zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

مایکروسافت به زودی نسخه نهایی ویندوز 8 را عرضه می‌کند. این سیستم‌عامل قرار است نسخه متفاوتی را برای تبلت ها و دیگر ابزارهای مبتنی بر پردازنده ARM به جز تلفن هوشمند، با نام Windows RT ارائه کند. درهمین راستا چندی‌پیش مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد در حالت کلاسیک Windows RT، تنها مرورگر IE10 را قرار داده و به مرورگر دیگری امکان نصب نخواهد داد. این موضوع، مسئولین موزیلا، صاحب مرورگر محبوب Firefox را نگران کرده است، چرا که بدین شکل امکان رقابت با Internet Explorer را در یکی از میادین مهم از دست می دهد. مایکروسافت دلایل خودش را دارد ولی موزیلا معتقد است این صحبت ها فقط حقه‌های مایکروسافت برای ادامه روند انحصار طلبانه‌اش است. اما دلایل مایکروسافت برای انجام این عمل انحصارطلبانه چیست و آیا موفق خواهد شد؟


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:3 ] [ amer ] [ ]

http://www.zoomit.ir/images/galleries/sony/s-z-series/s-series-and-z-series-3.jpg

سونی لپ‌تاپ‌های جدید سری S و New Z خود را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها که جزو خانواده اولترابوک‌ها محسوب می‌شوند، بسیار باریک و سبک بوده و از نظر سخت‌افزاری نیز قدرتمند هستند. سونی تلاش کرده در ساخت این اولترابوک‌ها بیشتر از موادی همچون منیزیم، آلومینیوم و کربن استفاده کند تا وزنشان حدالمقدور کم شود. در ادامه مشخصات این اولترابوک‌های سونی را مشاهده می‌کنید...

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 19:14 ] [ amer ] [ ]

rf511 end
لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی RF511 سامسونگ مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای Core i7-2670QM با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و ۶ مگابایت حافظه L3 Cache است. کارت گرافیک این لپ‌تاپ نیز Nvidia GeForce GT 540M است و علاوه بر این دارای ۸ گیگابایت حافظه RAM و دیسک سخت 1 ترابایتی (۱۰۰۰ گیگابایت) است. به این ترتیب با یک لپ‌تاپ فوق‌العاده سریع و قدرتمند روبرو هستیم اما تا انتهای بررسی با ما همراه باشید تا نگاه دقیق‌تری به بخش‌های مختلف RF511 سامسونگ بیاندازیم و با نقاط قوت و ضعف آن آشنا شویم. ....


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ amer ] [ ]

لنوو سبک‌ترین اولتورابوک ۱۴ اینچ دنیا را با نام ThinkPad X1 Carbon معرفی کرد. این اوترابوک سبک وزن مجهز به کی‌برد با طراحی تازه‌ای است و  مجهز به تراشه نسل سوم اینتل، Ivy Bridge است. اما نکته قوت X1، جنس بدنه آن است که از کربن ساخته شده و باعث باریکی، استحکام و وزن سبک این لپ‌تاپ گردیده است. ضخامت این 14 اینچی جذاب، تنها 18 میلیمتر و وزن آن فقط 1.3 کیلوگرم است. در ادامه مشاهده خواهید کرد که در دل این اولترابوک فوق‌العاده جذاب چه می‌گذرد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:39 ] [ amer ] [ ]

این یک سئوال قدیمی است که ممکن است هنوز جواب قطعی برای آن پیدا نکرده باشید. ولی در این مقاله قصد داریم به بررسی چند نمونه در این مورد پرداخته و نهایتا با توجه به موفقیت و پرطرفدار بودن محصولات مختلف، نتیجه‌گیری کنیم که سخت افزار بهتر است یا نرم‌افزار. شما نیز در این نظرسنجی و نتیجه‌گیری، ما را همراهی کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:36 ] [ amer ] [ ]

تندخوانی هنری است که منجر به صرفه‌جویی در زمان می‌شود. اگر شما هم تمایل دارید تندخوانی خود را نسبت به مردم کل دنیا مقایسه کنید، ادامه مقاله را مطالعه کرده و تست تند‌خوانی آن را انجام دهید. توجه کنید که این تست تندخوانی به زبان انگلیسی است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:14 ] [ amer ] [ ]

بعد از عرضه M11x   به عنوان یک لپ تاپ گیم بسیار ایده آل و کوچک، شرکت Alienware (دل) تصمیم گرفت دستگاه بزرگتری را نیز عرضه کند که نتیجه آن دو لپ تاپ M14x   و M18x   بود. M14x   یک لپ تاپ کاملا حرفه ای و مخصوص گیم است که هر آنچه ای الین ور انتظار میرود، در آن میتوان یافت.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:30 ] [ amer ] [ ]

 

 ایسر آیکونیا تب A200 هیچ چیزی بیشتر از سایر تبلتها ندارد. البته به نسخه بستنی نانی اندروید (ICS) به روزآوری می شود که آن هم چندان مهم نیست. قبلا موتورولا زوم و اندروید ترنسفورمر پرایم به این نسخه به روز رسانی شده اند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:25 ] [ amer ] [ ]

Samsung Galaxy Note سامسونگ

فکر میکنید نوت را باید یک ابر گوشی دانست؟ به نظر من که درست است! اخیر تمام شرکت های تولید کننده گوشی به سمت تولید هوشمند های بزرگ و بزرگتر پیش میروند و سامسونگ به یکباره یک قدم ورای رسم ۴ اینچی ها گذاشته است و Galaxy Note را عرضه کرده است.صفحه نمایش بسیار بزرگ هم خوب است هم بد! نمیتوان آن را یک مزیت یا یک عیب نامید و همه چیز در انتخاب نوت به عهده شماست.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:0 ] [ amer ] [ ]

سری متوسط یا ۱۵ اینچی در لپ تاپ های خوش قیمت مانند اکثر دستگاههای صنعتی دیگر هر ساله تنها به روز میشوند و پدیده جدید و خارق العاده ای را برای عرضه ندارند. اکنون تمرکز اینتل و تولید کنندگان لپ تاپ بیشتر به سمت کم وزن ها و فوق سبک های ۱۲ و ۱۳ اینچی جلب شده  و مدلهای بسیار ارزشمندی عرضه شده اند که سونی وایو Z و سامسونگ سری ۹ در ویندوزی ها رقیب اصلی مک بوک ایر شده اند. اما در هر صورت ۱۵ اینچی ها نیز طرفداران خاص خود را دارد، خصوصا اینکه فوق سبک ها سن زیادی ندارند و قیمتشان نیز بیش از اندازه گران است و این هزینه برای همه میسر نیست.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:13 ] [ amer ] [ ]

با توجه به محدودیت‌های گوگل‌پلی برای کاربران ایرانی و همچنین عدم دسترسی بسیاری از مردم به کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند مسترکارت و ویزا کارت معمولا خرید نرم‌افزارهای پولی برای کاربران ایرانی غیرممکن است و به همین دلیل، کاربران یا مجبورند به نرم‌افزارهای محدود رایگان بسنده کرده و یا به دانلود نرم‌افزارهای کرک شده روی آورند. اما سامسونگ به تازگی پشتیبانی از کارت‌های بانکی عضو شتاب را نیز به فروشگاه نرم‌افزار خود (Samsung Apps) اضافه کرده و کاربران ایرانی نیز از طریق آن می‌توانند نرم‌افزارهای اندرویدی مورد نیاز خود را خرید کنند. پس اگر تلفن، تبلت و یا هر ابزار اندرویدی ساخت سامسونگ دارید با ما همراه باشید تا آموزش تصویری خرید نرم‌افزار‌های اندروید را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:11 ] [ amer ] [ ]

چندی پیش مدیر اجرایی شرکت فاکس‌کان ، آقای Terry Gou در نشست خبری که در شهر شانگهای چین برگزار گردید، ابراز داشت که این کمپانی آماده تولید محصول جدیدی است که مطمئنا تب زیادی بین مردم ایجاد می‌کند. در همین راستا، یکی از تامین‌کنندگان قطعات اپل، هرگونه همکاری اپل با Foxconn برای تولید تلویزیون را انکار کرد. با وجود انکار این تامین‌کننده، شایعات حاکی از این هستند که اپل در حال تولید تلویزیونی با سیستم‌عامل مخصوص این کمپانی است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:47 ] [ amer ] [ ]

طرح مفهومی اریکسون با نام Connected Me در راستای حذف کابل USB و انتقال اطلاعات از طریق بدن انسان طراحی شده است. زمانی که مدیرعامل اریکسون در سخنرانی خود در نمایشگاه CES شروع به معرفی این فناوری کرد و اعلام نمود می‌توان از بدن انسان به عنوان پل ارتباطی بین گجت‌های مختلف استفاده نمود تنها عده‌ کمی او را تشویق کردند. بسیاری از مردم حتی متوجه منظور او نیز نشدند. اما حالا اریکسون اعلام کرده که ممکن است این فناوری از سال آینده عملی شده و جایگزین بلوتوث و کابل USB شود. جزئیات کامل در مورد فناوری Connected Me را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:43 ] [ amer ] [ ]

 /shopping/ItemImage.aspx?i=گوشی اچ تی سی مدل : HTC Sensation XL

استقبال خوب کاربران از سری سنسیشن اچ تی سی سبب شده است تا این کمپانی در عرض ۴ ماه سه مدل گوشی در سری سنسیشن معرفی کند. HTC Sensation در ماه جولای معرفی شد و پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی داشت و صفحه نمایشش ۴.۳ اینچی بود. سه ماه بعد اچ تی سی در همکاری با Dr. Dre گوشی متفاوت خود یعنی HTC Sensation XE را با رنگ آمیزی قرمز، هدفون بیتس و پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی عرضه کرد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:18 ] [ amer ] [ ]

 

محاسبات موبایلی هر روز پشرفته تر می شود و سرکتهای سازنده پردازنده، پردازشگرهای قدرتمندتری عرضه می کنند. HTC One X اولین گوشی اچ تی سی است که مجهز به پردازنده چهار هسته ای شده است. این در حالی است که بسیاری از لپ تاپها، رایانه های رومیزی و تبلتها هنوز با پردازنده های دو هسته ای عرضه می شوند.  در ادامه به بررسی این گوشی فوق قدرتمند خواهیم پرداخت....


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:53 ] [ amer ] [ ]

 
سال گذشته بود که شرکت دل سری ۵۰۱۰ اینسپایرون را به عنوان یک خوش قیمت کارا و مبتنی بر پردازنده های Core I اینتل روانه بازار کرد. دل و ایسر سرآمد ارزان های بازار بوده و هستند لذا برای خیل عظیمی از مشتریان لپ تاپ، این دو برند در اولویت خرید است. زیرا هیچ چیز بهتر از یک دستگاه ارزان قیمت و کارا با طراحی قابل قبول نیست. اما آنچه باید در خرید یک لپ تاپ مد نظر داشت، هدف خرید آن و سپس انتخاب مدلی مناسب مبتنی بر هدف خرید است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:40 ] [ amer ] [ ]

توشیبا تنوع تبلت‌های خود را افزایش داده و ۴ تبلت جدید AT830, AT700, AT570 و AT500 با سیستم‌عامل اندروید ۴ را به ترتیب در سایز‌های ۱۳.۳ و ۱۰.۱ و ۷.۷ و ۱۰.۱ اینچ وارد بازار ژاپن کرده است. توشیبا با تولید تبلت در سایزهای مختلف و بکارگیری پردازنده‌های ۲ و ۴ هسته‌ای قصد دارد کاربران با سلیقه‌های متفاوت را جذب محصولات تازه خود کند. جزئیات بیشتر در مورد تبلت‌های جدید Regza توشیبا را در ادامه مقاله مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:51 ] [ amer ] [ ]

با استفاده از یک آیینه هوشمند اندرویدی می‌توانید هر روز صبح در حالی که در حال شستن صورت خود هستید و یا مسواک می‌زنید، قیمت سکه و ارز و بالا و پایین های بورس را در آینه مشاهده کنید یا اخبار مهم روزنامه‌ها را به راحتی در آن مطالعه کنید. به این ترتیب صبح زود بدون اینکه روزنامه‌ای خریده باشید یا اینترنت یا صندوق پستی خود را چک کرده باشید، از اخبار و اطلاعات روز، باخبر شده اید. جالب است بدانید چنین آینه‌ای چند روز پیش در نمایشگاه Expo ژاپن رونمایی شد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:44 ] [ amer ] [ ]

Plasma TVشرکت پاناسونیک، یکی از تولیدکنندگان اصلی تلویزیون‌های پلاسما در جهان است. اما این غول ژاپنی در سال گذشته 10 میلیارد دلار ضرر داده و یکی از عوامل مهم ضرر این شرکت مربوط به فروش پایین تلویزیون‌های پلاسما است. آیا با توجه به این آمار می‌توان نتیجه گرفت که عمر تلویزیون‌های پلاسما به سر آمده است؟


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:42 ] [ amer ] [ ]

خورشید روز 4شنبه 20 اردیبهشت ماه، اشعه‌ای از کلاس M4.7 از خود ساتع کرد و ناسا نیز عکس حاصل از فرایندی که موجب ایجاد این اشعه شد، را ثبت نمود. اشعه حاصل خیلی زود محو شد. این تصویر با طول موج 131 آنگستروم نمایش داده شده است. در ادامه تصویر بزرگ و با‌کیفیت این اشعه که از خورشید ساتع شده را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:39 ] [ amer ] [ ]

 

بررسی

سری Aspire  شرکت ایسر جز خوش قیمتهای بازار محسوب میشوند. بعد از مدل ۵۷۴۲ که یک لپ تاپ خوش دست و خوش قیمت و پر فروشی هم بود، این بار ایسر ۵۷۵۰ را در این سری عرضه کرده است. آنچه اکنون در حال بررسی آن هستیم دارای سخت افزار مذکور در جدول بالاست که تقریبا جز قدرتمندترین های بازار و این سری محسوب میشود. البته در این سری نیز مدلهای سخت افزاری بسیار متنوعی عرضه میشود....


ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 9:58 ] [ amer ] [ ]

Samsung SCX-4729 Black & White Multifunction Laser Printer
Samsung SCX-4729 Black & White Multifunction Laser Printer

استفاده از چاپگرهای چندکاره روز به روز بیشتر می‌شود، دلیل اصلی آن نیز اشغال فضای کمتر و قیمت مقرون به صرفه آنها نسبت به خرید جداگانه فکس، پرینتر، کپی و اسکنر است. پرینترهای چندکاره بیشتر برای مصارف خانگی و شرکت‌های کوچک کاربرد دارند. در این مقاله قصد داریم چاپگر چندکاره تک رنگ SCX-4729FD سامسونگ را بررسی کنیم این دستگاه قادر به اسکن و ارسال فکس از طریق کامپیوتر و نرم‌افزار همراه نیز می‌باشد. با ما همراه باشید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 9:48 ] [ amer ] [ ]

لپ تاپ سامسونگ سری ۳ مدل 350U2A
لپ تاپ سامسونگ سری ۳ مدل 350U2A

از حدود یک سال پیش که اینتل٬ استاندارد جدیدی را با نام اولترابوک  برای لپ تاپ های باریک و سبک تعریف کرد٬ اکثر تولید کنندگان برای رقابت با Macbook Air اپل نسبت به ساخت محصولات باریک و سبک و قدرتمند اقدام کردند. لپ تاپ 350U2A سامسونگ نیز بسیاری از استانداردهای اولترابوک ها را داراست. این لپ تاپ علاوه بر طراحی و ظاهر زیبا٬ وزن و ضخامت بسیار کمی نیز دارد. در ادامه بررسی اختصاصی زومین از این اولترابوک دوست داشتنی را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 9:32 ] [ amer ] [ ]

بنا به شایعاتی که در محیط وب منتشر شده است، به زودی کاربران کنسول بازی مایکروسافت قادر خواهند بود با استفاده از Xbox در اینترنت گشت‌وگذار کرده و دستورات خود را به صورت صوتی و همچنین با حرکت دست، به مرورگر خود ارسال کنند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 9:29 ] [ amer ] [ ]

نزدیک به پانزده سال از زمانی که کامپیوتر معروف IBM با نام Deep Blue در یازدهم می 1997 در یک مسابقه هیجان‌انگیز توانست قهرمان بلامنازع شطرنج جهان یعنی گری کاسپارف را شکست دهد، می گذرد. پیروزی که از آن به عنوان نقطه عطفی در پیشبرد هوش مصنوعی یاد می‌شود. کامپیوتر Deep Blue به طور ویژه فقط برای بازی شطرنج طراحی شده بود و IBM تصمیم داشت تا از طریق آن بتواند شکست سال قبل (سال 1996) خود را در مقابل قهرمان جهان به شکلی جبران کند. جزئیات کامل را به همراه ویدیو مربوطه در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 9:27 ] [ amer ] [ ]

دوست دارید بدانید جمعیت جهان در هر لحظه چقدر است؟ امسال چند نفر متولد شده‌اند یا چند نفر از دنیا رفته‌اند؟ امسال چند دستگاه خودرو یا دوچرخه تولید شده است؟ چند دستگاه کامپیوتر فروخته شده؟ چند جلد کتاب منتشر گردیده؟ چند نفر در دنیا دچار سوء تغذیه هستند؟ چند تن دی‌اکسید کربن وارد هوا شده؟ همه این آمارها را به‌علاوه آمار و ارقام مرتبط با جامعه و رسانه، محیط زیست و غیره بصورت زنده در وب سایت Worldometers.info مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:13 ] [ amer ] [ ]

بازار تلفن‌های هوشمند ۴ هسته‌ای روز به روز داغ‌تر می‌شود و شرکت‌ها در حال ارائه محصولات جدید خود باپردازنده‌های قدرتمند هستند. این‌بار یک تلفن هوشمند قدرتمند با پردازنده 4 هسته‌ای از LG قرار است لرزه به اندام چهار هسته‌ای های بازار بیاندازد. اطلاعات لو رفته از گوشی LG Eclipse نشان می‌دهند که این گوشی حرفه‌ای قرار است با چهار هسته‌ای هایی همچون Galaxy SIII و HTC One X رقابت کند. در ادامه اطلاعات کامل‌تری از این گوشی مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:10 ] [ amer ] [ ]

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل در حال کار برروی سرویس نقشه خود در iOS بعدی است یعنی ممکن است در نسخه بعدی iOS دیگر خبری از نقشه گوگل نباشد. زمانی که اپل، iOS 6 را در اواخر امسال منتشر کند ممکن است نرم‌افزار اختصاصی خود را برای نقشه جهان در دل آن گنجانده  و Google Maps را برای همیشه از سیستم‌عامل خود حذف کند.


ادامه مطلب
[ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:7 ] [ amer ] [ ]

پیش از معرفی Galaxy S3 بسیاری از کاربران انتظار نمایشگر متفاوت از نوع RGB را برای نسل سوم گلکسی داشتند اما سامسونگ همان نمایشگر Pentile HD‌ که در Galaxy Nexus نیز استفاده شده را برای Galaxy S3 نیز بکار گرفت. دلیل این انتخاب چه بوده؟ سامسونگ دلیل انتخاب خود را طول عمر بالاتر نمایشگرهای Pentile HD اعلام کرده است جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب
[ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:5 ] [ amer ] [ ]

نوکیا در CTIA 2012 از برنامه‌های کاربردی که اختصاصاً برای گوشی‌های ویندوزی Lumia نوشته شده‌اند، پرده‌برداری کرد. برخی از این برنامه‌ها به همراه خدمات خاص نوکیا برای این دسته از کاربران در نظر گرفته شده‌اند. از این گذشته نوکیا سایر کاربران گوشی‌های ویندوز فون را از یاد نبرده و برای آنها نیز نرم‌افزارهایی را در نظر گرفته که جزئیات کامل آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:15 ] [ amer ] [ ]

روز گذشته، فیس‌ بوک اعلام‌ کرد که App Center خود را راه اندازی کرده است. بزرگترین شبکه‌اجتماعی دنیا فضای جدیدی را برای تولیدکنندگان نرم‌افزارهای موبایل فراهم کرده تا محصولات خود را به حدود ۹۰۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی معرفی کنند. App Center فیس‌بوک در هفته‌های آینده در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. سرویس جدید فیس‌بوک به عنوان یک نرم‌افزار جداگانه نیز برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد. هدف از راه‌اندازی App Center فراهم نمودن فضایی برای کارابران اندروید و iOS برای یافتن ساده‌تر نرم‌افزارهای مورد نیازشان، مطرح شده است.


ادامه مطلب
[ جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:9 ] [ amer ] [ ]

نسخه جدید وب سایت شرکت هوردادرایان، نماینده انحصاری نوت‌بوک‌های سامسونگ در ایران، راه اندازی شده است. به همین مناسبت، این شرکت قرعه‌کشی‌ای را بین کاربران سایت ترتیب داده و به برنده خوش شانس سایت، یک دستگاه Slate PC به عنوان جایزه اهدا می کند. برای اطلاع از روش ثبت نام در این قرعه‌کشی رایگان و آگاهی از خدمات جدید سایت هوردادرایان، در ادامه مقاله با ما همراه شوید.


ادامه مطلب
[ جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:6 ] [ amer ] [ ]

بالاخره بعد از کلی به انتظار نشستن و خدا خدا کردن، از گل سرسبد هوشمندهای اندرویدی سامسونگ در یک کنفرانس یک ساعته پرده برداری شد. هر چند گلکسی S III از نظر سخت‌افزاری بسیار به شایعات پیرامونش نزدیک بود و نکته حیرت انگیزی را به همراه نداشت ولی می‌توان برگ برنده Galaxy S III را در امکانات تازه نرم‌افزاری و لوازم‌جانبی آن دانست. آنچه که در ذهن بسیاری از کاربران اندروید نقش بسته است آن است که آیا GS III معرفی شده با آن ظاهر نه چندان متفاوت و جذاب، ارزش اینهمه انتظار را داشت؟ ما در این مقاله دلایل خود را مبنی بر با ارزش بودن این گوشی ارایه می‌کنیم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 21:6 ] [ amer ] [ ]

منظور از عمر مفید تلویزیون‌ چیست و آیا تلویزیون‌ها بعد از مدتی از کار می‌افتند؟ کدام‌یک از تلویزیون‌‌های پلاسما، LED و یا LCD بیشتر عمر می‌کنند؟ آیا راهی برای افزایش عمر تلویزیون‌ها وجود دارد؟ این‌ها تمام سئوالاتی هستند که قصد داریم در این مقاله به آن‌ها پاسخ دهیم. پس در ادامه مقاله با ما همراه شوید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 21:2 ] [ amer ] [ ]

Fantastic Websitesآنچه که دنیای وب و اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌دهد هر روز در حال تکامل است، از طرفی اطلاع از بهترین وب سایت‌های اینترنتی که نیاز کاربران را برطرف می‌کند، می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در ادامه یازده سایت جذاب و فوق العاده که ممکن است به محبوب‌ترین وب‌سایت شما تبدیل شوند را معرفی می‌کنیم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:17 ] [ amer ] [ ]

به نظر می‌رسد کار برای تولیدکنندگان تلفن همراه به مرحله‌ تراسناکی رسیده است البته اگر سامسونگ یا اپل را از این قاعده مستثنی کنیم. براساس گزارش گسترده‌ای که توسط Asymco منتشر شده، ۹۹٪ از سود حاصل از فروش تلفن‌های همراه در دنیا، به اپل و سامسونگ می‌رسد، HTC نیز ۱ درصد باقی مانده را از آن خود کرده است. شرح گزارش را در ادامه بخوانید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:9 ] [ amer ] [ ]

بسیاری از مواقع نیاز داریم تا یک پنجره همیشه بالاتر از بقیه و جلوی چشممان باشد. یا وقتی نوار وظیفه پر است بتوانیم در جای دیگری پنجره‌ها را کمینه کنیم، یا مثلا وقتی تایپ می‌کنیم صفحه ویرایشگرمان شفاف باشد تا پشت آن را نیز ببینیم همه این امکانات بعلاوه قابلیت کم نظیر دیگر را می‌توانید با نرم‌افزار Extra Buttons به ویندوز خود اضافه کنید. خواندن مقاله را ادامه دهید تا با توضیحات بیشتر و نحوه نصب و استفاده از این نرم‌افزار جذاب آشنا شوید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:6 ] [ amer ] [ ]

به استناد شواهد تازه‌ای که اخیراً در دادگاه‌ شمال کالیفرنیا که مسئول رسیدگی شکایت اوراکل از گوگل در راستای استفاده غیرقانونی کلاس‌های جاوا در اندروید مطرح شده است، علی‌رغم درآمد 97.7 میلیون دلاری در سه ماهه نخست سال 2010، اندروید، سیستم‌عامل مخصوص گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های این کمپانی در سال فوق چیزی جز ضرر مالی برای گوگل نداشته است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 12:55 ] [ amer ] [ ]

اینترنت دیگر یک رویای فانتزی و ابزاری برای بازی و سرگرمی بچه‌های دبیرستانی نیست. در دنیای امروز اینترنت بستر توسعه و یکی از زیرساخت‌های هر جامعه است. پدیده‌ای که واحد آن سرعت است؛ هر چه سرعت بیشتر، توسعه بیشتر، رفاه بیشتر و رضایتمندی بالاتر. اما این پدیده که دنیای ما را چند سالی است منقلب کرده، به طور جهانی با کاهش چشم‌گیری روبرو شده است. در ادامه به آمار سرعت اینترنت جهانی توجه بفرمایید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:51 ] [ amer ] [ ]

Sony Xperia S چند هفته پیش بررسی اختصاصی زومین از تلفن Xperia S را خواندید اما پس از چند هفته استفاده از این تلفن متوجه مشکلی در نمایشگر آن شدیم که لازم دانستیم شما را از آن مطلع کنیم. نمایشگر برخی از تلفن‌های اکسپریا اس از جمله نمونه‌ای که توسط زومیت آزمایش شد پس از گرم شدن صفحه نمایش دچار مشکل زرد شدن تصویر در بخشی از قسمت‌های نمایشگر می‌شود. این مشکل توسط خود سونی نیز تایید شده است.


ادامه مطلب
[ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:12 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 28989
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1