zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ
تلفن های هوشمند Samsung Galaxy S2 و HTC Sensation XE مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و جزو قوی ترین گوشی های بازار محسوب می شوند. Galaxy S2 یکی از پر طرفدارترین مدل های سامسونگ است که توانست رکورد فروش 3 میلیون دستگاه در عرض 3 ماه را برای خود ثبت کند. از طرفی Sensation XE مجهز به هدفون فوق العاده با کیفیت Beats می باشد. در این مقاله قصد داریم مشخصات این دو گوشی را مقایسه کنیم تا با نقاط ضعف و قوت هر یک آشنا شویم.
ادامه مطلب
[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ amer ] [ ]
سواچ به طراحی و تولید ساعت های رنگی با طراحی خاص معروف است. با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلف ساعت های عجیب و غریب با طراحی های متفاوت وارد بازار شده اند، ساعت هایی که با آنچه در ساعت های کلاسیک مشاهده کرده ایم کاملا متفاوت هستند. ساعت جدید سواچ مجهز به صفحه LCD لمسی است که 6 دستور مختلف را از طریق لمس صفحه دریافت می کند.
[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ amer ] [ ]
ای ام ادی پردازنده های سری 6200 Opteron و 4200 را با فناوری Bulldozer معرفی کرد. این پردازنده ها با نام های رمز Interlagos و Valencia شناخته می شوند. پردازنده های سری Opteron 6200 دارای 16 هسته یا ترکیب 8 هسته دوتایی و چهار کانال حافظه هستند. CPUهای سری Opteron 4200 نیز دارای 8 هسته یا 4 هسته دو تایی و 2 کانال حافظه می باشند. پردازنده های Opteron ای ام دی بیشتر در سرورها استفاده می شوند.
[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:31 ] [ amer ] [ ]
مدیرعامل LG پیش تر اعلام کرده بود که شرکتش در حال کار برروی نمایشگر Retina برای iPad 3 اپل است. اما در تازه ترین گزارش که توسط Korea Times در روز دوشنبه منتشر شد، ال جی علاوه بر کار برروی نمایشگر iPad 3 برروی ساخت نمایشگر iPhone 5 نیز کار می کند. جالب است بدانید که در این گزارش آمده است که اپل علاوه بر ساخت آیفون با صفحه نمایش بزرگتر به دنبال ساخت iPad با صفحه نمایش کوچکتر 7.35 اینچی نیز می باشد.
[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:19 ] [ amer ] [ ]
Howard Stringer، مدیرعامل سونی به وال استریت اعلام کرد که شرکتش 5 سال است برروی خلق نوع جدید تلویزیون کار کرده است و نتیجه آن پلتفرم یکپارچه برای انواع ابزارهای مجهز به نمایشگر است. استرینگر گفت که بدون شک استیو جابز نیز برروی طراحی نوع جدید تلویزیون کار کرده بود اما مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا اپل بتواند طرح های خود را عملی کند.
[ یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:15 ] [ amer ] [ ]
اپل نسخه Unlock شده iPhone 4S را برای افرادی که دوست ندارند از سرویس دهنده های مخابراتی طرف قرارداد اپل استفاده کنند عرضه کرد. فروش iPhone 4S از طریق فروشگاه آنلاین اپل آغاز شده است اما قیمت آن نسبت به تلفن های هم رده خود بالاتر است. نسخه های مختلف iPhone 4S آنلاک از 649 تا 849 دلار قیمت گذاری شده اند.
[ یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:14 ] [ amer ] [ ]
براساس گزارش بلومبرگ، شرکت کره ای ال جی قصد دارد در نمایشگاه CES تلویزیون جدیدی که مجهز به گوگل تی وی است را به نمایش بگذارد. این اقدام ال جی ممکن است باعث افزایش فروش Google TV گردد. در حال حاضر گوگل تی وی فروش بسیار کمی دارد و شراکت بزرگترین موتور جستجوی دنیا با ال جی که در حال حاضر دومین تولید کننده بزرگ تلویزیون در دنیاست ممکن است باعث محبوبیت Google TV شود.
[ یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:12 ] [ amer ] [ ]
زمانی که صحبت از باتری دستگاه های اپل می شود، به یاد مشکل باتری iPhone 4S که دلیل اصلی آن سیستم عامل iOS 5 است می افتیم. ظاهرا اپل تمام تلاش خود را با ارائه نسخه جدید، برای رفع این معضل کرده است. در کنار این موضوع، اپل اخیرا به کاربران آیپاد نانو نسل اول که دستگاه آن ها مشکل داغ شدن باتری دارد، اعلام کرده که دستگاه های آنها را در عرض 6 هفته تعویض می کند. در ادامه جزئیات کامل تر این فراخوان را مشاهده می کنید.
[ یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, ] [ 14:58 ] [ amer ] [ ]
7 ماه از عرضه یکی از محبوب ترین تبلت های اندرویدی دنیا، Asus Eee Pad Transformer می گذرد. این تبلت با طراحی و قابلیت های جذابی همچون کی برد فیزیکی جداشدنی و مشخصات سخت افزاری مناسب نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و فروش مناسبی را نیز برای اسوس به ارمغان آورد. حال اسوس نسخه جدید این تبلت را به پردازنده قدرتمند چهار هسته ای تجهیز کرده است. در ادامه اطلاعات بیشتر، مشخصات دقیق فنی، قیمت، گالری تصاویر و مقایسه این تبلت با iPad 2 و Galaxy Tab 10.1 را مشاهده خواهید کرد.
[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:20 ] [ amer ] [ ]
مایکروسافت سرمایه گذاری زیادی برروی سیستم عامل جدید WP7 و گسترش تلفن های مبتنی بر این سیستم عامل می کند، این بار مایکروسافت، به مناسبت عرضه سه تلفن همراه جدید با سیستم عامل Windows phone 7.5، ماکت بزرگی از یک گوشی موبایل با رابط ظاهر ویندوز فون را در میدان Herald نیویورک و در نزدیکی بزرگترین فروشگاه Macy دنیا، نصب کرده است. درادامه تصاویر این ماکت عظیم را مشاهده می کنید.
[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:19 ] [ amer ] [ ]
HTC Edge اولین گوشی با پردازنده چهار هسته ای شرکت HTC و احتمالا اولین گوشی چهار هسته ای دنیا خواهد بود. نمایشگر این گوشی 4.7 اینچ بوده و ضخامت آن کمتر از 10 میلیمتر است. در ادامه مشخصات سخت افزاری این گوشی را مشاهده می کنید.
[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:18 ] [ amer ] [ ]
Touch Smart 620 اولین All in one سه بعدی کمپانی HP است. این کامپیوتر بدون کیس مجهز به نمایشگر 23 اینچ با رزولوشن Full HD می باشد. Touch Smart 620 طراحی جذابی داشته و مشخصات فنی خوب آن، این دستگاه را برای کاربران حرفه ای و همچنین گیمرها مناسب کرده است. در ادامه مشخصات فنی این دستگاه را بررسی خواهیم کرد.
[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:18 ] [ amer ] [ ]
انتخاب و خرید یک محصول الکترونیکی از میان انبوه انتخاب های مختلف بسیار مشکل است. ما طی مقالات مختلف و راهنماهای خرید همواره سعی می کنیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب دوربین دیجیتال سایز دوربین است. ما می توانیم ابعاد یک محصول را از مشخصات فنی اعلام شده توسط تولید کننده بدست آوریم. اما وب سایت CameraSize کار را بسیار ساده تر کرده است و شما می توانید ابعاد دو دوربین را بصورت تصویری و در کنار هم بایکدیگر مقایسه نمایید.
[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:17 ] [ amer ] [ ]
امروز شرکت Adobe رسما اعلام کرد که تولید و توسعه Flash Player برای ابزارهای موبایل را متوقف کرده است. این شرکت دیگر تلاشی برای اجرای Flash Player در تلفن های هوشمند، تبلت ها و تلویزیون های هوشمند نخواهد کرد. مهمترین دلیل تصمیم دوبی در کنار گذاشتن فلش، HTML5 و پشتیبانی وسیع شرکت ها از این فناوری است.
[ پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:13 ] [ amer ] [ ]
مایکروسافت اعلام کرد که در سیستم جدید جستجوی ویندوز 8 کاربر می تواند بدون باز کردن باکس جستجو و زمانی که در صفحه اصلی قرار دارند تنها با تایپ کردن عبارت مورد نظر، جستجو را آغاز کند. سیستم عامل آینده مایکروسافت که انتظار می رود در نیمه دوم سال 2012 منتشر شود دارای قابلیت جدید دیگری به نام Charm است. Task Manager ویندوز 8 نیز دچار تغییرات عمده ای شده است که در ادامه جرئیات آن را مشاهده خواهید کرد.
[ سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:43 ] [ amer ] [ ]
نسخه 8 فایرفاکس فردا 8 نوامبر بصورت رسمی منتشر می شود اما طبق معمول قبل از انتشار رسمی می توان آن را از طریق FTP موزیلا دریافت کرد. نسخه 8 مرورگر فایرفاکس برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز عرضه شده است. در نسخه 8 فایرفاکس امکان جستجو در پیغام های توییتر از طریق آدرس بار و باز شدن خودکار یک تب در هنگام اجرای مرورگر اضافه شده است.
[ سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:42 ] [ amer ] [ ]
حال که نسخه 8 مرورگر فایرفاکس منتشر شده است زمان مناسبی برای مقایسه سرعت مرورگرهای مختلف از جنبه های متفاوت است. در این مقاله مرورگرهای Internet Explorer 9.0 مایکروسافت، Chrome 15 گوگل، Opera 11 اپرا، Safari 5 اپل و Firefox 8 موزیلا را با یکدیگر مقایسه کنیم. خواندن مقاله را ادامه دهید تا با سریعترین مرورگر دنیا آشنا شوید.
ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ amer ] [ ]
اغلب تلفن های هوشمند بازار مشخصات فنی بالا و خوبی دارند. گاهی اوقات مشخصات فنی این دستگاه ها تا حدی به هم شبیه هستند که شما چشم خود را روی مشخصات فنی بسته و با توجه به ظاهر آنها، دستگاه مورد علاقه خود را انتخاب می کنید. در این مقاله قصد داریم 5 گوشی برتر بازار را از لحاظ طراحی و ظاهر دسته معرفی کنیم.
ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:22 ] [ amer ] [ ]
صفحه یا Page امکان جدید شبکه اجتماعی Google+ است که شباهت زیادی به Pageهای فیس بوک داشته و به شرکت ها، وب سایت ها و تشکیلات مختلف امکان تهیه یک صفحه و اشتراک گذاری محتوا با مخاطبین آنها را فراهم می کند. از این پس شرکت ها می توانند صفحه مربوط به برند، سرویس و یا محصول های خود را در شبکه اجتماعی گوگل پلاس ایجاد کرده و به این ترتیب ارتباط نزدیک تری با مخاطبین خود برقرار کنند.
[ سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:8 ] [ amer ] [ ]
سامسونگ به لطف فروش بالای تلفن های سری Galaxy، از اپل سبقت گرفت و عنوان بزرگترین فروشنده تلفن همراه را که در دست اپل بود از آن خود کرد. گزارش مالی سه ماه سوم سال 2011 این شرکت کره ای نشان از رشد بسیار بالای فروش تلفن های هوشمند دارد. براساس آمار Strategy Analytics، سامسونگ 23.8 درصد از بازار تلفن های هوشمند را در دست دارد و بیش از 27.8 میلیون تلفن تولید کرده است.
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:30 ] [ amer ] [ ]
معمولا زمانی که نوبت به تبلیغ محصول می رسد آگهی های تلویزیونی مایکروسافت خیلی جذاب نیستند. اما این بار نوکیا آگهی تبلیغاتی بسیار جذابی را برای تبلیغ سیستم عامل Windows Phone 7 و تلفن جدید Nokia Lumia 800 به نمایش گذاشته که واقعا جذاب و دوست داشتنی است. در ادامه این تیزر تبلیغاتی 1:11 ثانیه ای را مشاهده خواهید کرد.
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:28 ] [ amer ] [ ]
تبلت iPad محصول Apple یکی از پر فروش ترین تبلت های بازار است. اگر قصد خرید یکی از مدل های iPad را دارید، بهتر است این مقاله را مشاهده کنید تا متوجه شوید کدام iPad برای شما مناسب است. آیا به آیپد 3G نیاز دارید؟ چه حجم حافظه ای برای شما مناسب تر است؟ 16 یا 32 گیگابایت؟
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:24 ] [ amer ] [ ]
شركت ژاپنی شارپ اخيرا با توليد محصول نوين خود يعني نمایشگر PN-L702B، راه حل جالب و در عين حال كاملي را براي اداره جلسات، پرزنتيشن ها، ويدئو كنفرانس ها، نگهداري داده ها و تعاملات دیجیتال در یک محیط سازمانی ارائه داده است؛ اين محصول با قابليت هاي بالاي خود به خوبي مي تواند مشكلات رايج در اداره جلسات گروهي و مشاركتي را ضمن ايجاد يك استاندارد نوين در سطح مانيتورهاي صفحه لمسي حل كند.
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:22 ] [ amer ] [ ]
یغام های متعددی مبنی بر کوتاه بودن عمر باتری iPhone 4S به سایت Apple ارسال شده است. مضمون این شکایات یکی بوده و کاربران در این پیغام ها به شرکت اپل اعلام کردند، ما گوشی جدید خود را دوست داریم ولی عمر باتری ضعیف آن کمی آزار دهنده است. مهندسین شرکت Apple شدیدا درگیر حل این مشکل و ارائه راهکارهایی به کاربران هستند. اگر شما هم قصد خرید iPhone 4S دارید و یا گوشی خود را به iOS 5 بروزرسانی کردید، این مقاله را مطالعه کنید.
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:21 ] [ amer ] [ ]
تنها راه ویرایش عکس نصب نرم افزارهای ویرایش عکس مانند فوتوشاپ نیست. وب سایت های متنوعی وجود دارند که از طریق آنها می توانید عکس های خود را ویرایش کرده و افکت های مختلف را برروی آنها اعمال کنید. این وب سایت ها بدون نصب نرم افزار و از طریق مرورگر وب در دسترس می باشند. در ادامه یکی از وب سایت های ویرایش عکس که محیطی مشابه فوتوشاپ داشته و بسیاری از امکانات این نرم افزار را دارد را معرفی می کنیم.
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:19 ] [ amer ] [ ]
اپل در حال تولید مک بوک جدیدی است که طراحی مشابه Air دارد. همان طور که می دانید مک بوک ایر در سایز 11 و 13 اینچ به بازار عرضه شده است. ولی مک بوک جدید این کمپانی قرار است در سایز 15 اینچ و با طراحی Air به بازار عرضه شود. هنوز دقیقا مشخص نیست که این مک بوک جزو خانواده Air است یا Pro. در ادامه اطلاعاتی از این مک بوک که به اینترنت درز کرده است را مشاهده می کنید.
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ amer ] [ ]
Lytro بالاخره اولین دوربین Light Field دنیا را با قیمت مناسب مصرف کننده عادی ارائه کرد. این دوربین بسیار کوچک که دارای لنز 8x f/2 و طراحی متفاوت با دوربین های دیجیتال امروزی است تصاویر را به نحوی ذخیره می کند که می توان پس از گرفتن عکس، برروی هر قسمت از تصویر فوکوس داشت. در ادامه ضمن مشاهده نمونه های از تصاویر گرفته شده با این دوربین که بسیاری معتقدند باعث انقلاب در عکاسی خواهد شد با نحوه کارکرد آشنا خواهید شد.
[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:38 ] [ amer ] [ ]
مصاحبه 60 دقیقه ای استیو جابز با Walter Isaacson در دو فایل ویدیوی و توسط CBS News منتشر شد. Isaacson وظیفه نگارش زندگی نامه موسس و مدیرعامل اپل، استیو جابز را از 7 سال پیش برعهده گرفته بود و به دلیل مرگ زود هنگام جابز مجبور به انتشار زودتر از موعد کتاب زندگی نامه او شد. در ادامه ویدیو زندگی نامه استیو جابز را مشاهده خواهید کرد:
[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:37 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1