zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ
از آنجایی که امنیت کامپیوترهای شخصی و دستگاه های همراه همیشه برای مصرف کننده از اهمیت بالایی برخوردار است، مایکروسافت روش امنیتی جدیدی مبتنی بر عکس را برای سیستم عامل ویندوز ایجاد کرده است. در این روش که هم ساده تر و هم از امنیت بالاتری برخوردار است می توان با علامت گذاری دایره یا خط و یا نقطه روی یک تصویر وارد سیستم شد.
[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:مایکروسافت رمز تصویری را برای ویندوز 8 ارائه می کند , ] [ 13:4 ] [ amer ] [ ]
در یکی از کارخانه های تامین کننده قطعات اپل در کشور چین انفجار نسبتا شدیدی رخ داد که در طی این انفجار 57 نفر زخمی و 23 نفر به دلیل جراحات حاصل از سوختگی روانه بیمارستان شدند.
ادامه مطلب
گوگل به رسم هر سال لیست Zeitgeist ها را منتشر می کند که شامل آماری از بیشترین عبارات جستجو شده، عباراتی که بیشترین افزایش و کاهش تعداد جستجو را داشته اند و آمارهای جذاب دیگر اینچنینی می شود. در ادامه توضیحات کامل این گزارش را مشاهده خواهید کرد.
[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:گوگل گزارش بیشترین عبارات جستجو شده در سال 2011 را منتشر کرد , ] [ 12:59 ] [ amer ] [ ]

نسل جدید تلفن های هوشمند در راه است. اپل برروی نسل پنجم آیفون کار می کند و سامسونگ نیز در حال ساخت Galaxy S III است. شواهد و شایعات مختلفی در مورد iPhone 5 منتشر شده است ولی تا به امروز اطلاعات کمی در مورد نسل آینده تلفن های هوشمند سامسونگ شایع شده بود. حال اسنادی به بیرون درز کرده که مشخصات فنی Galaxy S III در آن ذکر شده است.

[ شنبه 26 آذر 1390برچسب:اطلاعات فنی Galaxy S III به بیرون درز کرد, پردازنده 1,8GHz, دوربین 12MP , ] [ 15:49 ] [ amer ] [ ]

هفته ای که گذشت: سریعترین دوربین دنیا معرفی شد، رکورد سرعت اینترنت به 186Gbps رسید، اسناد بنیانگذاری اپل به قیمت 1.6 میلیون دلار در یک حراجی به فروش رفت، نسخه 16 مرورگر Chrome گوگل با قابلیت همگام سازی چند اکانت منتشر شد، توشیبا از تبلت 10.1 اینچی با ویندوز 7 پرده برداری کرد، سامسونگ وارد بازی Ultrabook ها و پاناسونیک وارد بازار تلفن های هوشمند می شوند.


Claire Felicies از عکاسان خلاقی است که تصمیم گرفته تغییر چهره سربازان در طول دوره جنگ را به تصویر بکشد. در این پروژه ظاهر سربازها قبل، بعد و در طول جنگ مقایسه می شوند. همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد تغییر چهره این سربازان در دوران جنگ و پس از آن کاملا مشهود است.

[ شنبه 26 آذر 1390برچسب:تغییر چهره سربازان امریکایی قبل, بعد و در طول جنگ , ] [ 15:43 ] [ amer ] [ ]

چند سال پیش با ظهور نت بوک های ارزان قیمت، کوچک و سبک، خلاء دستگاه های قابل حمل تا حد زیادی پر شد. نت بوک ها عمدتا مجهز به پردازنده کم مصرف و ارزان قیمت Atom هستند که طبیعتا عملکرد پایینی نیز دارند. این دستگاه ها می توانند ساعت ها، بدون نیاز به شارژ مجدد، بسیاری از امور را انجام دهند. اما با ظهور تبلت ها، موقعیت این نت بوک ها به خطر افتاده است. بطوریکه بسیاری از تولید کنندگان نت بوک مانند سامسونگ و دل تولید این دستگاه را متوقف کرده اند.

[ شنبه 26 آذر 1390برچسب:Dell تولید نت بوک ها را متوقف می کند , ] [ 15:40 ] [ amer ] [ ]
Gowalla نام یک شرکت خدماتی- تبلیغاتی است که اکنون آن را با برنامه تحت وبش که معرف تکنولوژی جدیدی است می شناسند. با این نرم افزار این امکان به وجود می آید که بر اساس موقعیت مکانی شما پیشنهادات توریستی یا تبلیغاتی و یا بسیاری خدمات دیگر ارائه می شود. حال فیس بوک قصد دارد این شرکت را از آن خود کند. به این ترتیب می بایست منتظر امکانات جدید فیس بوک که براساس موقعیت مکانی هر شخص ارائه خواهد شد باشیم.
[ چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:فیس بوک شرکت موقعیت یابی Gowalla را می خرد , ] [ 10:22 ] [ amer ] [ ]
شایعه جدیدی حکایت از آن دارد که ممکن است برای تبلت ها و نوت بوک های مبتنی بر پردازنده ARM، دسکتاپ کلاسیک همیشگی ویندوز در نسخه 8 این سیستم عامل وجود نداشته باشد. در این رابطه در وب کست این هفته مایکروسافت سخنان جدیدی به میان آمد که شکل و شمایل عرضه این محصول را در هاله از ابهام فرو برد. نظر شما چیست؟ به نظر شما باید ویندوز خانه تکانی اساسی کرده و رابط کاربری خود را به کلی تغییر دهد، یا توجه و تمرکزش را فقط بر سیستم های x86 بگذارد؟
دانشمندان در تلاشند که مجددا ماموت های عظیم الجثه را به چرخه حیات باز گردانند و تا حدود زیادی نیز به هدف خود نزدیک شده اند. در ادامه مشاهده خواهید کرد این دانشمندان چگونه با استفاده از DNA حاصل از استخوان کشف شده از یک ماموت، قصد دارند این حیوانات را به چرخه حیات باز گردانند.
[ چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:ممکن است ماموت ها تا 5 سال آینده در سراسر زمین وجود داشته باشند , ] [ 10:20 ] [ amer ] [ ]
اگر تلفن اندرویدی دارید یک نرم افزار ساده این کار را برای شما انجام می دهد. با نصب BrowserTexting می توانید SMS های خود را در مرورگروب دریافت و یا ارسال کنید. این نرم افزار به شما امکان همگام کردن SMS ها بین تلفن اندرویدی و مرورگر وب را می دهد. BrowserTexting مناسب محیط کار و یا زمانی است که دوست ندارید کسی متوجه ارسال و یا دریافت پیام کوتاه شما شود. تایپ کردن با کی برد کامپیوتر نیز بسیار سریعتر از صفحه کلید موبایل ها است.
[ چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:9 ] [ amer ] [ ]
امروزه تبلت ها در سایزهای متفاوتی عرضه می شوند اما واقعا بهترین سایز برای تبلت کدام است؟ 10 اینچ یا 7 اینچ یا شاید 8.9 اینچ؟ به نظر می رسد خود سامسونگ نیز نمی داند کدام سایز بهتر است چون این شرکت کره ای تا به حال تبلت های 7 و 10 و 8.9 و حتی تلفن 5.3 اینچی Galaxy Note را تولید کرده است. در این مقاله به بررسی جدیدترین تبلت سامسونگ یعنی Galaxy Tab 8.9 می پردازیم. این تبلت مجهز به صفحه نمایش 8.9 اینچ با رزولوشن HD، سیستم عامل اندروید 3 و پردازنده دو هسته ای است. خواندن مقاله را ادامه دهید تا با جنبه های مختلف این تبلت آشنا شوید.
ادامه مطلب
[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:15 ] [ amer ] [ ]
طی دو سال اخیر با ظهور مرورگر قدرتمند کروم و بهبود روزافزون فایرفاکس، زمزمه پایان تکیه طولانی مدت مایکروسافت بر قله مرورگرها هر روز بیشتر شنیده می شود. کروم با رشد سریعی که داشته توانسته پس از دو سال فایرفاکس را کنار بزند. فاصله اش با IE همچنان نجومی است اما از آنجا که بیشتر طرفداران کروم، از مرورگر IE به آن نقل مکان کرده اند و با توجه به رشد فزاینده کروم و کاهش روزافزون سهم IE ، اگر مایکروسافت فکری به حال مرورگر خود نکند باید در آینده ای نه چندان دور منتظر تغییرات دیگر و صعود کروم به صدر جدول نیز باشیم.
ادامه مطلب
[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:11 ] [ amer ] [ ]
تنها پس از 5 هفته از معرفی Galaxy Nexus، به نظر می رسد سامسونگ آماده معرفی نسل جدید تلفن و تبلت های سری Galaxy است. براساس اعلام Fusible، سامسونگ به تازگی نام تجاری Galaxy Sleek را ثبت کرده که محصولات تلفن، تلفن هوشمند، موبایل و تبلت را پوشش می دهد.
ادامه مطلب
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:52 ] [ amer ] [ ]
مایکروسافت پیش نمایش جدیدی از نسخه 10 اینترنت اکسپلور را منتشر کرد. در این نسخه از مرورگر مایکروسافت که تنها برروی سیستم عامل ویندوز 8 کار می کند، قابلیت های جدیدی برای پشتیبانی بهتر از HTML5 اضافه شده است. این چهارمین نسخه پیشنمایش IE 10 است که بیشتر برای تولید کنندگان نرم افزار عرضه می شود. اما امکان دانلود برای عموم وجود دارد.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:50 ] [ amer ] [ ]
با توجه به موفقیت فوق العاده iPad 2، من حتی مطمئن نیستم که اپل نیازی به ساخت iPad 3 احساس کند. البته قطعا iPad 3 ساخته خواهد شد. تا اینجای کار فاصله بین عرضه هر نسخه از iPad یک سال بوده است. شواهد و شایعات نیز حاکی از آن است که iPad 3 در آپریل سال 2012 وارد بازار خواهد شد. در این مقاله کلیه شایعات، شواهد و پیش بینی های مرتبط با iPad 3 را گردآوری کرده ایم.
ادامه مطلب
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:44 ] [ amer ] [ ]
Qbo روباتی است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های تشخیص صوت و تصویر می تواند اشیا و موجودات اطراف خود را تشخیص داده، نام آنها را یاد بگیرد و در بانک داده خود ذخیره کند تا دفعات بعد به راحتی آنها را بشناسد. اخیرا این روبات می تواند خودش را در آینه تشخیص داده و بشناسد. در ادامه اطلاعات بیشتری از این روبات هوشمند خواهید یافت.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:39 ] [ amer ] [ ]
تا کنون نمایشگر های زیادی معرفی شدند که تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به عینک، نمایش می دادند. ولی به علت گران بودن قیمت این نمایشگر ها، هیچکدام به مرحله تولید انبوه نرسیدند. اما کمپانی ال جی یک بار دیگر از سایر رقیبان پیشی گرفته و بزرگترین مانیتور سه بعدی 25 اینچ بی نیاز از عینک خود را به بازار عرضه کرده است. در ادامه مشخصات کامل تر و قیمت این مانیتور را مشاهده خواهبد کرد.
ادامه مطلب
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:34 ] [ amer ] [ ]
اگر تنها علتی که اقدام به خرید اولترابوک نمی کنید، قیمت آن است، دیگر نگران نباشید. چراکه قیمت اولترابوک ها رو به کاهش است. بر اساس آمار و ارقام، قیمت اولترابوک ها در سه ماه اول سال 2012 به زیر 1000$ دلار خواهد رسید. در ادامه مشخصات اولترابوک ها و میزان کاهش قیمت آنها را در سال 2012 اعلام می کنیم.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:29 ] [ amer ] [ ]
در زمان های قدیم اگر تایلندی ها در مورد پادشاه بدگویی می کردید ممکن بود جان خود را از دست بدهند. اما حال اگر تایلندها نظر خود را در فیس بوک مطرح کنند ممکن است 15 سال زندانی شوند. در حال حاضر بیش از 10 هزار صفحه درفیس بوک وجود دارد که در آنها تصاویر و مطالب اهانت آمیز به خانواده سلطنتی تایلند درج شده است.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:27 ] [ amer ] [ ]
طی چند هفته گذشته گوگل پروژه ای با نام Android x86 را آغاز کرده و قصد دارد تا سیستم عامل محبوب خود، اندروید را روی کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ ها، تبلت های مبتنی بر پردازنده های Intel و AMD نیز توسعه دهد. حال اولین نسخه اندروید 4 برای کامپیوترهای معمولی منتشر شده است. در ادامه به معرفی این پروژه که به سرعت در حال پیشروی است می پردازیم.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:26 ] [ amer ] [ ]
هفته ای که گذشت: مایکروسافت پیشنمایش جدیدی از IE 10 را منتشر کرد، Lenovo از سه مدل تبلت و یک تلفن هوشمند ویندوزی پرده برداری کرد، گوگل نوار منوی مشکی را حذف و به جای آن یک منوی پایین افتادنی زیبا جایگزین کرد، اطلاعات تلفن QWERTY جدید موتورلا به بیرون درز کرد و سامسونگ نسل جدید پردازنده های موبایل را با قدرت چند برابر معرفی کرد.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:23 ] [ amer ] [ ]
Acer قبلا اعلام کرده بود که در حال کار بر روی یک تبلت با تراشه Tegra 2 و اندروید 4 یا IceCream Sandwich است. طی نشست خبری اخیر، این کمپانی رسما تبلت جدید خود را معرفی کرد و جزییات بیشتری را در اختیار عموم قرار داد. Iconica Tab A200 مجهز به پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتز اندویدیا Tegra 2، پورت USB، اسلات ورودی MicroSD، وب کم 2 مگاپیکسل و نمایشگر 10.1 اینچی چندلمسی می باشد. در ادامه مشخصات کاملتر تبلت قدرتمند Acer مدل A200 را مشاهده می کنید.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:22 ] [ amer ] [ ]
تصویر تلفن جدید موتورولا که به زودی وارد بازار خواهد شد به بیرون درز کرد. به این ترتیب موتورلا در سال جاری علاوه بر Droid X2, Droid 3, Droid Bionic و Droid Razr یک تلفن دیگر را با نام Droid 4 وارد بازار خواهد کرد. این تلفن مجهز به کی برد با کلیدهای فیزیکی QWERTY، صفحه نمایش 4 اینچی و پردازنده دو هسته ای است.
[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:اطلاعات تلفن آینده موتورولا, Droid 4 به بیرون درز کرد , ] [ 15:43 ] [ amer ] [ ]
کمپانی VW برای جذب طرفداران بیشتر در شبکه اجتماعی فیسبوک، اقدام به اجرای یک طرح تبلیغاتی جذاب زده است. این شرکت در این طرح تبلیغاتی، دو خودروی قدیمی خود را در یک طرح مفهومی، مجهز به امکانات جذاب فیسبوک کرده و از طرفدارانش خواسته که خودروی مورد علاقه شان را انتخاب کنند. خودرویی که رای بیشتری بیاورد تولید می شود و به یکی از شرکت کنندگان خوش شانس اهدا خواهد شد. در ادامه تصویر و امکانات جذاب این خودرو ها را مشاهده می کنید.
[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:41 ] [ amer ] [ ]
در این مقاله قصد داریم برنامه هایی را به شما معرفی کنیم که عملکرد دوربین آیفون/آیپاد شما را به کلی تغییر می دهند. برنامه Face Cam چهره فردی که از او عکس گرفته اید را ویراش کرده و تغییر می دهد. با برنامه 8mm می توانید فیلم هایی به سبک قدیمی بگیرد. برنامه 360 Panorama عکس های 360 درجه و پانورامای زیبایی برای شما تهیه می کند و برنامه Night Cam نیز کیفیت عکس های گرفته شده در شب را بهبود می بخشد. در ادامه لینک دانلود و روش استفاده از این برنامه ها را مشاهده می کنید.
ادامه مطلب
ظاهرا سامسونگ قصد دارد در سال 2012 تولید نت بوک ها را متوقف کند. طبق ایمیل دریافت شده از سامسونگ، نت بوک های 10.1 اینچی این شرکت در سال آینده ممکن است با اولترابوک ها جایگزین شوند.این ایمیل به دپارتمان بازرگانی این کمپانی ارسال شده و طبق آن، تولید نت بوک های 10.1 اینچی به دلیل کمک به رشد فروش اولترابوک های این کمپانی، در نیمه اول 2012 متوقف خواهد شد. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این ایمیل که به اینترنت درز کرده را مشاهده می کنید.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:42 ] [ amer ] [ ]
شما هر زمان که اراده کنید می توانید یک ایمیل به مخاطب مورد نظرتان ارسال کنید. همچنین می توانید ایمیلی را تهیه کنید و به جی میل دستور دهید تا این ایمیل را در زمان مناسب به مخاطب مورد نظرتان ارسال شود. در ادامه روش ارسال ایمیل در زمان مورد نظر با استفاده از افزونه Boomerang را آموزش خواهیم داد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:40 ] [ amer ] [ ]
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:39 ] [ amer ] [ ]
یک شرکت تولید کننده جواهر در ژاپن برای کسانی که نمی توانند درخت های کریسمس پلاستیکی را تحمل کنند، یک درخت کریمس از جنس طلا ساخته که 2 میلیون دلار ارزش دارد. این شرکت پیش از این نیز برای تولد شاهزاده ژاپنی یک اسب از طلای 24 عیار ساخته بود. در ادامه جزئیات بیشتر را به همراه تصویر گران ترین درخت کریسمس دنیا مشاهده خواهید کرد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:38 ] [ amer ] [ ]
فردا 5 آذر، کاوشگر 2.5 میلیارد دلاری ناسا توسط راکت Atlas 5 به فضا پرتاب می شود. دانشمندان ناسا، هشت ماه پیش برنامه ریزی کردند تا روباتی که در سایز یک ماشین ساخته شده و مجهز به جدیدترین فناوری های فوق پیش رفته ناسا است به سمت کره مریخ ارسال شود. این ماشین کاوشگر که Curiosity (کنجکاوی) نام دارد فردا به سمت سیاره سرخ شلیک خواهد شد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:36 ] [ amer ] [ ]
برای انتقال شماره تماس های موجود در سیم کارت به آیفون، تنها کافی است از داخل Setting گوشی چند مرحله کوتاه را طی کنید. اگر گوشی شما خیلی قدیمی است یا مدت زیادی است که سیستم عامل آن را به روز نکردید، ممکن است گزینه متفاوتی با آنچه در این مقاله ذکر شده، مشاهده کنید. در ادامه روش انتقال تماس ها به داخل گوشی را آموزش خواهیم داد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:32 ] [ amer ] [ ]
هفته ای که گذشت: کاوشگر 2.5 میلیارد دلاری ناسا امروز به سمت مریخ پرتاب می شود، اطلاعات بیشتری از آیفون 5 و آیپد 3 به بیرون درز کرد، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز رکورد پرفروش ترین سرگرمی دنیا را از آن خود کرد، منتظر بیش از 50 مدل مختلف از اولترابوک ها در نمایشگاه CES 2012 باشید، سونی نیز دوربین لمسی خوش قیمت و کارآمد خود را معرفی کرد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:30 ] [ amer ] [ ]
در سال جاری چند مدل اولترابوک وارد بازار شد اما تعداد و تنوع آنها بسیار محدود بود. همانطور که پیش تر اعلام کردیم در CES امسال که به زودی برگزار خواهد شد بیش از 50 مدل Ultrabook به نمایش در خواهد آمد به این ترتیب انتظار می رود در سال 2012 مدل های متنوعی از اولترابوک ها با نسل جدید پردازنده اینتل Ivy Bridge وارد بازار شوند. اولترابوک ها از نظر ظاهر و قدرت به Macbook Air اپل شباهت دارند اما نمایشگر آنها معمولا ضعیف تر از Air است. گزارش ها حاکی از آن است که اولترابوک ها به نمایشگر 1080p مجهز خواهند شد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:30 ] [ amer ] [ ]
هرچند در سال 2011 دوربین های کامپکت تغییرات بسیاری در راستای ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت داشتند. اما هنوز وقتی بحث بر سر کیفیت عکس به میان می آید دوربین های Digital SLR بهترین انتخاب هستند. در سال 2011 تنها 7 دوربین جدید DSLR وارد بازار شد این در حالی است که در سال گذشته حدود 16 مدل دوربین DSLR معرفی شده بود. در این راهنمای خرید با 5 دوربین برتر DSLR سال 2011 آشنا خواهید شد و علاوه بر مشخصات فنی هر کدام، قیمت و موجودیت آنها را در بازار کشور بررسی خواهیم کرد
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:29 ] [ amer ] [ ]
Call of Duty: Modern Warfare 3 فروش بازی کامپیوتری Call of Duty: Modern Warfare 3 در 5 روز اول از مرز 750 میلیون دلار گذشته است. این بازی عنوان بزرگترین سرگرمی دنیا (حداقل از نظر فروش و در آمد) را از آن خود کرده است. اکتیویژن اعلام کرد که MW3 رکورد بیشترین فروش در 5 روز اول باکس آفیس، کتاب و بازی های کامپیوتری را شکسته است.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:12 ] [ amer ] [ ]
اپل سه شرکت را برای تولید نمایشگر iPad 3 انتخاب کرد چندی پیش اعلام کردیم که ال جی و سامسونگ تلاش می کنند تا نمایشگر iPad 3 را مطابق با استانداردهای اپل تولید کنند. iPad 3 قرار است با نسل جدید نمایشگرهای Retina که وضوح تصویر بسیار بالایی دارند عرضه شود. حال به نظر می رسد که انتظارات اپل برآورده شده است و تولید نمایشگر iPad 3 آغاز شده اما اپل شرکت ژاپنی شارپ را نیز به لیست تولید کنندگان پنل نمایشگر iPad 3 اضافه کرده است تا از تامین موجودی مورد نیازش مطمئن شود.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:10 ] [ amer ] [ ]
تبلیغات گسترده گلدیران برای اولین دوره مسابقات بازی های سه بعدی در تلویزیون های LG، در نوع خود بی نظیر بود. بیلبورد های جذاب، کاتالوگ های مختلف، بنر های تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب باعث شده بود این دوره از مسابقات سه بعدی بسیار پر شور باشد. در بیرون محوطه سالن هندبال باشگاه انقلاب سر و صدای زیادی به گوش می رسید و دائما اطلاعاتی در مورد تلویزیون ها و بازی های سه بعدی در حال اجرا ، در بلندگو تکرار می شد. اما داخل سالن هندبال مملو از طرفداران فناوری و علاقمندان بازی های سه بعدی بود.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:4 ] [ amer ] [ ]
RealWorld Paint نرم افزار قدرتمند ویرایش عکس و ساخت انیمیشن های ساده است. این نرم افزار مجهز به ابزارهای پیشرفته است و از لایه های مختلف پشتیبانی می کند. با این نرم افزار می توانید تصویر جدید خلق کنید، عکس های خود را روتوش کنید و یا از صفحه دسکتاپ کامپیوتر اسکرین شات بگیرید. در ادامه اطلاعات بیشتر و لینک دانلود این نرم افزار مجانی را مشاهده خواهید کرد.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:3 ] [ amer ] [ ]
اولین نکته ای که هنگام مشاهده تبلت Kindle Fire و آیپد به ذهنتان خطور می کند این است که ظاهر و جنس بدنه آیپد نسبت به کیندل فایر، کاملا جذابتر است. ولی زمانی که صحبت از اندازه کوچکتر و قیمت مناسب به میان می آید، مطمئنا کیندل فایر گزینه برتری خواهد بود. کیندل تاچ نیز برتری و محدویت هایی نسبت به دو مدل اشاره شده دارد. در واقع کابرانی که قصد خرید تبلت دارند می توانند با توجه به نیاز خود یکی از این مدل های کیندل فایر، آیپد و یا Kindle Touch را تهیه کنند. در ادامه توضیحاتی ارائه خواهیم کرد تا به شما کمک کند براساس نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:2 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 28734
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1