zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Nokia
Nokia

نوکیا طی بیانیه رسمی خود در روز سه‌شنبه اعلام نمود که فاز دوم تغییرات در راستایی برنامه خود برای بازگرداندن شرکت به حالت سود دهی را ادامه می‌دهد. نوکیا که روزی قدرت مطلق بازار تلفن‌ در دنیا بود در ۶ ماه اخیر بیش از ۳ میلیارد دلار ضرر داده است. حال این شرکت فنلاندی خبر از فروش Vertu و اخراج ۱۰ هزار کارمند خود داده است.

نوکیا در سه‌ماه اول سال ۱.۲ میلیارد دلار و در سه ماه دوم سال ۱.۷ میلیون دلار ضرر داده است. نوکیا از ابتدای سال جاری نسبت به اخراج کارمندان خود اقدام کرد تا هزینه‌های جاری خود را کاهش دهد. حال این شرکت فنلاندی اعلام نموده که تا سال ۲۰۱۳ حدود ۱۰ هزار کارمند دیگر را اخراج خواهد کرد. نوکیا انتظار دارد تا این تغییرات باعث کاهش ۱ میلیارد دلاری هزینه‌های شرکت شود.

نوکیا همچنین اعلام کرده که برند لوکس Vertu را به شرکت خصوصی EQT فروخته است و همچنین شرکت نرم‌افزاری سوئدی Scalado AB را نیز از آن خود کرده تا بر قدرت ویندوز فون بیافزاید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:36 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 507
بازدید کل : 29239
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1