zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

هفته گذشته در نمایشگاه CES، شرکت Huawei با معرفی باریکترین تلفن دنیا، سر و صدای زیادی به راه انداخت. باریکترین تلفن هوشمند دنیا که تنها 6.68 میلی متر ضخامت دارد، Huawei Ascend P1 S نام گذاری شده است. در ادامه بررسی و مشخصات فنی این تلفن هوشمند را به همراه تلفن دیگر این شرکت Ascend P1 مشاهده خواهید کرد. هر دو تلفن جدید Huawei مجهز به سیستم عامل اندروید 4 و رابط کاربری سه بعدی این شرکت می باشند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 دی 1390برچسب:CES 2012: باریکترین تلفن هوشمند دنیا توسط Huawei معرفی شد , ] [ 16:14 ] [ amer ] [ ]

یک ماه دیگر نمایشگاه تخصصی موبایل، Mobile World Congress در بارسلونا برگزار می شود اما تولیدکنندگان مطرح موبایل فضای بسیار مناسب CES را نیز از دست ندادند و محصولات بسیار جذابی را در این نمایشگاه معرفی کردند. نوکیا، فوجیتسو و اچ تی سی تلفن های ویندوز فونی خود را به نمایش گذاشتند، اینتل پردازنده Medfiled خود را در تبلت و تلفن هوشمند به نمایش گذاشت و سونی تلفن های جدید خود را با قدرت و قابلیت های بسیار بالا معرفی کرد. خواندن مقاله را ادامه دهید تا با بهترین تلفن های هوشمند معرفی شده در نمایشگاه CES 2012 آشنا شوید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 دی 1390برچسب:بهترین تلفن های هوشمند معرفی شده در CES 2012 ویژه , ] [ 16:6 ] [ amer ] [ ]

کداک دوربین عکاسی هوشمند و فیلم برداری HD کوچک خود را در نمایشگاه CES معرفی کرد تا آخرین شانس خود را برای رهایی از بحران ورشکستگی امتحان کند. دوربین عکاسی جذاب کداک می تواند به اینترنت متصل شود وکاربر با استفاده از آن قادر خواهد بود فیلم و عکس را با دیگران به اشتراک گذارد. دوربین فیلمبرداری هوشمند Kodak بسیار خوش دست بوده و قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت Full HD را دارد. در ادامه اطلاعات کامل تری در مورد این دوربین ها مشاهده می کنید.


ادامه مطلب

فوجیتسو و توشیبا در CES امسال یک محصول مشترک داشتند و این محصول گوشی جذاب و شگفت انگیز ضد آب IS12T بود. این گوشی خوشرنگ مجهز به سیستم عامل Winodws Phone 7.5 بوده و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. اگر به گوشی های صورتی علاقه مندید، این گوشی نمونه جذابی برای شما است. در ادامه مشخصات کامل تر این گوشی فوق العاده را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب

در طول نمایشگاه CES، سامسونگ اعلام کرد که در حال یکی کردن سیستم عامل Bada با سیستم عامل متن باز Tizen است. Tizen توسط اینتل حمایت می شود و سامسونگ با این اقدام خود قصد دارد، Bada را گسترش داده و موبایل های بیشتری را با سیستم عامل خود وارد بازار کند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 دی 1390برچسب:سامسونگ, سیستم عامل Bada را با Tizen ترکیب می کند , ] [ 15:57 ] [ amer ] [ ]

پیش تر اطلاعات ناقصی از "سیستم فایل" جدید مایکروسافت برای ویندوز 8 منتشر شده بود، ReFS نسل جدید سیستم فایل مایکروسافت است که امروز رسما توسط این شرکت معرفی شد. مایکروسافت اعلام کرده که سیستم فایل جدید نیازهای امروز و آینده را برای ذخیره سازی اطلاعات پوشش می دهد و قادر است از داریو های حجیم پشتیبانی نموده و اطلاعات را با ضریب اطمینان بسیار بالا ذخیره کند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 دی 1390برچسب:مایکروسافت از سیستم فایل جدید ویندوز 8, ReFS پرده برداری کرد , ] [ 15:51 ] [ amer ] [ ]

LightPad G1، تلفن هوشمند شما را مفید تر و کارآمدتر می کند. امروزه برای برخی از تبلت ها یک داک فیزیکی کی برد ارائه می شود که کاربر با قرار دادن تبلت برروی آن، می تواند راحتی کار با نوت بوک را با تبلت خود تجربه کند. حال نظر شما در مورد وسیله مشابه برای تبدیل تلفن هوشمند به نوت بوک چیست؟ LightPad G1 براساس فناوری پروژکتورهای Pico کار می کند و تلفن هوشمند شما را به یک نوت بوک تبدیل می کند. خواندن مقاله را ادامه دهید تا جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:CES 2012: با LightPad G1 تلفن خود را به لپ تاپ تبدیل کنید , ] [ 16:15 ] [ amer ] [ ]


10 بازی برتر سال 2012 از نگاه سایت digitalbattle



با امدن سال 2012 صفحه جدیدی از عناوین دنیای بازی گشوده شد و گیمرها با بازیهایی که سالها منتظر ان بودند اشنا خواهند شد . در همین راستا نیز سایت Digitalbattle طبق عادات هر ساله دنیای بازی 10 بازی معروفی که بیشتر از همه گیمرها منتظر امدنشان هستند را لیست کرده است که در زیر شاهد ان هستید .(ادامه...)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:10بازی برتر سال 2012 از نگاه سایت digitalbattle, ] [ 16:15 ] [ amer ] [ ]

گزارشات حاکی از این است که iPad 3 در دست تولید است و ماه مارچ وارد بازار خواهد شد. iPad 1 ابتدای ماه آوریل و iPad 2 نیز انتهای ماه مارچ عرضه شد. بنابراین انتظار می رود iPad 3 نیز در همین زمان به بازار عرضه شود. بر اساس گزارش سایت Bloomberg، تبلت نسل بعدی اپل مجهز به نمایشگر فوق العاده با کیفیتی است که تصاویر را مانند یک صفحه پرینت شده، نمایش می دهد. در ادامه جزئیات بیشتری از iPad3 مشاهده می کنید.


ادامه مطلب

microsoft نهایتاً انتشار کینکت مخصوص ویندوز را تایید کرد و قرار است در تاریخ February 1 با قیمت ۲۵۰ دلار(۱۹۵ یورو)عرضه شود!

[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:Microsoft:کینکت برای ویندوز در تاریخ February 1!!!, ] [ 16:11 ] [ amer ] [ ]

Sony Computer Entertainment انگلستان از بزرگترین برنامه تبلیغاتی خود برای لانچ PS Vita خبر میدهد …. (ادامه…)


ادامه مطلب

اینتل استانداردهای خاصی را برای اینکه یک لپ تاپ بتواند خود را جزء خانواده اولترابوک ها بداند تعریف کرد. اما برخی از لپ تاپ هایی که استانداردهای اولترابوک را ندارند، باز هم توسط تولیدکنندگان اولترابوک نامیده می شوند. حال این سئوال مطرح می شود اولترابوک چیست؟ پس از معرفی چندین اولترابوک در نمایشگاه CES آیا تعریف اولترابوک برای شما شفاف شده است؟ برخی اولترابوک را لپ تاپ سبک و باریک می دانند. لپ تاپی که مجهز به حافظه ذخیره سازی SSD نیز باشد. پس اگر لپ تاپی، باریک و سبک باشد و SSD داشته و طول عمر باتری بالای نیز داشته باشد، اولترابوک است. آیا این تعریف درست است؟ پاسخ به این سئوال کاملا به این ربط دارد که سئوال را از چه کسی بپرسید!


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:اولترابوک مشتریان را سردرگم کرده است ویژه , ] [ 16:3 ] [ amer ] [ ]

یکی از اعضای remedy یعنی Oskar Hakkinen با شرکت Rock Star ملاقاتی داشته و شاهده بازی Max payne بود. (ادامه…)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:Max Payne 3 : Remedy فوق العادست, ] [ 16:0 ] [ amer ] [ ]

سخت افزار مایکروسافت 30 ساله شد. اولین محصول سخت افزاری مایکروسافت یک ماوس سازگار با نرم افزار MS Word بود که در سال 1983 وارد بازار شد. پس از آن مایکروسافت سخت افزارهای متنوعی را تولید کرد و بخش سخت افزار شرکت نیز دچار تغییرات بسیاری شد. حال مایکروسافت به مناسبت تولد 30 سالگی بخش سخت افزار خود دو نسخه جدید از ماوس متفاوت Arc Touch را معرفی کرده است.

سال ۲۰۱۲ با تمام عناوین مهمش در راه است ؛ ولی تمام این بازیها بک سو و ۶ عنوان جدید سری Resident Evil در دیگر سو . اگر بگوییم سال ۲۰۱۲ سال سری بازیها و فیلم Resident Evil میباشد ، سخنی به گزاف نگفته ایم . شاهکاری که در این سال میرود تا لب تشنه هواداران خود را مالا مال کند و سال ۲۰۱۲ را به نام خود قبضه نماید . درست است که سری بازیهای Resident Evil (ادامه…)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:سال ۲۰۱۲ , سال هراس , سال سری بازیهای Resident Evil, ] [ 15:54 ] [ amer ] [ ]

در نمایشگاه CES امسال شاهد اولین تلاش جدی اینتل برای ورود به بازار ابزارهای موبایل بودیم. پردازنده Medfield این شرکت در دل تلفن و تبلت لنوو جای گرفت و در CES به نمایش عموم در آمد. اینتل معتقد است که قیمت مناسب Medfield باعث کنار زدن ARM از بازار می شود اما ARM باور متفاوتی دارد.

هرچه به نمایشگاه CES 2012 نزدیکتر می شویم اخبار درز کرده به اینترنت از محصولات مختلف بیشتر می شود. این بار نیز تصویری از گوشی جدید ویندوزی HTC به نام HTC Radiant به اینترنت درز کرده است. در ادامه اطلاعات کامل تری در مورد این گوشی مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:تصویر و اطلاعات درز کرده از گوشی جدید HTC Radiant , ] [ 14:39 ] [ amer ] [ ]

دنیا روز به روز بیشتر شبیه به داستان های علمی تخیلی می شود و ابزارهای الکترونیکی نیز کوچک و کوچک تر می شوند. حال یک دانشمند ایرانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که در زمینه نانو در الکترونیک تحقیق می کند توانسته رکورد کوچکترین میکروفن دنیا را به نام خود ثبت کند. در ادامه جزئیات بیشتر این خبر که در بسیاری از وب سایت های دنیا منتشر شده است را مشاهده کنید


ادامه مطلب

اولین دوربین DualView سامسونگ با امکان اتصال به شبکه بی سیم Wi-Fi به زودی عرضه می شود. کاربر با این دوربین می تواند پس از گرفتن عکس بدون نیاز به هیچ ابزار اضافی، به اینترنت متصل شده و تصاویر را در شبکه های اجتماعی آپلود کند. در ادامه اطلاعات بیشتر در مورد این دوربین که DV300F نام دارد را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:سامسونگ اولین دوربین دو نمایشگره با Wi-Fi را عرضه می کند ویژه , ] [ 14:31 ] [ amer ] [ ]

در هفته های اخیر، شایعات مختلفی در رابطه با تلفن ویندوزی آینده نوکیا که قرار است بهترین تلفن این شرکت نیز باشد، مطرح شده بود. اما حال مشخصات دقیق فنی و یک تصویر از این تلفن به بیرون درز کرده است. Lumia 900 قرار است با سیستم عامل Windows Phone 7.5 Mango در نمایشگاه CES 2012 به نمایش عموم در آید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:مشخصات فنی Nokia Lumia 900 Ace به بیرون درز کرد , ] [ 14:28 ] [ amer ] [ ]

کمپانی NajmTech قصد دارد در نمایشگاه CES 2012 نوت بوک جدید خود را که مجهز به دو نمایشگر است، با نام U-Book معرفی کند. نمایشگر دوم این نوت بوک لمسی است و جایگزین صفحه کلید و تاچ پد معمولی خواهد بود. در ادامه مشخصات کامل تر این نوت بوک را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:معرفی نوت بوک دو نمایشگره NajmTech , ] [ 14:24 ] [ amer ] [ ]
چندی پیش ایسر اعلام کرد که تغییراتی در سری تبلت های خود ایجاد خواهد و پس از آن تولید تبلت های سابق خود را متوقف کرد. اما این شرکت مشخصا اعلام نمود که قصد ترک بازار تبلت ها را ندارد و با محصولات بهتر وارد میدان خواهد شد. با ورود به سال 2012 و نزدیک شدن انتشار ویندوز 8 اخبار مرتبط با تبلت های ویندوزی نیز داغ تر می شود. در همین راستا ایسر و لنوو رسما اعلام کردند که امسال تبلت های Wintel با پردازنده اینتل تولید خواهند کرد
[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:ایسر و لنوو برای تولید تبلت های ویندوزی (Wintel) آماده می شوند , ] [ 14:18 ] [ amer ] [ ]

همانطور که می دانید بازار گوشی های تلفن همراه و سیستم عامل های آن، بازاری با افت و خیز فراوان است. در این بین بعضی سهم بازار خود را از دست می دهند و بعضی روز به روز بازارشان گسترش پیدا می کند. در این مقاله سهم بازار 5 شرکت برتر تولید کننده تلفن های همراه (هوشمند و غیر هوشمند) و سیستم عامل آنها بررسی شده است. این اطلاعات مربوط به فروش این شرکت ها در سه ماهه ی پایانی سال میلادی در بازار امریکا می باشد.


ادامه مطلب

شایعات بسیاری درباره تلفن هوشمند بعدی سامسونگ از سری محبوب گالکسی اس مطرح شده است. از تصاویر تقلبی تا امکانات عجیب و غریبی که بی شک ساخته ذهن خلاق علاقمندان به گوشی بعدی سامسونگ است. اما در این میان برخی از شایعات و مدارک چندان هم بی اساس نبوده اند. ضمن آن که اخیرا سایت معتبر کره ای ETNews برخی از مشخصات این تلفن را بیان کرده و گفته احتمالا این گوشی در ماه فوریه 2012 معرفی شود. در ادامه ابعاد بیشتر این خبر را بخوانید.


ادامه مطلب

یکی از بخش هایی که استیو جابز روی آن بسیار تاکید داشت و معتقد بود اپل می تواند در آن انقلابی به وجود بیاورد، تلویزیون بود. Apple TV تصمیم گرفته از یک گیرنده تلویزیونی اینترنتی فرا تر رفته و به یک تلویزیون کامل تبدیل شود. شایعات حاکی از آن است که اپل تصمیم جدی دارد تا در میانه سال 2012 این محصول را راهی بازار کند.


ادامه مطلب
[ شنبه 10 دی 1390برچسب:تلویزیون اپل در سایزهای 32 و 37 اینچ وارد بازار خواهد شد , ] [ 15:29 ] [ amer ] [ ]

سال 2011 تقریبا به پایان رسیده و بیشتر مطالب زومیت هم در مورد جمع بندی های سال 2011 است. این بار نیز چند نمونه از جذاب ترین عکس های گرفته شده در سال 2011 را برای شما در یک مقاله جمع آوری کرده ایم. این عکس ها مجموعه ای هستند از طبیعت، حیوانات انفجارها و ...


ادامه مطلب
[ شنبه 10 دی 1390برچسب:زیباترین عکس های گرفته شده در سال 2011 , ] [ 15:26 ] [ amer ] [ ]

آئودی A1 خودروی جذاب و شگفت انگیزی است که قرار است فقط به بازار اروپا راه پیدا کند. این ماشین اندازه نسبتا کوچکی دارد و به خوبی تحت کنترل راننده است. در ادامه مشخصات کامل تری از Audi A1 به همراه گالری تصاویر این ماشین مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 10 دی 1390برچسب:آئودی A1 دوست داران ماشین را شگفت زده می کند , ] [ 15:24 ] [ amer ] [ ]

درست زمانی که تصور می کنید شبکه های اجتماعی با وجود فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و غیره اشباه شده است، مایکروسافت نیز وارد بازی می شود. البته شبکه اجتماعی مایکروسافت، دانش آموز و دانشجویان را هدف قرار داده است. این شبکه اجتماعی که So.cl نام گذاری شده فقط برای دانش جویان در دسترس خواهد بود. So.cl درحال حاضر بصورت آزمایشی برای دانش جویان علاقمند سه دانشگاه امریکای فعال شده است.


ادامه مطلب

شایعات جدیدی در مورد آیفون 5 منتشر شده که حاکی از این است که پشت گوشی آیفون 5 از فلز و بدنه آن از پلاستیک خاصی ساخته خواهد شد. این گوشی در پاییز سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد شایعه درز کرده به اینترنت مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:شایعات اپلی: آیفون 5 با بدنه ای از جنس فلز , ] [ 9:32 ] [ amer ] [ ]

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و جیلبریک دائمی نسخه 5 سیستم عامل iOS آیفون هم عرضه شد. اگر شما هم از نصب نرم افزار های رایگان بر روی گوشی خود خسته شده اید، زمان آن رسیده که گوشی خود را به آخرین نسخه iOS آپگرید کرده و آن را جیلبریک کنید. این مقاله مخصوص کاربران گوشی های آیفون 4 و 3GS است و برای دستگاه های آیپاد و آیپد کاربرد ندارد.

[ پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:آموزش جیلبرک دائمی iOS 5,0,1 گوشی آیفون 4 و 3GS ویژه , ] [ 9:27 ] [ amer ] [ ]

چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که بروزرسانی اندروید 4 یا ساندویج بستنی را برای محبوب ترین تلفن خود یعنی Galaxy S و تبلت Galaxy Tab ارائه نخواهد کرد، دلیل آن را نیز ظرفیت کم حافظه داخلی این دو دستگاه اعلام کرده بود. این خبر تقریبا در تمام وب سایت های مرتبط با فناوری منتشر شد و نارضایتی بسیاری را به همراه داشت. اکثر وب سایت ها، سامسونگ را متهم به عدم پشتیبانی از مشتری دانستند و دلایل این شرکت برای عدم عرضه نسخه بروز را بهانه دانستند. حال به نظر می رسد که این فشارها سامسونگ را مجاب به تجدید نظر کرده است.


ادامه مطلب

زمانی بود که در بسیاری از صنایع صوتی و تصویری، سونی حرف اول را می زد. اما اشتباهات جبران ناپذیری گریبان این کمپانی بزرگ و ریشه دار را گرفت و ضرر های زیادی را در بخش ها مختلف متحمل شد. در واقع به طور کلی کمپانی سونی در حال حاضر درآمد منفی دارد و با استفاده از سودی که از شرکت های بیمه و ... زیر مجموعه خود کسب می کند و به بخش تکنولوژی شرکت تزریق می شوند، توانسته سر پا بماند. یکی از بزرگترین اشتباهات سونی سرمایه گذاری بیش از حد در بخش تولید LCD بود چرا که تصور می کرد تقاضا در این بازار رو به افزایش است. حال که سونی به اشتباه خود پی برده، به دنبال جبران خسارت هاست. سونی در آخرین اقدام برای کوچک تر کردن تجارت خود در بخش LCD قصد دارد سهام خود از S-LCD را به سامسونگ بفروشد. مساله ای که به نظر می رسد برای هر دو کمپانی سودمند باشد.


ادامه مطلب

در سال 2011 میلادی نرم افزار های زیادی در شاخه های امنیت، سلامت، موزیک و ... عرضه شدند. در این مقاله قصد داریم نرم افزار هایی که بیشتر از سایر نرم افزار ها از قسمت دانلود سایت Cnet دریافت شده اند را معرفی کنیم. خواندن مقاله را ادامه دهید تا با 11 نرم افزار برتر سیستم عامل Windows و 11 نرم افزار برتر سیستم عامل Mac آشنا شوید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:محبوب ترین نرم افزار های سال 2011 برای ویندوز و مک , ] [ 9:9 ] [ amer ] [ ]

پیش از این نیز شایعاتی در رابطه با تمایل Lenovo نسبت به تولید تلویزیون هوشمند با نام IdeaTV مطرح شده بود. اما این بار خود لنوو این موضوع را تایید کرده و اعلام نموده که قصد دارد تلویزیون هوشمند تولید و هدف اصلی خود را به اشتراک گذاری محتوا بین ابزارهای مختلف اعلام نموده است. براساس گزارش وال استریت ژورنال این شرکت علاوه بر تلویزیون هوشمند قصد دارد، سرویس ذخیره سازی کلاد نیز راه اندازی کند و به هر کدام از مشتریان خود 200GB فضای ذخیره سازی اهداء کند.


ادامه مطلب
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1