zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

با وجود اینکه تفاوت‌های زیادی بین آیپد و سرفیس وجود دارد و همچنین مشخصات کامل سرفیس نیز هنوز اعلام شده، اما کاربران از حالا شروع به مقایسه این دو محصول کرده‌اند. در ادامه مشخصات ظاهری و عددی این دو محصول را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم تا با همین اطلاعات دست و پا شکسته‌ای که از تبلت مایکروسافت داریم، این دو را رو در روی هم قرار داده باشیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:48 ] [ amer ] [ ]

شارپ اولین تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود را راهی بازارهای شرق آسیا نموده است. این دستگاه‌ها هنوز وارد بازارهای اروپا و آمریکا نشده‌اند ولی شارپ در همین ابتدا تصمیم گرفته که دستی به سر و روی رابط کاربری خود بکشد. انتقادها نسبت به رابط کاربری نه چندان جالب این کمپانی زیاد بوده و به همین دلیل این کمپانی قبل از ورود به بازارهای جهانی با کمپانی طراحی frog وارد همکاری شده تا یک پوسته کاملا متفاوت و مناسب را برای اندروید طراحی کنند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:47 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت در کنفرانس امروز خود علاوه بر دو تبلت 10.6 اینچی Surface، دو کیبورد نیز معرفی کرد تا کاربرانی که سروکارشان دائما با صفحه‌کلید است بتوانند از تبلت‌ خود نهایت بهره را ببرند. یکی از این صفحه کلید‌ها لمسی و دیگری فیزیکی است. صفحه کلید لمسی مایکروسافت که Touch Cover نام دارد، چندلمسی بوده و به اعتقاد مایکروسافت تایپ کردن بر روی آن بسیار راحت‌تر از تایپ کردن بر روی صفحه شیشه‌ای تبلت است. تبلت فیزیکی عرضه شده نیز Type Cover نام دارد که ضخامت بیشتری نسبت به صفحه کلید لمسی دارد. در ادامه گالری تصاویر، رنگ‌های مختلف و ویژگی‌های این دو صفحه کلید را مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:43 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت اخیرا برنامه کاربردی My Xbox Live را برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS به‌روز رسانی کرده تا این امکان را برای طرفداران آیفون فراهم کند که کنسول بازی مایکروسافت را مستقیماً از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنند. اگر از آن دسته کاربران آیفون هستید که دلتان می خواهد همه را سورپرایز کرده و از ابزار الکترونیکی خود نهایت استفاده را ببرید، این مقاله زومیت را تا انتها بخوانید!


ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:41 ] [ amer ] [ ]

درست است که مایکروسافت امسال برنامه‌ای برای معرفی نسل بعدی کنسول بازی ایکس‌باکس ندارد اما اسناد ۵۶ صفحه‌ای که شب گذشته به بیرون درز کرده نشان از نسل بعدی کنسول مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ دارند. این اسناد نشان می‌دهند که Xbox 720 از SmartGlass که در E3 معرفی شد پشتیبانی می‌کند و همچنین منوی داشبورد آن مترو ویندوز ۸ است. از موارد مهم دیگری که در این اسناد به چشم می‌خورد می‌توان به Xbox TV اشاره کرد. برای کسب جزئیات کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:36 ] [ amer ] [ ]

دوربین ۴۱ مگاپیکسلی تلفن PureView نوکیا تصاویر فوق‌العاده‌ای جذابی را ضبط می‌کند. اما اهمیت آن تا چه حد است؟ با نزدیک شدن به تاریخ معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز فون، شایعاتی مبنی بر معرفی تلفن‌های هوشمند ویندوز فون با سنسور ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا به گوش می‌رسد. آیا این فناوری می‌تواند وضعیت برند نوکیا و ویندوزفون را در رقابت با اندروید و iOS بهتر کند؟ جزئیات کامل را در ادامه مقاله مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:35 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت، خبرگزاری‌های مختلف را برای شرکت در یک کنفرانس مهم در روز دوشنبه آینده دعوت کرده است. حال شایعات و گزارش‌های مختلف از معرفی تبلت ساخت خود مایکروسافت و برای رقابت با iPad حکایت دارند. تبلتی که وب‌سایت‌های مختلف عنوان iPad Killer را برای آن انتخاب کرده‌اند و قرار است با سیستم‌عامل ویندوز ۸ نسخه RT و پردازنده مبتنی بر معماری ARM تولید شود.


ادامه مطلب
[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:41 ] [ amer ] [ ]

ایسر تنها پس از گذشت یک هفته از معرفی اولین اولترابوک لمسی Full HD، اولترابوک فوق‌العاده باریک Aspire S5 را آماده فروش کرده است. Aspire S5 مجهز به پردازنده Ivy Bridge اینتل، حافظه SSD و پورت USB 3.0 است و با قیمت پایه ۱۴۰۰ دلار از همین ماه وارد بازار خواهد شد. جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر این اولترابوک جذاب را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:38 ] [ amer ] [ ]

نوکیا طی بیانیه رسمی خود در روز سه‌شنبه اعلام نمود که فاز دوم تغییرات در راستایی برنامه خود برای بازگرداندن شرکت به حالت سود دهی را ادامه می‌دهد. نوکیا که روزی قدرت مطلق بازار تلفن‌ در دنیا بود در ۶ ماه اخیر بیش از ۳ میلیارد دلار ضرر داده است. حال این شرکت فنلاندی خبر از فروش Vertu و اخراج ۱۰ هزار کارمند خود داده است.


ادامه مطلب
[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:36 ] [ amer ] [ ]

همانطور که شب‌گذشته در پوشش زنده زومیت از کنفرانس ورود Galaxy S III به ایران، مشاهده کنید، سامسونگ قصد دارد فروش نسل سوم گلکسی اس ۳ را از صبح یک‌شنبه ۲۸ خردادماه در تهران آغاز کند. پارس‌میکروتل اعلام نموده که به ۱۰۰ نفر اولی که از هریک از فروشگاه‌های منتخب یک دستگاه Galaxy S III خریداری کنند یک دستگاه Galaxy Fit هدیه می‌دهد!


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ] [ 11:47 ] [ amer ] [ ]

مناقشات HTC در دادگاه‌ها بر سر نقض پتنت‌ها (اختراع‌های ثبت‌شده) به خصوص در مقابل اپل، این کمپانی تایوانی را مصمم کرده تا S3 Graphics را از آن خود کند تا از مزایای ۲۷۰ اختراع مهم ثبت شده این شرکت استفاده کند. بنا به گزارشاات، HTC تصمیم گرفته تا خرید S3 Graphics را قطعی کند. این کار به این کمپانی کمک می‌کند تا موقعیت خود را در دعواهای پتنتی‌اش با اپل بهتر کند. طبق گزارشات رسیده، مشاور اصلی HTC، گریس لی در مجمع عمومی سالانه سهامداران شرکت از تصمیم این کمپانی برای به چنگ آوردن S3 Graphics خبر داده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ] [ 11:44 ] [ amer ] [ ]

هفته گذشته موزیلا نسخه ۱۳ مرورگر محبوب فایرفاکس را برای دانلود عموم در دسترس قرار داد. در فایرفاکس ۱۳، چندین قابلیت ارزشمند تازه اضافه شده است که مهمترین آنها دکمه جدید صفحه اصلی (Homepage) است که دسترسی آسان به بوک‌مارک‌‌ها، افزونه‌ها، دانلودها، تاریخچه و تنظیمات را میسر می‌کند. طراحی تب جدید نیز دستخوش تغییرات اساسی شده است. توضیحات بیشتر به همراه لینک دانلود فایرفاکس ۱۳ را در ادامه مشاهده نمایید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ] [ 11:42 ] [ amer ] [ ]

دیشب بسیاری از شایعاتی که قبل از برگزاری کنفرانس مخصوص تولیدکنندگان WWDC به بیرون درز کرده‌ بود شامل نمایشگر رتینا برای مک‌بوک، سیستم‌عامل iOS 6 و ارائه جایگزین سرویس نقشه گوگل، به حقیقت پیوست. اپل در کنفرانس دیشب از iOS 6 با ۲۰۰ قابلیت تازه پرده‌برداری کرد که مهمترین آنها امکانات تازه دستیار صوتی Siri و قابلیت نصب آن برروی New iPad، سرویس نقشه اختصاصی اپل، یکپارچگی کامل با شبکه اجتماعی فیس‌بوک و مدیریت بهتر بر تماس‌ها است. در ادامه مقاله به آنچه در نسخه جدید iOS اضافه خواهد شد می‌پردازیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ] [ 14:20 ] [ amer ] [ ]

اپل نسل بعدی مک بوک پرو را در کنفرانس WWDC با نمایشگر رتینا، معرفی کرد. اپل درایو نوری را از این مدل حذف کرده تا بتواند ضخامت آن را بیش از پیش کم کند. MacBook Pro اپل در سایز 15 اینچ تنها 1.8 سانتیمتر ضخامت دارد. رزولوشن نمایشگر مک بوک پروی 15 اینچی 2880x1800 و چگالی پیکسل آن نیز 220 پیکسل در اینچ است. وزن این مک بوک 2 کیلوگرم بوده و سبک‌ترین مک‌بوک پرویی است که تا کنون تولید شده است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ] [ 13:59 ] [ amer ] [ ]

پیش‌فروش ۹ میلیونی Galaxy S III و پس از آن، تشکیل صفوف طولانی پشت فروشگاه‌های موبایل در دنیا نشان از موفقیت برترین تلفن سامسونگ یا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان برترین تلفن سال است. با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد در همین هفته Galaxy S III را بصورت رسمی وارد بازار کشور کند در این مقاله جمع‌بندی از مهمترین نظرات وب‌سایت‌های مطرح فناوری در مورد Galaxy S III سامسونگ را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:7 ] [ amer ] [ ]

یکی از مهم‌ترین دلایل فروش خوب Apple TV فناوری Airplay است که به سادگی امکان پخش محتوا از دستگاه‌های iOS (و به زودی از کامپیوترهای مک) را به دارندگان این دستگاه می‌دهد. یکی از سازندگان ست‌تاپ‌باکس گوگل تی‌وی یعنی Honeywld، به زودی ویژگی مشابهی به تلویزیون گوگل اضافه خواهد کرد. این کمپانی در نمایشگاه Computex یک گوگل-‌تی‌وی جدید را به نمایش گذاشت که با ایجاد روشی ساده برای کاربران امکان نمایش محتوا از تبلت‌ و گوشی‌های اندرویدی برروی تلویزیون را امکان‌پذیر می‌کند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:5 ] [ amer ] [ ]

اگر شما هم صاحب یک مک بوک پرو 17 اینچی هستید، باید به شما تبریک بگوییم. چراکه احتمالا در چند ماه آینده مک‌بوک پروی شما جزو محصولات نایاب خواهد شد. ظاهرا اپل احساس می کند که دوره لپ‌تاپ‌های 17 اینچی به اتمام رسیده است. شایعات متوقف کردن کلی خط تولید مک بوک پرو نیز، حدود یک سال است که فضای اینترنت را درگیر خود کرده است، اما مسئله توقف بازنشستگی Macbook Pro در سایز 17 اینچ، مقوله‌ای است که از دید تحلیلگران اجتناب ناپذیر است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:4 ] [ amer ] [ ]

چندی پیش اعلام کردیم که فیس‌بوک، قصد راه‌اندازی App Center خود را دارد. حال فیس‌بوک قصد دارد امشب فروشگاه نرم‌افزار خود را رسما بازگشایی کند. فروشگاه نرم‌افزار فیس‌بوک در فاز اول تنها برای کاربران ایالات متحده و کمی بعد برای کاربران کل دنیا در دسترس خواهد بود. اما این فروشگاه نرم‌افزار چه مزایا و ویژگی‌هایی داشته و آیا برای کاربران فیس‌بوک جذاب خواهد بود؟


ادامه مطلب
[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:24 ] [ amer ] [ ]

با توجه به عکس‌های دریافت شده از بنر‌های در حال نصب در مکان کنفرانس WWDC، اپل قصد دارد iOS 6 را هفته آینده معرفی کند. همان‌طور که در تصویر بالا هم مشاهده می کنید، این بنر کاملا گویای این موضوع است که دوشنبه هفته آینده iOS 6 برای دستگاه‌های اپل معرفی می‌شود. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید آیفون یا آیپد خود را به‌روزرسانی و جیلبریک کنید، تا قبل از عرضه iOS 6 فرصت دارید. اگر دلیل این محدودیت زمانی را نمی دانید در ادامه مقاله با ما همراه شوید.


ادامه مطلب
[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:21 ] [ amer ] [ ]

بالاخره زمان آن رسید تا گوگل و جامعه اینترنت با همکاری هم IPv6، نسل آینده اینترنت یا به اعتقاد برخی اینترنت قرن بیست و یکم را عملیاتی کنند. به اتمام رسیدن تعداد آی پی‌های موجود در اینترنت IPv4 موجب شد تا کارشناسان به فکر زیرساخت تازه‌ای برای نیاز روز افزون بشر به ارتباط بیافتند.


ادامه مطلب
[ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ amer ] [ ]

Computex که هم ساله در تایپه، پایتخت تایوان برگزار می‌شود یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌های کامپیوتر در دنیا به شمار می‌رود. اما به نظر می‌رسد علاوه بر لپ‌تاپ و تبلت، تلفن هوشمند نیز در Computex 2012 جایگاه ویژه‌ای یافته است. گیگابایت که پیش از این حضور کم‌رنگی در صنعت موبایل داشته در نمایشگاه امسال، از چند مدل تلفن دو سیم‌کارته مجهز به اندروید ۴ پرده برداری کرده است. این تلفن‌ها مشخصات سخت‌افزاری نسبت معمولی داشته و انتظار می‌رود با قیمت رقابتی وارد بازار شوند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:15 ] [ amer ] [ ]

یکی از اعضای یک انجمن روسی، رمزعبور کدشده ۶.۴۶ میلیون کاربر LinkedIn را بدست آورده و آنها را طی یک پست در همان انجمن به اشتراک گذاشته است. براساس اعلام موسسه امنیتی Cert-Fi، رمزهای عبور منتشر توسط متد SHA-1 کدگذاری شده‌اند. این بدین معناست که رمزهای عبور منتشر شده بسیار ایمن بوده و به این راحتی قابل رمزگشایی نیستند. اما حدود ۳۰۰٫۰۰۰ کاربری که رمز غیرایمن داشته‌اند بزودی اکانتشان در دسترس دیگران قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:13 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت در نمایشگاه بازی‌های ویدئویی E3 2012 لس آنجلس کولاک به پا کرده و چندین و چند خبر هیجان انگیز را اعلام نموده که برخی از مهم‌ترین آنها را گزارش کردیم. مایکروسافت از اینترنت اکسپلورر و سرویس اختصاصی موزیک برای ایکس‌باکس و نرم‌افزار فوق‌العاده جذاب SmartGlass برای اتصال تمام ابزارهای به یکدیگر و همچنین سرویس تازه Nike+ برای کینکت خبر داده است.  در این مقاله نگاهی به همه خبرهای خوب برای کاربران Xbox و حتی سایر دستگاه‌های غیر مایکروسافتی می‌اندازیم. در ادامه مقاله با ما باشید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:55 ] [ amer ] [ ]

تاکنون به این موضوع فکر کرده بودید که کدام گوشی سفت و سخت‌تر است؟ بیایید طی یک آزمایش، از گوشی عزیز دلبندمان بگذریم و ببینیم که چقدر تاب و تحمل سختی‌ها را دارد؟ اما نه، دست نگه دارید! پیش از ما «اریک مک» دست به این جنایت هولناک زده است و در آزمایشی دو گوشی Galaxy S III و iPhone 4S را از ارتفاعی حدودا دو متری به زمین ‌انداخته است. به نظر شما کدامیک از این گوشی‌ها پیروز این میدان خواهد بود؟


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:53 ] [ amer ] [ ]

شرکت سونی، غول الکترونیکی شرق دور، باید یک سرویس بازی‌های خانگی آنلاین جذاب راه‌اندازی کند تا بتواند کرسی قدرت را در این زمینه از مایکروسافت برباید. در همین راستا سونی، برای سرویس پلی‌استیشن پلاس خود طرحی نو در نظر گرفته که می‌تواند تا حدودی از نفوذ بیش از پیش XBox مایکروسافت بکاهد. پیش‌تر مایکروسافت با ارائه امکاناتی که برای کنسول بازی‌اش در نظر گرفته بود، آن را به سلطان بلامنازع بازی‌های رایانه‌ای آنلاین بدل ساخته بود. حال سونی می‌کوشد تا از رقیب عقب نیفتد و اگر بخت یاری کند از آن پیشی بگیرد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:50 ] [ amer ] [ ]

امروز گوگل رسما اعلام کرد که  QuickOffice را از آن خود کرده است. QuickOffice یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های نرم‌افزاری آفیس برای iOS و اندروید است که امکان مشاهده و ویرایش طیف وسیعی از فایل‌های مختلف از جمله فایل‌های ایجاد شده با آفیس مایکروسافت را در تبلت و تلفن‌های هوشمند میسر می‌کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:48 ] [ amer ] [ ]

عده‌ای معتقدند دیگر دنیای رقابت شرکت‌های خودروسازی در طراحی، قدرت موتور، سرعت، سر و صدا، نوع و میزان سوخت مصرفی، میزان تسلط بر خودرو، نرمی و روانی، استحکام و امکانات و تجهیزات مکانیکی خلاصه نمی‌شود. امروزه تکنولوژی و امکانات و تجهیزات الکترونیکی و نرم‌افزاری بخش مهمی از خودروهای روز را تشکیل می‌دهند. اتفاقا رقابت شرکت‌های خودروسازی در این حوزه بسیار داغ شده است و هر کدام سعی می‌کنند تا روش‌های سریع‌تر ساده‌تر و امن‌تری برای حفظ ارتباط با دنیای مجازی و تکنولوژی حتی هتگام رانندگی ارائه کنند. کمپانی BMW نیز که نمی‌خواهد از قافله عقب بماند در راستای بهبود سیستم iDrive که مخصوص خودروهای این کمپانی است قصد اضافه کردن ژست‌های حرکتی برای کنترل تجهیزات داخل خودرو را دارد و ظاهرا قدم‌های بلندی در این راه برداشته است. جزئیات بیشتر را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:46 ] [ amer ] [ ]

مجموعه نرم‌افزاری آفیس، بدون شک یکی از محبوب‌ترین محصولات مایکروسافت است. نمی‌توان کاربرد نرم‌افزارهایی چون Word، Powerpoint، Excel، Outlook و ... را در زندگی امروز نادیده گرفت و الحق و الانصاف که با نمونه‌های مشابه هم در سادگی و هم در قدرت و فراگیر بودن فاصله بسیاری دارند. حال شواهد نشان می‌دهند که مایکروسافت قصد دارد تا این محصول پرفروش و محبوب را برای آیپد رقیب، ارائه کند. با وجود آن که این کار سود مالی فراوانی برای مایکروسافت به همراه خواهد داشت اما عده‌ای معتقدند آفیس می‌تواند یکی از برگ‌های برنده مایکروسافت در ویندوز ۸ باشد و نباید برای محصولات رقیب ارائه شود.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:44 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت در نمایشگاه E3،‌ از SmartGlass Xbox پرده برداشت. در ادامه مشاهده می‌کنید که چگونه با استفاده از SmartGlass می‌توانید تلویزیون معمولی خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. درواقع SmartGlass می‌تواند تلفن هوشمند یا تبلت شما را به نمایشگر دوم تلویزیون، کنترلری برای بازی، ماوس و یا کیبوردی برای ایکس‌باکس و حتی ریموت کنترلی برای دسترسی به اینترنت تبدیل کند. اگر مشتاقید بدانید SmartGlass چیست، در ادامه مقاله با ما همراه شوید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:42 ] [ amer ] [ ]

باسلام

اولین قسمت وبلاگ نویسی را برای شما دوستان قراردادم

دانلود

[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:42 ] [ amer ] [ ]

اخبار بازی‌ها و شرکت‌های تولید‌کننده کنسول‌های بازی در نمایشگاه E3 بسیار داغ است. در این نمایشگاه سونی هم از چند محصول جدید از جمله فرمان ماشین Move که ظاهر نسبتا غیرعادی دارد، پرده‌برداری کرد. همانطور که می‌دانید Move کنترلر معروف سونی است که با استفاده از آن می‌توان بازی را با حرکت اعضای بدن کنترل کرد. کنترلر فرمان ماشین Move هم برای کاربران مبتدی و هم حرفه‌ای ویژگی‌های جذابی دارد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:46 ] [ amer ] [ ]

نمایشگاه Computex 2012 تایوان، مملو از محصولات متنوع و جذاب مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ شده است. در این میان MSI نیز با یک محصول متفاوت هیبریدی با نام Slider S20 نظر بازدیدگنندگان را به خود جلب کرده است. S20 یک اولترابوک ۱۱.۶ اینچی لمسی و تبدیل شدنی است که براساس طرح ارائه شده توسط Letexo ساخته شده است. MSI Slider S20 دارای یک کی‌برد فیزیکی کشویی است و صفحه چند-لمسی آن از ۱۰ انگشت همزمان پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتر به همراه گالری تصاویر S20 را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:44 ] [ amer ] [ ]

Photograph Recorder نام محصول جدید پاناسونیک است که قابلیت ذخیره عکس و فیلم‌های دوربین دیجیتال یا دوربین تلفن همراه را داشته و می‌تواند هر برنامه تلویزیونی که مورد علاقه‌تان باشد را به کمک تیونر تلویزیون داخلی خود، ضبط و ذخیره نماید. ابعاد این جعبه کوچک 180x216x69 میلیمتر می‌باشد. با استفاده از این جعبه می‌توان کلیه اطلاعات ذخیره شده مانند عکس و فیلم را در شبکه داخلی (بین گوشی موبایل، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌ها) به اشتراک گذاشت. در ادامه قابلیت‌های بیشتر این جعبه خاطرات پاناسونیک را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:42 ] [ amer ] [ ]

ایسر در نمایشگاه Computex 2012، علاوه بر تبلت‌های ویندوز ۸، لپ‌تاپ‌های جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل را نیز به نمایش گذاشت. اولترابوک‌های Aspire S7 برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های معمولی مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند. بدنه آلومینومی Aspire S7 جلوه زیبایی را به آن داده است اما نکته قابل توجه در این اولترابوک‌ها صفحه نمایش ۱۳.۳ و ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن 1080p است. مشخصات فنی اولترابوک‌های Aspire S7 به همراه گالری تصاویر و ویدیو مربوط به آن‌ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:41 ] [ amer ] [ ]

امروز در نمایشگاه Computex تایوان، ایسر تبلت‌های ویندوز ۸ خود را معرفی کرد. تبلت W510 ایسر مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن Full HD است که قادر به تغییر شکل به سه حالت: استاندارد تبلت‌های معمولی، اتصال به داک فیزیکی کی‌برد و تبدیل به لپ‌تاپ و حالت پرزنتیشن با چرخش ۲۹۵ درجه است. ایسر ادعا کرده که به لطف باتری داخلی داک کی‌برد، طول عمر باتری W510 تا ۱۸ ساعت افزایش می‌یاد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:40 ] [ amer ] [ ]

اسوس در نمایشگاه Computex 2012 تایوان، محصول هیبریدی جدید خود را که کارایی لپ‌تاپ و تبلت را دارد با نام Taichi معرفی کرد. Taichi مجهز به دو صفحه نمایش ۱۳.۳ و ۱۱.۶ اینچی است که هر دو نمایشگر از نوع IPS و با رزولوشن فوق‌العاده 1900x 1280 پیکسل هستند. پردازنده این محصول جذاب Core i7 و از خانواده Ivy Bridge است. مشخصات کامل این محصول که اسوس آن را «تلفیقی باورنکردنی از لپ‌تاپ و تبلت» می‌نامد را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:37 ] [ amer ] [ ]

امروز ایسر تمام محصولات مبتنی بر ویندوز ۸ خود را شامل دو تبلت W510 و W700 در نمایشگاه Computex تایوان به نمایش گذاشت. هرچند هنوز مشخصات دقیق فنی این دو تبلت اعلام نشده اما W700 مجهز به صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن فوق‌العاده Full HD و قابلیت دریافت دستورات لمسی ۱۰ انگشتی است. در ادامه جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر و ویدیو مربوط به تبلت‌های ویندوز ۸ ایسر را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:35 ] [ amer ] [ ]

ال‌جی سری جدید‌ لپ‌تاپ‌های خود را با عنوان Super Ultrabooks معرفی کرد. اولترابوک‌های جدید ال‌جی مجهز به پردازنده‌های Core i5 و Core i7 از نسل سوم اینتل (Ivy Bridge) هستند. از مهمترین مزایای لپ‌تاپ‌های جدید سری X Note ال‌جی می‌توان به حافظه سریع SSD، ظاهر زیبا و ضخامت و وزن کم اشاره کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:33 ] [ amer ] [ ]

گوگل با موتور جستجوی به شدت قدرتمند و محبوب خود به معنای واقعی کلمه رقبا را از میدان به‌در کرده است، تا حدی که کلمه Google در زبان انگلیسی تبدیل به یک فعل شده که مکررا استفاده می‌شود. هفته گذشته از تغییراتی در جستجوی گوگل گفتیم و ویژگی جدید Knowledge Graph که جستجو را هدفمندتر و رسیدن به پاسخ را سریعتر می‌کند را معرفی کردیم. گوگل همچنین سعی کرده تا جستجو را با شبکه اجتماعی خود، گوگل پلاس یکپارچه کند. اما دومین موتور جستجو دنیا یعنی بینگ (Bing) مایکروسافت نیز تغییرات بزرگی در خود ایجاد نموده است. بینگ سعی کرده با فیس‌بوک هر چه بیشتر یکپارچه شود و همچنین نتایج اجتماعی جستجو را جدا از نتایج الگوریتمی اصلی و در کنار آن نمایش دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با تغییرات جدید بینگ که فعلا فقط برای کاربران ایالات متحده ارائه شده، بیشتر آشنا شوید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:30 ] [ amer ] [ ]

طبق گزارش iFixit دو گوشی قدرتمند و جذاب Galaxy S3 و iPhone 4S هر دو مجهز به دوربینی با سنسور 8 مگاپیکسلی Sony هستند. وب سایت iFixit از جمله سایت‌هایی است که با قطعه قطعه کردن ابزار‌های الکترونیکی، اقدام به بررسی قطعات به کار رفته در آنها می‌کند. این سایت پس از باز کردن قطعات Galaxy S3 متوجه شد که سنسور دوربین به کار رفته در این گوشی با سنسور iPhone 4S یکسان است. با توجه به این موضوع، دوربین کدام دستگاه عکس بهتری می‌گیرد؟


ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:29 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 28961
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1