماوس بی‌سیم به شکلی طراحی شده‌اند که به راحتی با ابزارهای موبایل از جمله لپ‌تاپ و تبلت‌های لمسی ویندوز ۸ کار کنند. اطلاعات بیشتر به همراه گالری تصاویر مربوط صفحه‌کلید Wedge Mobile Keyboard و ماوس Wedge Touch Mouse را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:54 ] [ amer ] [ ]

اگر شما هم تلفن گلکسی اس ۲ دارید و از انتظار کشیدن برای عرضه نسخه رسمی اندروید ۴ یا ساندویچ بستنی دوست داشتنی گوگل خسته شده‌اید، در ادامه مقاله با زومیت همراه باشید تا آموزش جامع بروز رسانی گلکسی اس ۲ به اندروید ۴ را مشاهده نمایید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:22 ] [ amer ] [ ]

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار جشنواره مسابقات ورزشی تابستانی در لندن، پایتخت انگلستان از جمعه گذشته آغاز شد. ورزشکاران، خبرنگاران، هواداران و علاقه‌مندان، رویدادهای المپیک ۲۰۱۲ را از نزدیک پیگیری می‌کنند. از آنجا که اغلب مسابقات در طول روزهای کاری هفته برگزار می‌شود و با توجه به مشغله کاری روزمره، پیگیری نتایج بازی‌ها قدری دشوار می‌شود. اگر به تلویزیون دسترسی ندارید، مشکلی نیست. می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار این رویدادهای ورزشی از فناوری کمک بگیرید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:15 ] [ amer ] [ ]

به مناسبت فرا رسیدن رمضان 1391 می توانید تا 60 درصد تخفیف برای خرید آنتی ویروس های بیت دیفندر 2012 و 2013 استفاده کنید . همچنین با راهکارهای سازمانی (آنتی ویروس های تحت شبکه) بیت دیفندر، دو سال امنیت بیشتر هدیه بگیرید .


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:36 ] [ amer ] [ ]

تا به امروز شایعات و شواهد بسیاری در مورد تلفن بعدی اپل که فعلا آیفون ۵ خوانده می شود، منتشر شده است. همچنین تصاویری در مورد قاب و ابعاد این تلفن هوشمند پرهیاهو بدست آمده بود. اما حالا به لطف کارخانه iLab، تامین‌کننده چینی قطعات اپل، تصاویر کامل آیفون بعدی به بیرون درز کرده است. تفاوت اصلی تصاویر فعلی با آنچه پیش‌ از این بدست آمده بود در این است که این بار تلفن بطور کامل اسمبل شده و به نظر می‌رسد این تصاویر مربوط به نسخه نهایی آیفون ۵ هستند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:34 ] [ amer ] [ ]

هر سال جدید تحصیلی چالش‌های تازه‌ای را برای علم‌آموزان به همراه دارد. امروزه با وجود این همه اسباب حواس پرتی، حفظ تمرکز بر کار یا تحصیل بیش از پیش دشوار شده است. در این مقاله کوشیده‌ایم برخی از ترفندهای قدیمی و جدید که هوشمندانه ما را در کسب تمرکز حواس یاری می‌رسانند، معرفی نموده و قدری در باب آن‌ها قلم فرسایی کنیم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:31 ] [ amer ] [ ]

کنسول بازی مبتنی بر اندروید Ouya در حال تکامل است واحتمالا در آینده‌ای نه چندان دور باید منتظر رقیبی دیگر برای Xbox مایکروسافت، PlayStation سونی و Wii نینتندو باشیم. تیم اویا اعلام کرده که با OnLive توافق کرده تا در ارائه سرویس بازی زنده روی فضای ابری شراکت کند. احتمالا در آینده خبر از همکاری با سرویس‌ها و کمپانی‌های دیگر نیز خواهیم شنید. اما سوال این است که این شراکت مفید خواهد بود یا مضر؟! در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:29 ] [ amer ] [ ]

کمتر از یک ماه تا شروع نمایشگاه IFA برلین آلمان زمان باقی مانده و هر روز اطلاعات مربوط به یکی از تلفن‌هایی که قرار است در این نمایشگاه به نمایش عموم در آید به بیرون درز می‌کند. چند روز پیش اطلاعات مربوط به تلفن نسبتا قوی Xperia Mint به بیرون درز کرد و دیروز نیز اطلاعات مربوط به تلفن‌ خوش قیمت Xperia J در فضای وب منتشر شد. این تلفن که با نام ST26i نیز شناخته می شود مجهز به صفحه نمایش ۴ اینچ و سیستم‌عامل اندروید ۴ است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:23 ] [ amer ] [ ]

چندی پیش سامسونگ امکان خرید نرم‌افزارهای اندرویدی از طریق کارت‌های بانکی عضوی شتاب را در فروشگاه Samsung Apps میسر کرد. حال در راستای تشویق کاربران به استفاده از این فروشگاه نرم‌افزاری، به ۱۱ نفر از کاربرانی که از این فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی خود را تهیه می‌کنند، ۱۱ دستگاه تلفن گلکسی اس ۳ هدیه می‌دهد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:20 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 28733
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1