zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

چند روز پیش ال جی با پخش تیزر تبلیغاتی مربوط به تلفن هوشمند با نسبت تصویر 4:3 همه را متعجب کرد. همه انتظار داشتند تا این تلفن در نمایشگاه MWC 2012 رسما معرفی شود. اما امروز این شرکت کره ای رسما از تلفن جدید Optimus Vu با صفحه نمایش ۵ اینچ و نسبت تصویر 4:3 پرده برداری کرد. Optimus Vu مجهز به پردازنده دو هسته ای و دوربین ۸ مگاپیکسلی است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:55 ] [ amer ] [ ]

پیش از این شایعاتی مبنی بر تجهیز iPad 3 به نمایشگر با رزولوشن فوق العاده بالا٬ منتشر شده بود. اما براساس مدرکی که به تازگی توسط MacRumors منتشر شده٬ به نظر می رسد که نمایشگر iPad 3 واقعا بی نظیر باشد. این مدرک که در آن نمایشگر iPad 3 توسط میکروسکوپ مورد آزمایش قرار گرفته٬ صحت شایعات را تایید می کند. به این ترتیب نمایشگر iPad 3 دارای رزولوشن فوق العاده بالای 2,048x1,536 پیکسل خواهد بود.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:53 ] [ amer ] [ ]

در این مقاله قصد داریم 5 بازی رایگان را به شما معرفی کنیم تا اگر تمایل ندارید آیفون خود را جیلبریک کنید، حداقل چند بازی جذاب بر روی آن داشته باشید. نحوه ساخت اکانت و نصب بازی های رایگان را در این لینک می توانید مشاهده کنید. بازی های رایگانی که در ادامه مشاهده می کنید هم از نوع فکری هستند مانند Temple Run، هم از نوع تیمی مانند Tic Tac Toe و هم از نوع مسابقه ای مانند Off The Leash. پس آنها را از دست ندهید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:51 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت رسما تایید کرد که لوگوی ویندوز را تغییر داده و آن را با رابط کاربری مترو ویندوز 8 هماهنگ کرده است. در ویندوز 8 دیگر خبری از لوگوی پرچم شکل پنجره ها نخواهد بود. لوگوی جدید ویندوز که در نسخه 8 این سیستم عامل استفاده خواهد شد بصورت صاف و هماهنگ با مترو طراحی شده است.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:48 ] [ amer ] [ ]

فرقی نمی کند که کاربر کامپیوتر باشید یا موبایل و تبلت٬ به هر حال حتما متوجه محدودیت های نرم افزاری ایجاد شده برای کاربران ایرانی توسط گوگل شده اید. اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید حتما می دانید که نمی توانید با IP ایرانی به افزونه های کروم دسترسی داشته باشید اگر موبایل یا تبلت اندرویدی خریداری کرده باشید نیز حتما محدودیت دسترسی به اندروید مارکت شما را آزار داده است. حال ما سعی در رفع این محدودیت داریم و از شما طلب یاری می کنیم تا شاید به کمک همدیگر٬ گوگل را مجاب به رفع این محدودیت ها کنیم


ادامه مطلب
[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:36 ] [ amer ] [ ]

اطلاعات مربوط به تلفن جدید اندرویدی موتورولا به بیرون درز کرد٬ براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن مجهز به سیستم عامل اندروید ۴ و پردازنده تازه وارد اینتل برای ابزارهای موبایل یعنی Medfiled است. دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن شبیه Droid Razer و یا Droid 4 است که هر دو به تازگی وارد بازار جهانی شده اند.


ادامه مطلب
[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 8:33 ] [ amer ] [ ]

لیست تلفن های هوشمندی که HTC قصد دارد در نمایشگاه MWC 2012 بارسلونا به نمایش عموم درآورد٬ نشان می دهد که تلفن چهار هسته ای HTC که با نام های رمز HTC Edge و HTC Endeavor پیشتر اطلاعاتی در مورد آنها به بیرون درز کرده بود٬ قرار است با نام HTC One X در MWC به نمایش درآید. تلفن دیگر HTC که در کنار HTC One X قرار خواهد گرفت٬ همان تلفن زیبای دو هسته ای HTC Ville است که در نهایت با نام HTC One S وارد بازار خواهد شد.


ادامه مطلب
[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 8:31 ] [ amer ] [ ]

در اوایل هفته، مشخصات فنی تلفن جدید ال جی که قرار است در نمایشگاه MWC به نمایش عموم درآید به بیرون درز کرد. LG X3 قرار است دارای پردازنده قدرتمند و پرسر و صدای Tegra 3 باشد. حال امروز نتیجه آزمایش قدرت و بازده این تلفن فاش شده که حاکی از اختلاف قدرت آن نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی مانند Galaxy Nexus و Galaxy Tab است.


ادامه مطلب
[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 8:29 ] [ amer ] [ ]

شارپ تلفن Aquos 104SH را که مجهز به نسخه 4 سیستم عامل اندورید است تا یک ماه دیگر وارد بازار ژاپن می کند. این تلفن ژاپنی تنها 8.7 میلی متر ضخامت دارد و مجهز به پردازنده قدرتمند دو هسته ای با سرعت 1.5GHz و دوربین فوق العاده 12 مگاپیکسلی است. درادامه توضیحات بیشتر و مشخصات فنی Aquos 104SH را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ amer ] [ ]

براساس اطلاعاتی که توسط Pocketnow منتشر شده، HTC نام رمز اولین تلفن 4 هسته ای خود را از HTC Edge به HTC Endeavor تغییر داده است. گل سرسبد تلفن های اچ تی سی مجهز به پردازنده 4 هسته ای Nvidia Tegra 3 و صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720p می باشد. شایعات حاکی از آن است که این تولیدکننده تایوانی قرار است Endeavor را در MWC 2012 به نمایش در آورد. مشخصات فنی احتمالی HTC Endeavor را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:32 ] [ amer ] [ ]

گستره سایز تبلت های سامسونگ وسیع است و برای هر سلیقه و کاربردی یک سایز وجود دارد. از تلفن تبلت ۵.۵ اینچ گلکسی نوت گرفته تا تبلت های 7 و 8 و 9 و 10.1 گلکسی تب هرچه که مدنظرتان باشد را می توانید در محصولات سامسونگ بیابید. این بار نیز سامسونگ تبلت جدید خود را در سایز 7 اینچ ولی قدرتمند تر از مدل پیشین معرفی کرده است. این تبلت جذاب که Galaxy Tab 2 نام گذاری شده مجهز به سیستم عامل اندروید 4.0، پردازنده دو هسته ای با سرعت 1GHz و همچنین 1 گیگابایت حافظه RAM می باشد. Galaxy Tab 2 اولین تبلت سامسونگ است که مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ساندویچ بستنی (4.0) می باشد. در ادامه مشخصات کامل تر این تبلت را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:29 ] [ amer ] [ ]

خودروهای الکتریکی که تاکنون عرضه شده اند، قدرت بالا یا ظاهر لوکسی نداشته و به همین دلیل مورد توجه و استقبال مردم قرار نمی گرفتند. اما این بار کمپانی Tesla  خودروی لوکس الکتریکی خود را با نام Model X عرضه کرده تا بتواند نظر طرفدارانش را بیشتر به خود جلب کند. این خودروی جذاب ظاهری بین مینی ون و SUV داشته و درب آن به سمت بالا باز می شود. برای مشاهده قیمت و سایر مشخصات Tesla Model X ادامه مطلب را مطالعه کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:28 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت به تازگی از ظاهر جدید بسته نرم افزاری آفیس 15 که با رابط کاربری مترو ویندوز 8 سازگار است، پرده برداری نمود. این شرکت اخیرا اطلاعاتی در مورد ویندوز 8 و نحوه اجرای آن برروی پردازنده های ARM منتشر کرده بود که در کنار آن تصاویری از نسخه آزمایشی Office 15 و برنامه های Word، Excel، PowerPoint و OneNote را به نمایش گذاشت. در صورت تمایل می توانید به فیلم ویدئویی مربوطه نگاهی بیاندازید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:26 ] [ amer ] [ ]

اگر مایلید تا ابزارهای داخلی سیستم عامل خود را تقویت کنید و امور قابل اجرا با رایانه تان را به مراتب راحت، کارا و حرفه ای تر از همیشه انجام دهید، شاید بد نباشد برخی از این برنامه های معرفی شده در این مقاله را دانلود و بر روی ویندوز خود نصب کنید. این برنامه ها نه تنها کارهای معمول و مشکلات همیشگی بسیاری از کاربران پر مشغله را حل می کنند، بلکه دریچه ای تازه از تجربه زندگی دیجیتال را به ما خواهند بخشید، مطمئناً به امتحانش می ارزد!


ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:21 ] [ amer ] [ ]

تلفن هوشمند جدید اچ تی سی که به سیستم عامل اندروید 4 یا ساندویچ بستنی مجهز است با ظاهر کاملا جذاب و مشخصات فنی نسبتا قوی در راه است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش AMOLED و پردازنده دو هسته ای است. هنوز نام این گوشی فاش نشده است اما از آنجایی که طراحی پشت گوشی یادآور تلفن Incredible می باشد ممکن است این تلفن با نام 3 HTC Droid Incredible و یا Incredible 2 وارد بازار شود. جزئیات بیشتر و مشخصات فنی این تلفن اندرویدی را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 12:7 ] [ amer ] [ ]

ایسر اعلام کرده که تلفن تازه هوشمند اندرویدی این شرکت که CloudMobile نام گذاری شده، برنده جایزه معتبر طراحی یعنی IF Design Award 2012 شده است. ظاهر تلفن هوشمند ایسر متفاوت و خاص است و انتظار می رود این تلفن در نمایشگاه MWC 2012 که در همین ماه در بارسلونا برگزار خواهد شد، رونمایی شود. در ادامه مشخصات فنی CloudMobile را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 12:6 ] [ amer ] [ ]

همانطور که می دانید مرورگر کروم مخصوص اندورید عرضه شده است. این مرورگر برخی از ویژگی های نسخه رو میزی را دارد و کاربران اندروید می توانند مرورگر PC خود را با مرورگر اندروید خود سینک کنند. در ادامه مشخصات و ویژگی های مرورگر کروم مخصوص دستگاه های اندرویدی را بررسی خواهیم کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 12:4 ] [ amer ] [ ]

این مقاله به قلم داگ کیتلاس (Dag Kittlaus) یکی از موسسان و از اعضای هیئت مدیره Siri نگاشته شده است. شرکتی که در سال 2010 به دلیل عرضه موفقیت آمیز برنامه سخنگو که در حال حاضر در برخی از محصولات اپل بکار گرفته می شود، توسط کمپانی اپل خریداری شد. مطمئناً مطالعه این مقاله جذابیت های خاص خود را برای علاقمندان فناوری خواهد داشت.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 12:2 ] [ amer ] [ ]

سامسونگ الکترونیک به تازگی ریموت کنترلی را ابداع کرده که دارای صفحه لمسی و توانایی تشخیص صدا و ارسال دستورات صوتی است. قرار است نسل جدید کنترل از راه دور سامسونگ در سال جاری میلادی به عنوان یکی از تجهیزات جانبی تلویزیون های هوشمند سامسونگ ارائه شوند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 12:0 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت آماده است تا در اواخر این ماه در یک کنفرانس اختصاصی از نسخه پیش نمایش مخصوص مصرف کننده سیستم عامل ویندوز 8 پرده‌برداری کند. این سیستم عامل به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سیستم عاملی که نه تنها برای کامپیوترهای شخصی، بلکه برای رقابت تنگاتنگ با آیپد اپل در دنیای تبلت‌ها ساخته شده است. در این مقاله تلاش داریم شما را از آنچه که تا به حال از ویندوز 8 می‌دانیم آگاه کنیم.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:56 ] [ amer ] [ ]

پوشش نانو مانع نفوذ آب به داخل گوشی می شودپیش از این شایعات متنوعی در رابطه با مشخصات فنی آیفون 5 و گلکسی اس 3 مشاهده کرده بودیم اما تازه ترین شایعه در رابطه با این دو تلفن هوشمند، بسیار جذاب و دوست داشتنی است. براساس اعلام یکی از بزرگترین فروشنده های بریتانیا که ارتباط نزدیکی با سامسونگ دارد، تلفن بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S III ضد آب خواهد بود. از طرفی منابع مختلفی نیز اعلام نموده اند که آیفون 5 اپل نیز در مقابل نفوذ آب به داخل گوشی مقاوم خواهد بود.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:47 ] [ amer ] [ ]

اغلب تلفن های هوشمند اندرویدی در اجرای امور روزمره حدود پنج ساعت و نیم روشن می مانند. تبلت های اندرویدی نیز در شرایط مشابه حدود شش ساعت و نیم دوام می آورند. اما این زمان برای استفاده یک روز کاری کافی نیست و کاربر مجبور است تلفن و یا تبلت خود را در طول روز شارژ کند و یا در میانه راه کارش را نیمه کاره رها کند. ما در ادامه 10 توصیه برای صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه بالا بردن طول عمر باتری ابزارهای اندرویدی آموزش خواهیم داد که به شما کمک می کند بدون صرف هزینه برای باتری های کمکی و بدون نیاز به شارژ مجدد، ابزار اندرویدی خود را بیشتر روشن نگه دارید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:46 ] [ amer ] [ ]

بی شک در گذشته افتخار آمیز شرکت HTC، آنچه که مانند الماس می‌درخشد و یادآور خاطرات شیرینی برای کاربرانش می باشد تلفن هوشمند HD2 است. تلفن هوشمندی که پایه و اساس طراحی سیل عظیمی از گوشی های هوشمند امروزی گردید. تعداد زیادی از تلفن‌های هوشمند امروزی که با پردازنده‌های بهتر، طراحی‌های زیباتر وارد بازار می شوند، وامدار این خلاقیت و نوآوری تکرار ناشدنی HTC هستند. قرار است در این مقاله یادی از گذشته‌هایی کنیم که به لطف HTC HD2 خاطرات خوشی از آن در ذهنمان نقش بسته است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:43 ] [ amer ] [ ]

شاید شما کسانی که در این چند روز برای خرید کنسول جدید قابل حمل سونی به نام ویتا (PlayStation Vita) در صف‌های طویل انتظار می‌کشند را به سخره بگیرید یا حتی آن‌ها را احمق بدانید. ولی ما با شما هم نظر نیستیم و به دلایلی به آن‌ها حق می دهیم. بسیاری معتقدند که قیمت 250 دلاری PS Vita زیاد است و باعث می شود تا این کنسول دستی نیز مانند Nintendo 3DS شکست بخورد. اما اگر لوگوی اپل برروی PS Vita بود چه اتفاقی رخ می داد؟ آیا آنوقت نیز Vita با این همه امکانات و فناوری های مختلفی که دارد گران بود؟


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:40 ] [ amer ] [ ]

تیم توسعه و تولید مرورگر Chrome گوگل، هفته پرتلاشی را پشت سر گذاشته است. گوگل روز گذشته اولین نسخه آزمایشی مرورگر کروم را برای تلفن و تبلت های اندرویدی مجهز به نسخه 4 اندروید منتشر کرد. امروز نیز نسخه 17 این مرورگر برای کامپیوترهای شخصی منتشر گردید. در نسخه 17 کروم برخی از مشکلات امنیتی نسخه 16 رفع شده، چند قابلیت محدود جدید اضافه گردیده و برخی از ویژگی های نسخه قبلی نیز بهینه شده اند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:32 ] [ amer ] [ ]

امروز صبح شایعات جدیدی در مورد تلفن پرسر و صدای سامسونگ یعنی Galaxy S III در فضای مجازی منتشر شده است که در راستای همان شایعات قبلی مبنی بر عدم نمایش Galaxy S III در نمایشگاه MWC بارسلونا است. براساس اعلام خبرگذاری کره ای ETNews، سامسونگ این تلفن را در ماه می و در یک مراسم جداگانه معرفی خواهد کرد. براساس این گزارش Galaxy S III تنها 7 میلی متر ضخامت خواهد داشت که در مقایسه با نسخه قبلی 1.5 میلی متر باریکتر شده است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:42 ] [ amer ] [ ]

متخصصان نرم افزاری مایکروسافت و شرکت های توسعه دهنده سخت افزار همگی سخت مشغول آماده سازی گوشی های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون 8 هستند. با توجه به شایعات و اخبار غیر رسمی منتشره می توان ویندوز فون را یکی از بهترین انتخاب ها دانست، علی رغم اینکه هنوز این سیستم عامل برای عرضه به بازار آماده نشده است می خواهیم در این مقاله برخی از جوانب آن را بسنجیم و قلک های خود را آماده خرید گوشی های مجهز به آن کنیم!


ادامه مطلب
[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:39 ] [ amer ] [ ]

در حال حاضر تمام تمرکز AMD برروی بازار تراشه های x86 کامپیوترهای معمولی است. اما به نظر می رسد با توجه به رشد فوق العاده ابزارهای موبایل، این شرکت در حال برقراری ارتباط با صاحبان معماری های دیگر است. مدیر ارشد فناوری این شرکت Mark Papermaster (که به خاطر پیوستن و سپس خارج شدنش از اپل معروف است) به تازگی اعلام کرده که AMD در راستای گسترش هر چه بیشتر و تولید تراشه های متنوع تر برروی تمامی معماری های موجود کار می کند. گسترش روز افزون ابزارهای موبایل و پشتیبانی ویندوز از پردازنده های ARM از مهمترین دلایل تصمیم AMD به شمار می روند جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:36 ] [ amer ] [ ]

براساس تصاویر منتشر شده در اینترنت که از نسخه آزمایشی ویندوز 8 مخصوص مصرف کننده گرفته شده اند، دکمه سنتی استارت در ویندوز 8 حذف شده است. دکمه استارت که به همراه آن یک منو کاربردی نمایش داده می شود اولین بار 15 سال پیش و در سیستم عامل ویندوز 95 معرفی شد. حال به نظر می رسد مایکروسافت در ویندوز 8 هم دکمه استارت و هم منوی مربوط به آن را کنار گذاشته است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:26 ] [ amer ] [ ]

با نزدیک شدن به نمایشگاه اختصاصی موبایل در بارسلونا، شایعات زیادی مبنی بر معرفی Galaxy S III در این نمایشگاه مطرح شده بود. اما حالا سامسونگ رسما شایعات را رد کرده و خیال همه را راحت کرده که به این زودی ها منتظر Galaxy S III نباشند. البته سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد تلفن ستاره ای خود را دیرتر و در یک رویداد اختصاصی معرفی کند.(ادامه...)


ادامه مطلب
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:26 ] [ amer ] [ ]

پیشتر اخبار و شایعاتی در مورد اینکه اپل در حال کار بر روی تلویزیون است، شنیده بودیم. ولی میزان صحت این شایعات برای ما مشخص نبود. اکنون با شنیدن این خبر که اپل در حال مذاکره با یکی از تولیدکنندگان قطعات تلویزیون است، مطمئن شدیم که این کمپانی در تلاش است تا تلویزیون HDTV خود را تولید کند. بدین ترتیب اپل قصد دارد پا را از دنیای تلفن هوشمند و تبلت فراتر گذاشته و وارد بازار رقابتی تلویزیون ها شود.(ادامه...)


ادامه مطلب
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:24 ] [ amer ] [ ]

چند روز پیش اطلاعاتی از iPad 3 به صورت یک تصویر در اینترنت درز کرد. بر اساس این اطلاعات iPad 3 مجهز به پردازنده قدرتمند 4 هسته ای خواهد بود. اپل در نظر دارد این تبلت محرمانه را در سه ماهه اول 2012 به بازار عرضه کند. شایعات حاکی از این هستند که این تبلت قرار است ماه آینده به بازار عرضه شود. در ادامه اطلاعاتی در مورد پردازنده این تبلت مشاهد(ادامه..)


ادامه مطلب
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:20 ] [ amer ] [ ]

فایرفاکس 10چند ماهی است که شرکت موزیلا بروزرسانی های سریعتری را برای مرورگر فایرفاکس و برنامه مدیریت پست الکترونیکی تاندربرد در نظر گرفته است. حال پس از یک ماه از انتشار نسخه پیشین فایرفاکس، نسخه 10 این مرورگر با رفع برخی از ایرادات و افزودن خصوصیات جدید عرضه شده است.(ادامه...)


ادامه مطلب
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:15 ] [ amer ] [ ]

شب گذشته شرکت هورداد رایان، نماینده انحصاری نوت بوک های سامسونگ در ایران، همایش ویژه ایی را با حضور نمایندگان فروش و برخی از مشتریان خود برگزار کرد که زومیت نیز میهمان این همایش بود. در این همایش ضمن معرفی نمایندگان برتر فروش هوردادریان، قرعه کشی بزرگ خریداران لپ تاپ های سامسونگ نیز برگزار گردید و یک خودرو پژو 206 به برنده های خوش شانس اهدا شد. جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.(ادامه...)


ادامه مطلب
[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:11 ] [ amer ] [ ]

گردهم آیی های جهانی محفلی بسیار مناسب برای عرض اندام شرکت های مطرح و فضایی استثنایی برای کسب امتیاز در مسابقه نفس گیر فن آوری های نوین است. به همین منظور شرکت سامسونگ الکترونیک کره در تلاش است تا ماه آینده در کنگره جهانی موبایل  (MWC) با تبلت 11.6 اینچی خود که مجهز به پردازنده 2 گیگا هرتزی دو هسته ای است حضور یابد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:2 ] [ amer ] [ ]

مدیر بازاریابی شرکت مایکروسافت فرانسه رسما اعلام کرد که نسل جدید کنسول بازی Xbox که از آن با نام Xbox 720 یاد می شود در سال 2012 عرضه نخواهد شد. به این ترتیب مایکروسافت خیال مشتریان خود را راحت کرده که به این زودی ها خبری از نسل جدید کنسول بازی این شرکت نخواهد بود و اگر قصد خرید ایکس باکس را دارند نباید منتظر 720 بمانند. مدیرعامل سونی فرانسه نیز در اعلام مشابهی بیان کرد که شرکتش قصد ندارد تا نسل جدید PlayStation را در سال جاری معرفی کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:59 ] [ amer ] [ ]

سونی به تازگی از سه مدل جدید دوربین سری سایبرشات خود که بیشتر در رده ارزان‌قیمت و میان‌قیمت قرار می‌گیرند، رونمایی کرده است. این دوربین‌ها مجهز به لنزهای قوی Exmor R و امکانات متنوعی می باشند. دوربین DSC-TX200V با طراحی شیک و شیشه‌ای و استفاده از سنسور 18.2 مگاپیکسلی و قیمت 499.99 دلار، گل سرسبد این دوربین‌ها است. در ادامه با جزئیات بیشتر و مشخصات فنی سه دوربین جدید سونی آشنا خواهید شد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:14 ] [ amer ] [ ]

پاناسونیک ادعا می کند کهدوربین DMC-ZS20 باریک ترین دوربین دیجیتال کامپکت با قابلیت بزرگنمایی 20x در جهان است. این دوربین باریک 14 مگاپیکسلی، مجهز به سنسور CMOS و قابلیت فیلم برداری Full HD در 60 فریم است. در بعضی از کشور ها این دوربین با نام TZ30 شناخته می شود. در ادامه مشخصات کامل تری از این دوربین را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:10 ] [ amer ] [ ]

در یکی از غرفه های نمایشگاه CES 2012 که اخیراً درشهر لاس وگاس ایالات متحده امریکا برگزار گردید، بازدیدکنندگان امکان مشاهده بخش های اصلی خودرو جدید مرسدس بنز شامل صندلی و شیشه ی جلو، داشبورد و فرمان را پیدا کردند. در کنار طراحی فوق العاده جذاب محیط داخلی، آنچه نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد، به حقیقت پیوستن رویای رانندگی بدون لمس فرمان بود.توضیحات بیشتر به همراه گالری تصاویر و ویدیوهای مربوطه را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:9 ] [ amer ] [ ]

تلویزیون های جدید سونی مدل های HX850، HX750، EX650 و EX550 از ماه مارچ یعنی حدودا دو ماه دیگر وارد بازار جهانی خواهند شد. این تلویزیون ها مجهز به تراشه X-Reality برای بهبود کیفیت تصویر می باشند. تلویزیون های سری NX و LX از خطوط تولید سونی حذف شده اند و در لیست HDTV های سال 2012 اثری از این مدل ها مشاهده نخواهید کرد. در این مقاله به معرفی مشخصات کلیدی تلویزیون های 2012 سونی می پردازیم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:6 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 142
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 28969
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1