zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

حدود ۳ سال از انتشار آخرین نسخه آفیس می‌گذرد و از آنجایی که کمتر از ۴ ماه تا عرضه نسخه نهایی ویندوز ۸ باقی مانده، مایکروسافت شب گذشته، نسخه جدید محبوب‌ترین مجموعه نرم‌افزاری اداری دنیا یعنی Office 2013 را معرفی کرد. در حال حاضر نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۳ برای دانلود در دسترس عموم قرار دارد و کاربران می‌توانند به صورت مجانی تا زمان انتشار نسخه نهایی از آن استفاده کنند. آفیس ۲۰۱۳ که با نام آفیس ۱۵ نیز شناخته می‌شود از نظر طراحی دستخوش تغییرات اساسی شده و قابلیت‌های تازه و بعضا جذابی نیز به بخش‌های مختلف آن اضافه شده است. در ادامه مطلب امکانات و قابلیت‌های تازه آفیس ۲۰۱۳ را به همراه گالری تصاویر مربوط به آنها معرفی می‌کنیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:59 ] [ amer ] [ ]

سامسونگ برای معرفی و نمایش نسل جديد تلویزیون‌های هوشمند خود نمایشگاهی متفاوت را در مرکز خرید گلستان واقع در شهرک غرب تهران برپا کرده است تا علاقمندان بتوانند محصولات جدید این شرکت را از نزدیک مشاهده کرده و کیفیت و کارآیی آنها را از نزدیک تجربه کنند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:56 ] [ amer ] [ ]

همه فکر می‌کنند نام تجاری آیفون اپل قرار است تا ابد تغییر نکند. اما شاید زمان آن فرا رسیده باشد که خط بطلانی بر این ایده که تلفن‌های هوشمند در اصل تلفن هستند، کشیده شود. شاید باید نام گوشی هوشمند بعدی اپل چیزی مثل iCom و یا i5 باشد!


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:41 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت شب گذشته طی یک کنفرانس خبری نسخه جدید مجموعه نرم‌افزار اداری Office 2013 را معرفی کرد. نسخه پیش‌نمایش آفیس 2013 نیز امروز در اختیار کاربران قرار گرفت که برروی ویندوز 7 و ویندوز 8 قابل نصب و آزمایش است. مایکروسافت این آفیس را نسخه مدرن نرم‌افزاری می‌داند، که هم اکنون توسط میلیاردها نفر استفاده می‌شود. سیستم ابری و طراحی این سیستم برای عملکرد بهتر بر روی تبلت‌های ویندوز 8، نشان دهنده تغییر نگرش به سمت اسناد اشتراکی و قابل دسترس در تمامی دستگاه‌های هماهنگ با ویندوز 7 و 8 است. در ضمن مایکروسافت سیستم اشتراک ماهیانه ابری بر حسب نیاز را معرفی نموده که به کاربر امکان همگام‌سازی اسناد و تنظیمات در بین ابزارهای مختلف را میسر می‌سازد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:37 ] [ amer ] [ ]

روزبه‌روز اطلاعات و شواهد بیشتری در مورد تبلت تازه اپل که با نام iPad Mini شناخته می‌شود، منتشر می‌گردد. تمام این شواهد نشان می‌دهند که اپل در حال ساخت تبلت ۷ تا ۸ اینچی با قیمت بسیار پایین‌تر از آيپد فعلی است. ما در این مقاله کلیه اطلاعات بدست آمده در رابطه با iPad Mini را گردهم آورده‌ایم در ادامه مقاله با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:33 ] [ amer ] [ ]

دولت کره جنوبی شرکت LG را برای تولید و توسعه نمایشگرهای ۶۰ اینچی و انعطاف‌پذیر OLED انتخاب کرده است. منتخب شدن ال‌جی موفقیت بزرگی برای این شرکت در مقابل رقیب قدرتمنش، سامسونگ به شمار می‌رود. ال‌جی قرار است با سرمایه‌گذاری دولت کره نمایشگرهای غول‌پیکر انعطاف‌پذیر را تا سال ۲۰۱۷ آماده کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:29 ] [ amer ] [ ]

گزارش‌ها حاکی از آنند که مایکروسافت در یک کنفرانس خبری که روز دوشنبه برگزار می‌شود نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری آفیس را معرفی می‌کند. آفیس ۱۵ که با نام آفیس ۲۰۱۳ نیز شناخته می‌شود قرار است با رابط کاربری مترو ویندوز ۸ کاملا سازگار شده باشد. آفیس یکی از مهمترین منابع درآمد مایکروسافت است که در حال حاضر بهترین نرم‌افزارهای ادارای دنیا را در دل خود دارد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 15:17 ] [ amer ] [ ]

تصاویر ماکرو فوق‌العاده زیبایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، شاهکارهای عکاس خوش ذوق هلندی با نام Leon Baas است، این تصاویر بصورت طبیعی و بدون استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش عکس خلق شده‌اند. این عکاس هلندی که سبک خاص خود را برای نور‌پردازی و استفاده از رنگ‌ها دارد بیش از ۸ سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 8:44 ] [ amer ] [ ]

انتظار می‌رود گالکسی نوت ۲ با اندروید آبنبات پاستیلی در نمایشگاه IFA که اواخر مردادماه برگزار می‌گردد، معرفی شود. شواهد نشان می‌دهد که این گوشی/تبلت هوشمند مجهز به پردازنده سریع‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد کرد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 8:43 ] [ amer ] [ ]

امروز قصد داریم نرم‌افزاری به شما معرفی کنیم که برروی تمام ابزارهای اندرویدی قابل استفاده بوده و از طریق آن می‌توانید به سادگی از کلیه اطلاعات خود بک‌آپ بگیرید. نرم‌افزار Go Backup برروی اندروید روت نشده نیز به خوبی کار می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید از پیامک‌، دفترچه تلفن، تاریخچه‌ تماس‌ها و کلیه نرم‌افزارها و حتی لیست شبکه‌های بی‌سیم پشتیبان تهیه کنید. پس اگر اطلاعات موجود در تلفن‌ یا تبلت‌‌تان برایتان اهمیت دارد با ما همراه باشید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 8:36 ] [ amer ] [ ]

اپل با معرفی سیری، قدم بزرگی در زمینه کنترل صوتی برداشت، اما قابلیت‌های صوتی اندروید ۴.۱ یا همان آبنبات پاستیلی نیز بسیار چشمگیر است. چندی پیش به مقایسه کامل Siri اپل و S Voice سامسونگ پرداختیم. حال با آمدن دستیار صوتی گوگل با نام «Google Voice Search» قصد داریم مقایسه‌ جامعی میان دستیار صوتی اپل و دستیار صوتی تازه گوگل داشته باشیم و ببینیم در این تقابل کدام یک پیروز میدان خواهد بود. با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ] [ 17:22 ] [ amer ] [ ]

تلفن جدید موتورلا از خانواده Atrix رسما معرفی شد، این تلفن مجهز به صفحه نمایش LCD در سایز ۴.۵ اینچ و با رزولوشن HD است که از فناوری ColorBoost نیز پشتیبانی می‌کند. Atrix HD ظاهر شبیه به Razr دارد و ضخامت آن نیز تنها ۸.۴ میلی‌متر است. تلفن جدید موتورولا با سیستم‌عامل اندروید ۴.۰ به زودی وارد بازار خواهد شد. مشخصات دقیق فنی Atrix HD را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ] [ 17:19 ] [ amer ] [ ]

به دنبال لو رفتن تصویر و مشخصات تلفن Galaxy Chat، سامسونگ امروز مجبور شد آن را به صورت رسمی معرفی کرد. این تلفن‌هوشمند مجهز به کی‌برد فیزیکی QWERTY به همراه اندروید ۴.۰ می‌باشد. Galaxy Chat دارای صفحه نمایش ۳ اینچی و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. مشخصات کامل آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ] [ 17:16 ] [ amer ] [ ]

این روزها خیلی راحت است که درباره اعتیادمان به بازی‌های ویدئویی و آسیب‌هایی که در دراز مدت به ما وارد شده است بنویسیم و کمی هم در مورد وقت تلف‌کننده بودن آنها دلیل بیاوریم. ولی این بار خبرهای جالبی از شهر ادینبورگ در اسکاتلند به گوش می رسد، یکی از طراحان بازی به نام Jane McGonigal می‌گوید بازی‌های ویدئویی در واقع می‌توانند باعث افزایش امید به زندگی شوند و برای ادعای خود نیز دلایلی آورده است! ولی چگونه ممکن است بازی کردن باعث افزایش طول عمر شما شود؟ بیایید ابتدا دلایل جین مک‌گونیگال را برای ادعاهایش بخوانیم و اظهار نظر کردن را به انتهای این مقاله موکول کنیم.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ] [ 16:54 ] [ amer ] [ ]

درحالی که پلتفرم رهگیری تناسب اندام +Nike سال‌ها است که در بازار حضوری جدی دارد، این غول تولید کننده تجهیزات ورزشی به تازگی از کفش‌های جدیدی پرده برداری کرده است که در آنها فناوری‌های نوینی برای تحت نظر گرفتن حرکات ورزشکاران و همچنین ثبت رکوردهای آن‌ها بکار گرفته شده است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, ] [ 17:19 ] [ amer ] [ ]

بلوم‌برگ گزارش کرده که اپل امسال قصد دارد آیپد را در سایز کوچک‌تر و با قیمت ارزان‌تر وارد بازار کند. سایز آیپد جدید بین ۷ تا ۸ اینچ اعلام شده و به نظر می‌رسد بازار هدف آن نیز تبلت‌های ارزان قیمت مانند Kindle Fire و Nexus 7 باشد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, ] [ 17:15 ] [ amer ] [ ]

بی‌شک هم‌اکنون یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی بازار Galaxy S3 است. گوشی زیبا، باریک و سبکی که علاوه بر سخت‌افزار قدرتمند و جدید قابلیت‌های نرم‌افزاری ویژه‌ای را نیز دارا است که آن را از دیگر اندرویدی‌های بازار متمایز کرده است. Galaxy S3 با دارا بودن امکاناتی نظیر S Voice و AllShare به دنبال جایگاه متفاوت و برتری نسبت به دیگر اندرویدی‌های بازار است. یکی از ویژگی‌های جذاب Galaxy S3 که کمتر به آن پرداخته شده است، امکانات کنترل حرکتی آن است که به کاربر اجازه می‌دهد انواع و اقسام کارهای مختلف را از طریق کج و راست کردن گوشی انجام دهد. ما در این مقاله تصمیم داریم به معرفی تعدادی از امکانات کنترل حرکتی این گوشی بپردازیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, ] [ 17:7 ] [ amer ] [ ]

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های همایش سالانه گوگل معرفی تبلت این شرکت با نام نکسوس 7 و قیمت باورنکردنی 199 دلار بود. تبلت نکسوس 7 مجهز به پردازنده قدرتمند تگرا3 با چهار هسته پردازشی و 12 هسته گرافیکی و جدیدترین نسخه اندروید Jelly Bean است. آنچه که از این تأخیر گوگل در ارایه تبلت خود مشهود است، تلاش همه جانبه این شرکت برای پایین آوردن قیمت با یک سخت‌افزار مدرن پرقدرت و عرضه آن به منظور رقابت با کیندل فایر آمازون است. کیندل فایر آمازون نیز با ویژگی‌های خاص خود نظیر کتابخانه عظیمش می‌تواند رقیب پرشوری برای نکسوس 7 باشد. البته برعکس کیندل فایر که محدود به مرزهای چند کشور می‌شود، بسیاری در جهان می‌توانند با تبلت گوگل به قیمت 199 دلار به آرزوی خود برای داشتن یک تبلت ارزان قیمت و البته کارآمد برسند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, ] [ 8:30 ] [ amer ] [ ]

پولاراید نمونه اولیه دوربین Z2300 خود را با قابلیت گرفتن عکس فوری چاپی، عرضه می‌کند. این دوربین به کاربران اجازه می‌دهد عکس فوری گرفته، آن را چاپ کنند و یا به شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند. سنسور دوربین Polaroid Z2300 معادل 10 مگاپیکسل می‌باشد. جالب است بدانید این دوربین قادر است عکس‌های 2 در 3 اینچ را در کمتر از 1 دقیقه چاپ کند. در ادامه اطلاعات بیشتری از این دوربین مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, ] [ 8:22 ] [ amer ] [ ]

در این مقاله قصد داریم کلیه معیارهای مهم و تاثیرگذار در انتخاب یک نمایشگر مناسب برای کامپیوتر را بصورت خلاصه و جمع‌بندی شده ارائه کنیم. در این راهنمای خرید با مفهوم پنل‌های TN و IPS آشنا خواهید شد و اهمیت زمان پاسخ‌گویی تصویر و رفرش‌ریت را بهتر درک خواهید کرد. اگر قصد خرید مانیتور برای کامپیوتر خود را دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ] [ 8:36 ] [ amer ] [ ]

پس از انتشار طیف وسیعی از شایعات پیرامون معرفی تبلت آینده گوگل که انتظار می‌رفت ۴ شنبه همین هفته در کنفرانس Google I/O از آن پرده‌برداری شود. حال گیزمود گزارش کرده که تبلت گوگل با نام Nexus 7 و پردازنده ۴هسته‌ای همین هفته معرفی می‌شود. مشخصات فنی بیشتر این تبلت را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ] [ 8:22 ] [ amer ] [ ]

در حالی که کمپانی‌های بزرگ تجاری فعال در صنعت نمایشگر بیشتر به دنبال خلق تجربه‌ای با کیفیت و وضوح و رنگ‌های بهتر هستند، گروه تحقیقاتی دو نفره‌ای در دانشگاه MIT سیستمی را طراحی کرده‌اند که با پخش تصاویر مبهم و غیر شفاف در سطوح جانبی تصویر اصلی، شما را بیشتر در فضای درون فیلم غرق می‌کند. در واقع ایده اصلی این فناوری، بعدی روانشناسانه دارد. اما این دو محقق توانسته‌اند با یک پروژکتور این حس را در انسان القا کنند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ] [ 8:18 ] [ amer ] [ ]

سرویس جدید گوگل که Google Maps Coordinate یا "مختصات نقشه گوگل" نام دارد، می‌تواند ارتباط فی‌مابین کارمندان و تجارت آنها را بهبود ببخشد. اما این به چه معناست؟ Google Maps Coordinate که چند روز پیش ارائه شد، قابلیت‌های جالبی از جمله یکپارچه شدن با سیستم‌های مختلف را دارد. در واقع این سرویس مکان دقیق کارمندان مختلف را تشخیص داده و به این ترتیب کارفرما می‌تواند هرکدام از آنها را به نزدیک‌ترین مکان ماموریت ارسال کند تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, ] [ 11:43 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت با معرفی تبلت‌ اختصاصی‌اش توجه همه را به خود جلب کرد. این غول نرم‌افزاری از نام Surface برای پلت‌فرم خود استفاده کرد و بدین ترتیب علاوه بر همکاری با شرکت‌های سازنده در زمینه تولید تبلت‌های مبتنی بر ویندوز ۸، حالا باید شاهد عرضه تبلت‌هایی با برند خود این شرکت باشیم. پلت‌فرم Surface به حدی جذاب و شگفت‌انگیز بود که Sundar Pichai، مدیر ارشد گوگل کروم را به عکس‌العمل در قبال جو رسانه‌ای حاکم واداشت. اما Pichai علی‌رغم تحسین این پلت‌فرم، در موفقیت آن اظهار تردید کرد. او از تلاش روزافزون گوگل در پیشبرد اکوسیستم خود که با نمونه مایکروسافت شباهت‌های بسیاری نیز دارد اظهار خشنودی کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, ] [ 11:35 ] [ amer ] [ ]

شب گذشته مایکروسافت از نسخه جدید سیستم‌‌عامل موبایل خود یعنی Windows Phone 8 با چندین و چند قابلیت تازه پرده‌برداری کرد. ویندوز فون ۸ از NFC و پردازنده چندهسته‌‌ای پشتیبانی می‌کند و از همه مهتر، هسته اصلی ویندوز فون نیز همان NT بکار رفته در ویندوز ۸ شده است و این تغییر بنیادی باعث می‌شود تا تولیدکنندگان نرم‌افزار به راحتی برنامه‌های فعلی تحت ویندوز را به ویندوز فون ۸ تبدیل نموده و یا به راحتی محصولات خود را برای هر دو سیستم‌عامل موبایل و دستکتاپ تولید کنند. علاوه براین‌ها اسکایپ بطور کامل با ویندوز فون یکپارچه شده و صفحه اصلی نیز دستخوش تغییرات بسیار جذابی شده است. در ادامه کلیه امکانات تازه ویندوز فون ۸ به همراه گالری تصاویر و ویدیوها مرتبط با آن را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ] [ 14:52 ] [ amer ] [ ]

پس از موفقیت دستیار صوتی اپل و مجاب کردن مشتریان به خرید تلفن iPhone 4s و پس از آن تلاش سامسونگ برای معرفی سرویس مشابه با نام S Voice، حالا ال‌جی نیز وارد رقابت با Siri و دستیارهای صوتی شده‌ است. دستیارهای صوتی، دستورات را از طریق صدای کاربر دریافت نموده و به انجام آنها می‌پردازند در این میان اپل با سرویس Siri خود فاصله بسیار زیادی با رقبای خود دارد اما شرکت‌های تولیدکننده تلفن هوشمند یکی پس از دیگری سرویس‌های مشابه آن را معرفی می‌کنند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ] [ 14:50 ] [ amer ] [ ]

 

بررسی

سری Aspire  شرکت ایسر جز خوش قیمتهای بازار محسوب میشوند. بعد از مدل ۵۷۴۲ که یک لپ تاپ خوش دست و خوش قیمت و پر فروشی هم بود، این بار ایسر ۵۷۵۰ را در این سری عرضه کرده است. آنچه اکنون در حال بررسی آن هستیم دارای سخت افزار مذکور در جدول بالاست که تقریبا جز قدرتمندترین های بازار و این سری محسوب میشود. البته در این سری نیز مدلهای سخت افزاری بسیار متنوعی عرضه میشود...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 28955
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1