zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

بر اساس شایعاتی که از طریق وب‌سایت Reddit منتشر شده٬ پیش‌بینی می‌شود نسل سوم تلفن‌ هوشمند اندرویدی سامسونگ، Galaxy S III روز 22ام ماه می یعنی حدود 2 ماه و نیم دیگر به دست طرفدارانش برسد. در ادامه جزئیات بیشتری از این تلفن هوشمند را مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:30 ] [ amer ] [ ]

در این مقاله قصد داریم نمایشگر نسل سوم آیپد اپل را با نمایشگر سایر تبلت‌ و گوشی‌های موبایل مقایسه کنیم. بدین منظور نمایشگرها را زیرمیکروسکوپ برده تا بتوان تعداد پیکسل ها و اندازه آنها را در یک میلی متر مربع از سطح هر نمایشگر مقایسه کرد. در ادامه مشاهده می کنید که چرا نمایشگر New iPad کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر نمایشگر ها دارد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:43 ] [ amer ] [ ]

جیمز ویتاکر که سه سال متمادی مدیر بخش مهندسی گوگل بود، چندی پیش به طور ناگهانی از این کمپانی استعفا کرد و به مایکروسافت پیوست. حال پس از چند ماه از ترک گوگل، وی لب به سخن گشوده و به تشریح دلایل خود برای خروج از این کمپانی پرداخته است. او معتقد است که موسس و مدیرعامل فعلی گوگل، لری پیچ در حال نابود کردن گوگل است.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:36 ] [ amer ] [ ]

جایی در قلب صحرای یوتا تاسیسات ساختمانی عظیمی دیده می‌شود که با سرعت زیادی در حال ساخت بنایی عظیم الجثه برای ارتش ایالات متحده امریکا هستند. این بنا قرار است چه کاری انجام دهد؟ در ادامه این موضوع را متوجه خواهید شد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:28 ] [ amer ] [ ]

همانطور که می‌دانید امروزه فرمت‌های مختلف و متنوع ویدیویی وجود دارند که بسیاری از دستگاه‌ها قادر به پخش اغلب آنها هستند ولی چرا باید این همه فرمت مختلف وجود داشته باشد تا هم ما و هم دستگاه‌ها و تولید کنندگانشان به زحمت بیافتیم و بعضی اوقات هم حسابی گیج شویم که چطور فلان فرمت ویدیور را پخش کنیم؟ به نظر شما تفاوتی اساسی و حیاتی بین فرمت‌های DivX و XviD ویا بین MP4 و MKV وجود دارد؟ با این همه فرمت بهتر است هنگام دانلود کردن یا ریپ کردن یک DVD از کدام فرمت استفاده کنیم؟ اگر برای شما هم مثل من سوالات زیادی در این مورد پیش آمده بهتر است تا انتهای مقاله با من همراه باشید تا یک بار برای همیشه این مسئله را به درستی حل و فصل کنیم.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:11 ] [ amer ] [ ]

تبلت جدید اپل که آن را با نام New iPad می شناسیم، به تازگی فروش خود را آغاز کرده است. تیم هکرهای معروف MuscleNerd به محض عرضه این تبلت، آن را تهیه کرده و توانسته به راحتی آن را جیابریک کند. پیشتر هم هکرهای قهاری مانند گروه Pod2g دستگاه های iPhone 4S و iPad2 را جیلبریک کرده بودند ولی تیم MuscleNerd توانست سریعتر از تصور کاربران و دقیقا پس از عرضه آیپد نسل سوم، آن را جیلبریک کند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:8 ] [ amer ] [ ]

با معرفی شدن آیپد جدید و خصوصیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این تبلت، کانون توجهات خبرنگاران و مشتاقان به سمت آن کشیده شد. البته نکات مبهمی نظیر قدرت واقعی پردازش گرافیکی آیپد جدید و همچنین حافظه رم آن به صورت یک علامت سوال در ذهن همه شکل گرفت . با اینکه آیپد جدید اپل هنوز به طور رسمی به خریداران عرضه نشده است ولی یکی از اعضای وب سایت Tinhte.vn به آیپد جدید دسترسی پیدا کرده و آزمایشاتی برروی آن انجام داده که تایید می‌کند حافظه رم آیپد جدید بدون شک ۱ گیگابایت است. در ادامه نتایج آزمایش و امتیاز بدست آمده برای آیپد جدید را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:7 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت می‌گوید در نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلور، اشکالات و نواقص زیادی را رفع کرده است. زمانیکه محیط IE 10 با بستر لمسی ویندوز 8 ترکیب می‌شود تجربه بسیار روان‌تری از وب‌گردی را برای کاربر فراهم می‌کند. البته استفاده از IE 10 با ماوس و کیبرد هم عملکرد بسیار مناسبی خواهد داشت، اما این طور که به نظر می‌رسد استفاده از آن در صفحه‌ها‌ی لمسی بسیار روان تر است. براساس ادعای مایکروسافت سرعت نمایش صفحات وب نیز به شدت افزایش یافته است. در ادامه به بررسی قابلیت های جدید Internet Explorer 10 و نحوه استفاده از آن می پردازیم.


ادامه مطلب
[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:39 ] [ amer ] [ ]

موزیلا نسخه جدید مرورگر محبوب و متن‌باز فایرفاکس را منتشر کرد. در نسخه 11 فایرفاکس چند تغییر در رابط کاربری مرورگر ایجاد شده و چند بهبود فنی نیز در پشت پرده اعمال گردیده است. در ادامه لینک دانلود Firefox 11 را به همراه جزئیات بیشتر مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:58 ] [ amer ] [ ]

اندروید مارکت از بدو پیدایش، تغییرات آهسته ولی معناداری را تجربه کرده است و هم‌اکنون تبدیل به پایگاهی شده که کاربران علاوه بر دریافت نرم‌افزارهای اندرویدی می‌توانند در آن کتاب و موسیقی بخرند و یا فیلم کرایه کنند. گوگل با ترکیب خدمات بخش سرگرمی‌های خود سرویس تازه Google Play را راه‌اندازی کرده است. گوگل این خدمات جدید را یک تکامل برای اندروید مارکت دانسته و اعلام نموده Google Play تمام خدمات سرگرم کننده این شرکت را تحت پوشش قرار می‌دهد که شامل اندروید مارکت، گوگل موزیک و فروشگاه کتاب این شرکت است. حال در این مقاله به بررسی شش مورد از ویژگی‌های اساسی Google Play می پردازیم.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:55 ] [ amer ] [ ]

اسوس در تلاش است تا سری اولترابوک‌های خود را بروز کرده و آنها را به پردازنده‌های نسل جدید اینتل٬ Ivy Bridge تجهیز کند. اولترابوک‌های UX31A و UX21A قرار است٬ جایگزین UX31 و UX21 فعلی شوند. هرچند سری جدید اولترابوک‌های اسوس از نظر نام گذاری تغییر چندانی نکرده‌اند اما از نظر مشخصات سخت‌افزاری دستخوش تغییرات اساسی شده اند. به عنوان مثال نمایشگر 13.3 و 11.6 اینچ این لپ‌تاپ‌ها مجهز به پنل IPS شده و از رزولوشن Full HD پشتیبانی می‌کنند. در ادامه مشخصات کامل Zenbookهای جدید اسوس را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:53 ] [ amer ] [ ]

به نظر می‌رسد مشارکت مایکروسافت و نوکیا در تولید تلفن‌های هوشمند ویندوزی فراتر رفته و قرار است نوکیا با تولید تبلت 10 اینچی ویندوز 8 وارد بازار تبلت‌ها شود. شایعات حاکی از آن است که تبلت ویندوزی نوکیا مجهز به پردازنده دو هسته‌ای کوالکام خواهد بود.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:51 ] [ amer ] [ ]

توشیبا بالاخره تلویزیون سه‌بعدی بی نیاز از عینک خود را در سایز 55 اینچ، به بازار جهانی وارد کرد. این شرکت ژاپنی، پیشتر تلویزیون های سهبعدی بی نیاز از عینک 12 و 20 اینچی که خیلی هم موفق نبودند را به بازار ژاپن عرضه کرده و از نمونه 55 اینچی نیز در نمایشگاه CES 2012 پرده برداشته بود. توشیبا امیدوار است با وجود کیفیت تصویر بهتر تلویزیون سه بعدی 55 اینچی بی نیاز از عینکش، بتواند فروش خوبی در بازار جهانی داشته باشد. ولی آیا قیمت این تلویزیون‌ها و خریدشان مقرون به صرفه است؟


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:49 ] [ amer ] [ ]

تخیلات بی‌حد و مرز بشر منجر به تولید محصولات جذابی مانند پرینتر‌های سه‌بعدی شده است. اما نوع دقیق با رزولوشن بالای این پرینتر‌های سه‌بعدی تنها در حد تحقیقات و تئوری بوده‌است. ولی به تازگی محققین دانشگاه صنعتی وین توانسته‌اند گام بلندی در سرعت عملکرد این نوع پرینتر‌های سه‌بعدی بردارند و 3D Printer‌ های سه‌بعدی پرسرعتی را تولید کنند. در ادامه ویدئویی از نحوه کار این پرینتر‌ها هنگام چاپ سه بعدی از یک ماشین را مشاهده می‌‌کنید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:48 ] [ amer ] [ ]

بر طبق شایعات درز کرده به اینترنت، اسوس قرار است تبلت 7 اینچی خود را در ماه می به بازار عرضه کند. قیمت مدل پایه این تبلت 7 اینچی که قرار است مجهز به سیستم عامل اندروید باشد، 199$ دلار است. تبلت 7 اینچی اسوس قرار است اولین تبلت مجهز به Google Play Store باشد و این نشان از رابطه نزدیک اسوس و گوگل دارد. در ادامه جزئیات بیشتری از این تبلت را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 9:6 ] [ amer ] [ ]

اگر قصد خرید یک کامپیوتر با مشخصات فنی قوی برای اجرای بازی‌های با گرافیک بالا را دارید، بد نیست سری هم به لپ تاپ‌های مخصوص بازی اسوس بزنید. اسوس در نمایشگاه CeBIT 2012 از لپ تاپ‌های جذابی رونمایی کرده است. در این مقاله قصد داریم یکی از این لپ تاپ‌های مخصوص بازی اسوس با نام TZ158V را که در نمایشگاه CeBIT به نمایش گذاشته شد را معرفی کنیم.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 9:3 ] [ amer ] [ ]

هنوز مدت زیادی از خبر خوشحال کننده آزادی چند سرویس های گوگل برای ایرانیان، نگذشته که خبر خوش دیگری از اپل برایتان داریم. فروشگاه اینترنتی App Store اپل برای ایرانیان آزاد شده و دیگر نیازی نیست برای دانلود یک برنامه ساده از اپ استور، مجبور به استفاده از VPN شوید. امیدواریم به کمک شما کاربران گرامی، بتوانیم  اندروید مارکت را برای ایرانیان آزاد کنیم و سهمی در شادی شما داشته باشیم.


ادامه مطلب
[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 10:50 ] [ amer ] [ ]

مسئولین کمپانی مرسدس‌بنز علاقه خاصی دارند تا ماشین سلول هیدروژنی‌شان نسبت به محیط نامرئی باشد. آنها توانسته‌اند یک نمونه از آن را طوری بسازند که عملا غیب می‌شود. در ادامه توضیحات بیشتر به همراه ویدیو مربوطه را مشاهده خواهید.


ادامه مطلب
[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 10:46 ] [ amer ] [ ]

از زمانی که آیپد جدید معرفی شده، همه درباره آن صحبت می‌کنند. اما هیچ کمپانی دوست ندارد که از قافله رقابت عقب مانده و اجازه دهد اپل تمام کاربران را جذب محصول جدید خود کند. از آن جایی که سامسونگ مدتی است که به رقیب شماره یک اپل تبدیل شده، سعی کرده تا تبلت آینده خود یعنی Galaxy Note 10.1 را با نسل سوم آیپد مقایسه نموده تا مبادا فراموش شود. محصولی که به نظر یک نسخه ارتقا یافته از Galaxy Tab 10.1 با یک قلم دیجیتالی و اپلیکیشن‌های سفارشی شده است. در ادامه برتری‌های گلگسی نوت 10.1 را نسبت به آیپد جدید البته از زبان سامسونگ مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 10:44 ] [ amer ] [ ]

Lytro یک دوربین با تکنولوژی کاملا جدید است که سروصدای زیادی بر پا کرده است. نظرات در مورد این محصول جدید بسیار متفاوت است. عکس‌های گرفته شده با این دوربین به نحوی ذخیره می‌شوند که کاربر می‌تواند پس از گرفته شده عکس، برروی هر قسمت از تصویر فوکوس داشته باشد. ما در ادامه سعی کرده ایم همه ابعاد این دوربین خارق‌العاده را در نظر بگیریم واطلاعات جامعی را در رابطه با آن ارائه دهیم.


ادامه مطلب
[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 10:38 ] [ amer ] [ ]

آمازون از فروش تبلت کیندل فایر 7 اینچی، سود خوبی به جیب زده است. قیمت این تبلت ارزان است و از نظر سخت افزاری نیز مشخصات قابل قبولی دارد. حال به نظر می‌رسد که آمازون پس از موفقیت در فروش تبلت 7 اینچی اش، قصد دارد با عرضه تبلت 10 اینچی سهم بازار خود را بیش از پیش گسترش دهد. آیا شایعاتی که به بیرون درز کرده حقیقت دارند و باید منتظر یک تبلت 10 اینچی ارزان قیمت از آمازون باشیم؟


ادامه مطلب
[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 10:36 ] [ amer ] [ ]

حتما تا کنون درباره نمایشگرهای OLED - Organic Light-Emitting Diodes چیزهای زیادی شنیده‌اید. ال‌جی و سامسونگ در نمایشگاه CES امسال از برخی از محصولات مجهز به پنل های OLED پرده برداری کردند که یکی از نمایشگرهای ال جی برنده جایزه بهترین محصول CES از سوی CNET گردید. به نظر می رسد باید از رسیدن به این تکنولوژی جدید خوشحال باشیم. در حقیقت تکنولوژی OLED مهمترین پیشرفت در صنعت تلویزیون طی چند دهه اخیر محسوب می شود. یک قدم بزرگ برای گذر از LCD و پلاسما! در ادامه با OLED بیشتر آشنا شده و دلایل این ادعا را بررسی می کنیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:4 ] [ amer ] [ ]

برای استفاده از iPhone 4S یا iPad 2 که مجهز به دستیار مجازی Siri میباشند، تنها کافی است دستورات خود را به صورت گفتاری برایشان بازگو کنید. به طور مثال می‌توانید از Siri بخواهید ساعت 7 صبح شما را بیدا کند و یا لرزاننده گوشی را فعال یا غیر فعال کند. اگر این ویژگی بر روی تلویزیون‌های Apple نیز نصب شود، شما می‌توانید از Siri بر روی تلویزیون بخواهید که کانال را عوض کند یا به دنبال شبکه ای بگردد که در حال پخش فیلم تایتانیک است! در این بازار داغ رقابت سیستم عامل‌ها، گوگل هم بیکار ننشسته و قصد دارد دستیار سخنگوی اندروید را با نام Google Assistant عرضه کند. در ادامه قصد داریم روند پاسخ دهی دستیار صوتی گوگل و احتمال پیروزی آن نسب به Siri را بررسی کنیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:2 ] [ amer ] [ ]

طبق شایعاتی که به بیرون درز کرده، اپل قصد دارد قانون همیشگی اش در نامگذاری محصولات را شکسته و به جای معرفی iPad 3 از محصول جدید خود با نام iPad HD رونمایی کند. نکته جذاب در مورد این محصول، رزولوشن فوق العاده بالای صفحه نمایش آن است. این تبلت قادر به پخش ویدئو با روزولشن 1080P خواهد بود. آیا اپل می تواند با مشخصات iPad HD کماکان اقتدار خود در بازار تبلت ها را حفظ کند؟


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:48 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت، گوگل، HTC و نوکیا بدون شک در صدر لیست خبرسازترین کمپانی ها در MWC 2012 بودند. مایکروسافت با معرفی ویندوز 8 نسخه مخصوص مصرف کننده، گوگل با اندروید و البته برنامه‌هایش برای آینده تکنولوژی موبایل، HTC با تلفن های سری One و نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی بر روی گوشی، مهم‌ترین عناوین خبری این نمایشگاه را به خود اختصاص دادند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:37 ] [ amer ] [ ]

بالاخره بعد از مدتها حرف و حدیث نسخه آزمایشی ویندوز 8 در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونای اسپانیا رونمایی شد. این نسخه از ویندوز 8 آزمایشی را می‌توانید از این لینک دریافت و بر روی سیستم خود نصب نمایید. اگر اطلاعات و برنامه های زیادی بر روی سیستم خود دارید و یا حال و حوصله نصب ویندوز 8 را در وسط خانه تکانی عید ندارید با زومیت همراه شوید تا این نوزاد مایکروسافتی را به همراه جنبه های گوناگون بررسی کنیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:28 ] [ amer ] [ ]

تنور معرفی باریک ترین تبلت و تلفن هوشمند دنیا همچنان داغ است و هر از چندگاهی نام محصولی را می شنویم که با ضخامت یک میلیمتر باریکتر نسبت به رقیبانش، توانسته عنوان باریکترین تبلت یا گوشی را از آن خود کند. این بار نوبت رکورد زنی توشیبا است. این کمپانی ژاپنی اخیرا باریک ترین تبلت دنیا را در سایز 10 اینچ با ضخامت 7.6 میلیمتر معرفی کرده است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:23 ] [ amer ] [ ]

ایسر اخیرا پروژکتور بسیار جذابی را معرفی کرده که قادر است در روشنایی نیز ویدئو های رنگی را به خوبی پخش کند. این پروژکتور قادر به پخش تصاویر Full HD است. تنها کافی است دیسک بلوری را داخل Blu-ray Player قرار داده و آن را به پروژکتور H6500 ایسر متصل کنید تا بتوانید از کیفیت فوق العاده تصاویر Full HD با 24fps لذت ببرید. با یک حساب سر انگشتی متوجه می شوید که هزینه تهیه یک بلوری پلیر و تلویزویون 60 اینچی خیلی بیشتر از هزینه خرید این پروژکتور ایسر است که می تواند تصاویر را تا سایز 300 اینچ نمایش دهد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:21 ] [ amer ] [ ]

همانطور که در مقاله مربوط به معرفی HTC One S اشاره کردیم، HTC در نمایشگاه MWC 2012 سه گوشی جدید خود را ازسری One معرفی کرد. قدرتمند ترین مدل در سری One ، گوشی One X است که مجهز به پردازنده 4 هسته ای می باشد. نمایشگر این گوشی 4.7 اینچ بوده و مجهز به حافظه RAM یک گیگابایتی است. رزولوشن دوربین این گوشی 8 مگاپیکسل بوده و قابلیت عکاسی و فیلم برداری بسیار سریع دارد. در ادامه جزئیات بیشتر و تصاویر HTC One X را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:25 ] [ amer ] [ ]

سامسونگ در اوایل هفته از تلفن جذاب Galaxy Beam که مجهز به ویدیو پروژکتور داخلی است پرده برداری کرد. امروز نیز این تلفن را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا به نمایش گذاشت. Beam مجهز به صفحه نمایش 4 اینچ با رزولوشن WVGA، سیستم عامل اندروید 2.3 و پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتزی است. اما نکته قابل توجه این تلفن، پروژکتور داخلی با کیفیت nHD است که ویدیو و تصاویر مربوط به آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:20 ] [ amer ] [ ]

ویوسونیک در کنگره جهانی موبایل علاوه بر تلفن 3.5 اینچی ViewPhone 4S یک تلفن 5 اینچی دیگر با نام ViewPhone 5e را نیز به نمایش گذاشت. رزولوشن صفحه نمایش 5 اینچی این تلفن 2 سیم کارته، WVGA یا 800 در 480 پیکسل می باشد، رزولوشن پایین این تلفن نشان دهنده تراکم کم پیکسل های نمایشگر است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:14 ] [ amer ] [ ]

پدفون اسوس در واقع تبلتی است که یک تلفن هوشمند را در دل خود جای داده و هر زمان که بخواهید می توانید قلب این تبلت را بیرون کشیده و با آن صحبت کنید یا تبلت خود را به لپ تاپ مجهز به کیبورد تبدیل کنید. اسوس پیش از این نمونه اولیه پدفون را در نمایشگاه های مختلف به نمایش گذاشته بود اما امروز در MWC نمونه نهایی شده و آماده استفاده آن را به نمایش گذاشت. Padfone مجهز به نمایشگر Super AMOLED در سایز 4.3 اینچ و پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 می باشد و به زودی در ماه اپریل وارد بازار جهانی خواهد شد. در ادامه جزئیات و گالری تصاویر این دستگاه شگفت انگیز سه کاره را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:12 ] [ amer ] [ ]

با استقبال بی نظیر کاربران از تبلت ها، به خصوص آیپد، شرکت های بزرگ نرم افزاری از جمله ادوبی سرمایه گذاری ویژه ای را برای تولید نرم افزارهای مخصوص این محصول انجام داده اند. ادوبی بعد از انتشار نسخه فتوشاپ اندروید خود تصمیم گرفت این برنامه محبوب و دوست داشتنی را برای تبلت های آیپد نیز وارد بازار کند تا طراحان به راحتی بتوانند از استودیوهای تاریک کاری خود بیرون بیایند و در طبیعت و پارک کارهای گرافیکی خود را انجام دهند. این نسخه شباهت بسیاری به آنچه که قبلا برای اندروید تولید شده بود دارد و قرار است از طریق iTunes با قیمت 9.99 دلار در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:10 ] [ amer ] [ ]

شرکت کنندگان کنگره جهانی موبایل در بارسلونا در حال معرفی محصولات خود و اعلام موفقیت های شرکت خود در بازار ابزارهای موبایل هستند. اما در این میان یکی از مدیران شرکت سامسونگ کمی واقع بینانه تر صحبت کرده و اعلام نموده که شرکتش در بازار تبلت ها خیلی خوب عمل نکرده است و این موضوع نشان از عدم موفقیت اندروید در بازار تبلت ها دارد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:5 ] [ amer ] [ ]

لنوو، اولترابوک جدید خود را با نام IdeaPad U300e و با صفحه نمایش 13.3 اینچ و پردازنده Core i5 اینتل وارد بازار کرد. U300e دارای دو حافظه ذخیره سازی SSD و HDD است که ترکیبی از سرعت بالای SSD و حافظه ذخیره سازی حجیم HDD را ایجاد کرده است. IdeaPad U300e قرار است با قیمت 959 دلار به فروش برسد. جزئیات بیشتر را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:29 ] [ amer ] [ ]

اوبونتو برای اندروید (Ubuntu for Android) تلفن اندرویدی شما را به یک سیستم عامل تمام عیار و همه کاره تبدیل می کند. یعنی در کنار قابلیت های همیشگی تلفن های اندرویدی، می توانید از قابلیت های سیستم عامل کامپیوترهای رومیزی نیز بهره مند شوید. این سیستم چطور کار می کند؟ وقتی تلفن یا تبلت را روشن می کنید سیستم عامل اندروید با تمام امکانات همیشگیش در دسترس شماست اما وقتی تلفن را برروی داک مخصوص آن قرار می دهید به جای اندروید، ابونتو در خدمت شماست. اگر برایتان جالب است خواندن مقاله را ادامه دهید.


ادامه مطلب
[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:20 ] [ amer ] [ ]

ممکن است تصور کنید هیچ گاه مورد شست و شوی مغزی قرار نمی گیرید. اما باید بدانید که همه روزه به صورت خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر اقداماتی قرار می گیرید که از نظر اخلاقی پسندیده نیستند و به نحوی شست و شوی مغزی محسوب می شوند. شاید اگر راه هایی که انسان را مورد هدف شست و شوی مغزی قرار می دهند را بدانید بتوانید با آنها مقابله کنید. در ادامه به معرفی و بررسی این روش ها می پردازیم.


ادامه مطلب
[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ 8:15 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 28961
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1