zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

هرچقدر هم که محصولات اپل جذاب باشند،هر چقدر هم که برنامه های ویندوز کرش کند و دستمان را توی حنا بگذارد باید اعتراف کنیم که هیچ چیز ویندوز نمی شود! اگر دوست دارید بر روی تبلت iPad خود تجربه کار با ویندوز 8 را داشته باشید، کافی است اپلیکیشن Windows 8 Metro Testbed را بر روی آیپد خود اجرا کرده و ویندوز 8 را نیز روی کامپیوتر خود نصب نمایید و لذت استفاده از ویندوز 8 را بر روی آیپد تجربه کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:48 ] [ amer ] [ ]

کانن در حال تولید دو مدل دوربین سینماتوگرافی فوق‌العاده باکیفیت و حرفه ای از خانواده Cinema EOS System است. این دوربین های 4K، مناسب تصویربرداری حرفه‌ای سینمایی بوده و قادر به تصویر برداری 4K با رزولوشن 4096x2160 پیکسل می‌باشند. 4K، رزولوشنی است که از این پس در افکت‌های حرفه‌ای فیلم‌های پرهزینه هالیودی از آنها استفاده خواهد شد.. در ادامه جزئیات بیشتری از این دو دوربین فوق‌العاده با‌کیفیت که قرار است با نام‌های EOS C500 و C500 PL عرضه شوند، مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:33 ] [ amer ] [ ]

بنا به اعلام کارشناسان موسسه IDC ، شرکت لنوو (Lenovo) پس از غلبه بر دل (Dell) به عنوان دومین سازنده بزرگ رایانه‌های شخصی (PC) جایگاه خود را تثبیت نمود. اما خیلی زود است ادعا کنیم که این تولیدکننده بزرگ چینی می‌تواند به گرد HP افسانه‌ای برسد و خود را به عنوان تولیدکننده شماره یک جهان در زمینه رایانه‌های شخصی مطرح نماید.


ادامه مطلب
[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:54 ] [ amer ] [ ]

هر چه کاربران فیس‌بوک زمان بیشتری را در این سایت سپری کنند سود بیشتری برای صاحبان این شبکه‌اجتماعی به همراه خواهند داشت. هم‌اکنون اکثر استفاده کاربران از این سایت اهداف تفریحی و ایجاد ارتباط اجتماعی دارد. اما فیس‌بوک قصد دارد تا با ارائه سرویس‌هایی آن را در همه ابعاد زندگی مردم دخیل کند. سرویس Groups for school امکان ایجاد گروه‌های خصوصی و اشتراک‌گذاری فایل‌های مختلف در این گروه‌ها را برای دانشجویان هر دانشگاه فراهم می‌سازد. این سرویس فعلا کار خود را با کالج‌های آمریکا آغاز کرده است.


ادامه مطلب
[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:39 ] [ amer ] [ ]

موسسه فن‌آوری‌های توکیو که پیشروترین دانشگاه ژاپن در عرصه‌ی فن‌آوری به حساب می‌آید، اخیراً از طرح جدید خود در زمینه بکارگیری انرژی خورشیدی و تامین انرژی مورد نیاز یک ساختمال ۹ طبقه، پرده برداری نموده است؛ ساختمانی دوست‌دار محیط زیست که قادر به تامین نیازهای خود در زمینه انرژی است.


ادامه مطلب
[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:37 ] [ amer ] [ ]

سامسونگ در نمایشگاه CES 2012 از نسل دوم Galaxy Tab پرده‌پرداری کرد. حال این شرکت کره‌ای قصد دارد تبلت‌های جدید خود را با تغییرات کم و قیمت پایین‌تر نسبت به نسل قبلی وارد بازار کند. تبلت ۷ اینچی گلکسی تب 2 سامسونگ مجهز به پردازنده 2 هسته ای 1 گیگاهرتز می‌باشد و براساس آزمایشات انجام شده از نظر عملکرد بسیار روان است. اگر قصد خرید یکی از تبلت های سامسونگ را دارید، ادامه مقاله را مطالعه کنید تا هنگام خرید، دچار سردرگمی در نام‌های مشابه گالاکسی تب‌های سامسونگ مانند مدل های Tab 7, 10.1, 8.9 و 7.7 نشوید.


ادامه مطلب
[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:42 ] [ amer ] [ ]

اپل، فیس‌بوک و توییتر در نظرسنجی مربوط به محبوبیت کاربران از گوگل عقب افتادند! با استناد به نتایج نظرسنجی مشترکی که شبکه خبری ABC News و روزنامه واشنگتن پست امریکا بر روی 1,007 نفر به طور تصادفی صورت گرفته است، به ترتیب 82 و 74 درصد از پرسش شوندگان نظر مساعدی نسبت به گوگل و اپل داشته‌اند. این دو شرکت به طور مرتب در حال نفوذ به قلب و ذهن کاربران هستند و هم‌اکنون گوگل توانسته گوی سبقت را از رقیب خود برباید.


ادامه مطلب
[ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:40 ] [ amer ] [ ]

فیس‌بوک، اینستگرام را با پرداخت ۱ میلیارد دلار از آن خود کرد. اما شبکه اجتماعی نوپای پینترست (Pinterest) می‌تواند حتی دستاورد شیرین‌تری برای کمپانی‌های بزرگ چون فیس‌بوک باشد. حتما می پرسید چرا! دلایل زیادی برای آن وجود دارد که در ادامه مطلب به تشریح آنها می پردازیم. اما شاید مهم ترین آنها اطلاعات بازاریابی و تبلیغات باشد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:3 ] [ amer ] [ ]

تروجان flashback، یکی از بدافزار‌هایی است که توانسته به سرعت گسترش یافته و به تعدا زیادی از سیستم‌های مک حمله کند. این تروجان که به سرعت در حال نفوذ به سیستم کاربران Mac است توانسته حدود 600 هزار سیستم را در سراسر دنیا آلوده کند. البته اپل اعلام کرده به زودی نرم‌افزاری برای مقابله با این دست بدافزارها ارائه خواهد کرد. اگر شما هم به فکر سیستم Mac خود هستید، ادامه مقاله را مطالعه کنید تا روش‌های فعلی جلوگیری از نفوذ این تروجان به سیستم خود را بیاموزید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:57 ] [ amer ] [ ]

بر اساس گزارشات، آیفون نسل بعدی قرار است ظاهر کاملا متفاوتی نسبت به مدل قبلی داشته باشد. این گزارشات حاکی از این هستند که iPhone 5 قرار است مجهز به نمایشگر بزرگتر از 3.5 اینچ بوده و همچنین تراشه بکار رفته در آن نیز قرار است همان تراشه A5x بکار رفته در آیپد نسل سوم باشد. البته شایعات مربوط به حافظه بیشتر در این گوشی را نباید را هم نباید از قلم بیاندازید. در ادامه جزئیات کامل‌تری در مورد این شایعات مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:35 ] [ amer ] [ ]

کمپانی چینی Lenovo چندی است وارد بازار تبلت‌ها شده است. مدل‌های قبلی تبلت‌های این شرکت، ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسبتا مناسبی داشتند و در عین حال قیمت آنها نیز بسیار معقول و متعادل بود. لنوو از نظر کیفیت نیز تا کنون در زمینه تبلت‌ها خوب عمل کرده و با هدف گرفتن بازار میانی قیمت، توانسته تا حد قابل قبولی موفق باشد. حال این کمپانی قصد دارد تبلت IdealPad S2109 را که به چهار اسپیکر و سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.0 مجهز است، ارائه کند. این تبلت 9.7 اینچی جدید لنوو، از نظر ظاهری نیز باریک و جذاب به نظر می سد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:33 ] [ amer ] [ ]

گوگل کروم یک سیستم‌عامل متن باز است که تمرکز آن بر اجرای برنامه‌های تحت‌وب است. سرعت، سادگی و امنیت از کلیدی‌ترین جنبه‌های سیستم‌عامل گوگل کروم می‌باشند. اخیرا نسخه جدید مخصوص توسعه دهندگان Chrome OS منتشر شده که ظاهر آن را بیشتر از همیشه به ویندوز شبیه شده است. در این نسخه جدید، رابط کاربری Aura بیشترین نقش را در افزایش مقبولیت آن و نزدیکی به ظاهر سیستم‌عامل‌های کنونی ایفا کرده است. در این مقاله به پاره‌ای از تغییرات صورت گرفته در نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل کروم می‌پردازیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:29 ] [ amer ] [ ]

Instagram یک نرم‌افزار محبوب ابزارهای هوشمند است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند عکس‌های مورد علاقه شان را به اشتراک گذارند. این شبکه اجتماعی که تنها نسخه موبایل آن طراحی شده و از طریق وب قابل دسترسی نیست، در مدت کوتاهی به شدت مورد استقبال قرار گرفته و پیش از عرضه نسخه اندروید، بیش از 30 میلیون کاربر داشته است. اکنون نیز قرار است فیسبوک آن را به قیمت 1 میلیارد دلار از آن خود کند. در ادامه جزئیات بیشتری را از این معامله مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:40 ] [ amer ] [ ]

به گزارش روز دوشنبه روزنامه Nikkei، شرکت سونی ژاپن قصد دارد 10,000 کارمند خود که شامل ۶ درصد کل کارمندان این شرکت می‌شود را اخراج کند. این تصمیم را کازوئو هیرایی، مدیر عامل جدید سونی گرفته است که با این کار قصد دارد این غول الکترونیک و سرگرمی را پس از 4 سال وضعیت قرمز به سود دهی بازگرداند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:38 ] [ amer ] [ ]

سامسونگ قصد دارد AMOLED های تاشو و نشکن خود را تحت برند Youm به بازار عرضه کند. بنابراین از این پس خبرهای زیادی از Youm خواهید شنید. سامسونگ در تولید نمایشگرهای نشکن Youm از فیلم TFT استفاده کرده که موجب سبک‌تر و باریک‌تر شدن آنها نسبت به AMOLED های معمولی شده است. اگر مشاهده تکنولوژی به کار رفته در این نمایشگر برای شما جذاب است در ادامه مقاله با ما همراه شوید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:42 ] [ amer ] [ ]

یکی از راه‌های بسیار مناسب برای نصب سیستم‌عامل‌های مختلف برروی کامپیوتر، استفاده از حافظه‌های جانبی مانند فلش‌مموری‌ها می‌باشد. اما چگونه می‌توان به وسیله یک فلش‌مموری، کامپیوتر را بوت کرد؟ اگر کلیه محتویات دیسک نصب ویندوز 7 یا هر سیستم‌عامل دیگری را در داخل یک فلش‌مموری کپی کنید، باز هم نمی‌توانید از این فلش‌مموری برای نصب سیستم‌عامل برروی کامپیوتری که سیستم‌عامل ندارد، استفاده کنید. برنامه‌های متفاوتی به منظور ساخت یک فلش درایو قابل بوت برای نصب سیستم‌عامل‌های متفاوت وجود دارند. اما امروز تصمیم داریم به کمک برنامه YUMI، نحوه ساخت یک فلش درایو با قابلیت بوت چند سیستم‌عامل را برایتان شرح دهیم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:41 ] [ amer ] [ ]

ﻳﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﮐﻨﺎﻥ ﺳﺎﺑﻖ ﺍﻳﻨﺘﻞ ﺩﺭ پرونده ﺳﺮﻗﺖ ﺍﺳﺮﺍﺭ این ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺠﺮم ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه و ممکن است به 20 سال حبس، محکوم شود. اینتل اعلام کرده ارزش این اطلاعات بین 200 تا 400 میلیون دلار بوده است. کارمند سابق اینتل قبل از ترک این شرکت و پیوستنش به شرکت رقیب یعنی AMD، جمع‌آوری اسناد محرمانه و ارزشمند اینتل را آغاز کرده بود.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ] [ 16:34 ] [ amer ] [ ]

قبلا نزاع‌های تبلیغاتی سامسونگ در مقابل اپل را شاهد بوده ایم. دعواهای تبلیغاتی میان سامسونگ و اپل، گوگل و ... همیشه برای مخاطبین جالب بوده اند. اما حالا نوکیا با تکیه بر ویندوز فون بصورت جدی وارد رقابت در بازار تلفن‌های هوشمند شده و با پروژه تبلیغاتی The Smartphone Beta Test صریحا حریفان قدری چون گوگل و اپل را به مبارزه طلبیده است.


ادامه مطلب
[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:4 ] [ amer ] [ ]

کمپانی سامسونگ الکترونیکس آغاز به تولید کارت حافظه MicroSD پرسرعت کرده است. این کارت‌های حافظه می توانند 16 گیگابایت اطلاعات را ذخیره کرده و سرعت خواندن اطلاعات از آنها نیز، بسیار بالا و چهار برابر سریعتر از سرعت MicroSD های امروزی است. در ادامه اطلاعات کامل تری از این کارت‌های حافظه مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:2 ] [ amer ] [ ]

کمتر از دو سال پس از ارائه برنامه کاربردی Instagram برای گوشی‌های اپل، و جذب بیش از 30 میلیون کاربر می‌گذرد. خبر خوش آنکه کاربران اندروید سبز دوست‌داشتنی هم می‌توانند از این برنامه رایگان بهره ببرند و به کاربران فراوان این نرم‌افزار اشتراک گذاری عکس بپیوندند. اما سوالی که ممکن است در ذهن شما باشد اینکه Instagram چه کاربرد و قابلیت‌هایی دارد که به چنین محبوبیتی دست یافته است؟


ادامه مطلب
[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:1 ] [ amer ] [ ]

بنا بر گزارشات بدست آمده از عوامل داخلی و کارشناسان اپل ، این کمپانی در حال تست و بررسی iPad Mini با نمایشگر 7.8 اینچ است. بر طبق این خبر، اپل تنها در حال بررسی این پروژه است و هنوز مشخص نیست که قصد داشته باشد برای تولید آن اقدام کند. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با تبلت ۷.۸ اینچی اپل مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:59 ] [ amer ] [ ]

 بدون‌ شک Galaxy S II موفق‌ترین تلفن هوشمند اندرویدی در سال ۲۰۱۱ بود. بسیاری عنوان بهترین تلفن هوشمند جهان در سال ۲۰۱۱ را نیز به این تلفن اختصاص داده‌اند. در این مقاله قصد داریم روش باز کردن Galaxy S II را بصورت تصویری آموزش داده و تک‌تک قطعات آن را جدا نموده و با هر کدام آشنا شویم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:54 ] [ amer ] [ ]

Gmail Tap سرویس جدید گوگل برای تلفن‌های هوشمند است. با استفاده از این سرویس جدید، شما می‌توانید متن ایمیل خود را تنها با استفاده از دو کارکتر "نقطه" و "خط فاصله" تایپ کنید. اگر کنجکاو هستید بدانید که سرویس Gmail Tap گوگل چه ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد و چگونه می‌توان با ترکیب دو حرف یک ایمیل را تایپ کرد، در ادامه مقاله با ما همراه شوید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:53 ] [ amer ] [ ]

هنوز زمان زیادی از معرفی اولین تبلت توسط اپل نگذشته است که این محصول در حال تصرف جایگاه کامپیوترهای شخصی و معرفی خود به عنوان قدرت برتر در دنیای تکنولوژی است. این وسیله آنچنان مورد توجه قرار گرفته که اکثر تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی سرمایه‌گذاری‌های سنگینی برای عرضه موفقیت‌آمیز تبلت‌های خود کرده‌اند. بدون شک جذاب‌ترین قسمت هر تبلت، نمایشگر لمسی آن است. نمایشگر بعضی از تبلت‌ها تصاویر را آنچنان دقیق و با رنگ‌های زنده نمایش‌ می‌دهند که مرز بین واقعیت و خیال در هم آمیخته می‌شود. ما در این مقاله تصمیم داریم تبلت‌های فعلی بازار که مجهز به بهترین نمایشگرها هستند را معرفی کنیم. بی درنگ با ما همراه شوید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:48 ] [ amer ] [ ]

پیش از این نمایشگرهای پوشیدنی توسط بسیاری از کمپانی‌ها همچون سونی معرفی شده‌ بودند اما اپسون این وسیله را به اندروید مجهز کرده و با مشخصات سخت‌افزاری مناسب و قیمتی نسبتا گران راهی بازار کرده است. Moverio BT-100 در واقع یک عینک است که تصویر ۸۰ اینچی را در جلوی چشم شما نمایش می‌دهد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:46 ] [ amer ] [ ]

اگر شما هم به صورت بی‌سیم از اینترنت خود استفاده می‌کنید و همواره شک دارید که آیا شخص دیگری هم از اینترنت بی‌سیم شما استفاده می‌کند یا خیر، تنها کافی است یک برنامه بسیار سبک را بر روی سیستم خود نصب کنید تا هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، به شما هشدار دهد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:45 ] [ amer ] [ ]

یکی از نگرانی‌های کسانی که قصد خرید محصولی جدید در بازار تکنولوژی را دارند، این است که چگونه با رشد سریع این صنعت مقابله کنند و محصولی بگیرند که برای مدت طولانی‌تری به روز و کارآمد باشد. واقعیت این است که نمی‌توان همیشه در تعقیب تکنولوژی بود. طی یک تا دو ماه آینده اینتل پردازنده‌های نسل جدید خود یعنی Ivy Bridge را ارائه خواهد کرد. ویندوز 8 نیز چند ماه پس از آن ارائه خواهد شد. اگر قصد خرید لپ‌تاپ را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید آیا بهتر است فعلا دست نگه دارند یا این که همین امروز برای خرید لپ‌تاپ خود اقدام کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:43 ] [ amer ] [ ]

رویای رانندگی با ماشینی که سوخت خود را از برق تامین می کند، فعلا برای ما تنها در پارک ارم به وقوع می پیوندد. البته کمپانی های زیادی هستند که خودرو های هیبریدی جذابی را به بازار عرضه کرده اند. از این جمله می توان به BMW، Infinity و Porsche اشاره کرد. در ادامه 5 مدل از برترین خودرو های هیبریدی سدان و SUV موجود در بازار جهانی را به شما معرفی می کنیم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:43 ] [ amer ] [ ]

ال‌جی اعلام کرده که برگه الکترونیکی انعطاف‌پذیر خود را به زودی وارد بازار اروپا می‌کند. این برگه الکترونیکی از جنسی مشابه پلاستیک ساخته شده و برای مصارفی همچون روزنامه و کتاب بسیار مفید خواهد بود. تصور کنید روزنامه یا کتاب مورد علاقه‌تان در یک برگه الکترونیکی انعطاف‌پذیر کوچک قابل خواندن باشد. در ادامه اطلاعات کامل‌تری از این برگه الکترونیکی مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:49 ] [ amer ] [ ]

تقریبا همه باور دارند که گوگل در سال ۲۰۱۲ با یک تبلت ۷ اینچی اندرویدی و با برند خودش وارد بازار تبلت‌ها می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اسوس در ساخت این تبلت با گوگل همکاری خواهد کرد. این تبلت قرار است با قیمت ۱۹۹ دلار وارد برای مقابله با Kindle Fire آمازون وارد میدان شود. انتظار می‌رود قیمت پایین این تبلت باعث کاهش قیمت جدی در بازار تبلت‌ها شود.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:58 ] [ amer ] [ ]

این یک روش منحصر به فرد، متفاوت و فوق‌العاده جذاب عکاسی از چهره و یا منظره است، تنها کاری که می‌بایست انجام دهید این است که با دستان خود فریم عکس را شکل داده و سپس باقی کارها را به دوربین کوچک Ubi-Camera بسپارید. هیچ سحر و جادویی در کار نیست. این یک نمونه اولیه از دوربین کوچکی است که برروی انگشت دست نصب می‌شود و روش نوینی از عکاسی را پیش روی انسان قرار می‌دهد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:53 ] [ amer ] [ ]

اگر از شعل خود راضی نیستید و آن را کسل کننده می‌دانید، دو راه پیش روی شماست. می‌توانید به روزهای کسل کننده وحتی گاهی پر از بدبختی در اداره ادامه دهید و یا مدتی کار را کنار بگذارید تا شغل بهتری بیابید. در ادامه 10 نکته که به شما کمک می‌کنند تا یک فرم درخواست عالی تنظیم کنید و در مصاحبه بی نظیر باشید را خدمت شما ارائه می‌کنیم. امیدواریم در نهایت بتوانید در کمپانی که به آن علاقه دارید استخدام شوید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:51 ] [ amer ] [ ]

لپ‌تاپ‌های خوش قیمت ۱۵ اینچی هنوز جزء پرفروش‌ترین‌های بازار به شمار می‌روند. به نظر می‌رسد کاربران، صفحه نمایش و کی‌برد بزرگتر را به وزن سبک‌تر و قابلیت حمل آسان‌تر ترجیح می‌دهند. از طرفی به دلیل تقاضا و متقابلا تولید انبوه لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی و همچنین دردسر کمتر تولیدکننده برای گنجاندن قطعات در کیس نوت‌بوک، قیمت آنها نیز نسبت به لپ‌تاپ‌های کوچکتر و سبک‌تر ارزان‌تر است. در این مقاله قصد داریم لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی 300E5Z-S01 سامسونگ را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:43 ] [ amer ] [ ]

به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد نسخه بعدی اندروید را در سه ماهه سوم 2012 منتشر کند. در حالیکه هنوز بسیاری از شرکت‌ها نتوانسته‌اند نسخه 4.0 اندروید را برای محصولات اندرویدی خود آماده کنند، گوگل اعلام کرده اندروید 5.0 را هم به زودی ارائه خواهد کرد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 8:24 ] [ amer ] [ ]

کاربرانی که از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند معمولا از اندازه کوچک کیبورد آنها، دل خوشی ندارند. چرا که نمی‌توانند به راحتی آنچه را که تمایل دارند به سرعت تایپ کنند. اما برای تایپ سریع با گوشی تلفن هوشمند چه می‌توان کرد؟ استفاده از یک صفحه‌کلید لیزری مجازی می‌تواند بهترین گزینه باشد. این کیبورد مجازی قرار است توسط کمپانی ژاپنی Elecom عرضه شود معمولا محصولی که  Elecom عرضه می‌کند کیفیت و کارایی مناسبی دارد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 8:22 ] [ amer ] [ ]

بر اساس شایعات تازه، تبلت جدید آمازون قرار است مجهز به نمایشگر 10 اینچی باشد. علاوه بر این به نظر می‌رسد آمازون قصد دارد این تبلت را با پردازنده چهار هسته ای Tegra 3 وارد بازار کند. در ادامه اطلاعات کاملتری از شایعات درز کرده از این تبلت مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 8:14 ] [ amer ] [ ]

شارپ در نمایشگاه CES 2012، تلویزیون‌های جدیدِ بزرگ سایزش، را به نمایش گذاشته بود. اکنون قرار است این تلویزیون‌ها در "سری 8 و 7" به بازار عرضه شوند. شارپ اعلام کرده قصد دارد تلویزیون های 60 ، 70 و 80 اینچی خود را ابتدا وارد بازار امریکا کند. این تلویزیون‌ها فوق‌العاده باریک، سه‌بعدی و هوشمند می‌باشند. در ادامه جزئیات کامل‌تری از تلویزیون‌های جدید شارپ را مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:48 ] [ amer ] [ ]

بی شک رابط‌ کاربری فریبنده ویندوز ۸ هوش و هواس را از سر مخاطبین ربوده و جای شکایت و انتقاد را برای منتقدین به جا نگذاشته است. با این حال کاربران کامپیوترهای شخصی در رابطه با کارایی و سرعت این سیستم‌عامل نظرات متفاوتی را اعلام کرده‌اند. پی‌سی‌ورلد با انجام تعداد زیادی آزمایش، کارایی نسخه پیش‌نمایش ویژه مصرف‌کننده ویندوز ۸ را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داده و در نهایت آن را سریع‌تر (در بعضی تست‌ها خیلی سریعتر) از ویندوز 7 دانسته است. در آزمایش‌های صورت گرفته، سرعت شروع (بوت) ویندوز ۸ و عملکرد فوق‌العاده‌اش به هنگام وب‌گردی در مقایسه با ویندوز 7 بسیار چشم‌گیر بوده است. البته در آزمایش‌های مربوط به بهره‌وری و نرم‌افزارهای آفیس نتایج متفاوفتی بدست آمده است. جزئیات کامل و مقایسه سرعت و بازده ویندوز ۸ با ویندوز ۷ را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:45 ] [ amer ] [ ]

وقت شما بسیار ارزشمند است. ابزارهای مفید می‌توانند زمان پر ارزشتان را به درستی مدیریت کنند. این ابزارها به شما کمک می کنند تا به جای اینکه ایمیل‌های مشابه را بارها و بارها ارسال کنید یا به صورت دستی اطلاعات دیگران را جستجو کنید، امور بصورت خودکار، سروقت و به زیبای هرچه تمام‌تر انجام شوند. اصلا مهم نیست که به چه کاری مشغول هستید، روش‌های مفیدی که ما برای شما سراغ داریم می‌تواند شما را راضی و خشنود نگاه دارد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:42 ] [ amer ] [ ]

اگر تولیدکنندگان سخت افزاری با مایکروسافت همراهی کنند، اپل دیگر تنها تبلت سازی نخواهد بود که از صفحات نمایش Retina استفاده می‌کند. بدین ترتیب شاهد خواهیم بود که تبلت‌های ویندوز 8 نیز در کنار iPad از رزولوشن بالای تصویری صفحات نمایش Retina بهره خواهند برد. بنابراین باید به زودی شاهد تبلت‌های ویندوز 8 مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن فوق العاده  1536*2048 پیکسل خواهیم بود.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:37 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 170
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 507
بازدید کل : 29239
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1