zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

iOS 6 Banner on WWDC
iOS 6 Banner on WWDC

با توجه به عکس‌های دریافت شده از بنر‌های در حال نصب در مکان کنفرانس WWDC، اپل قصد دارد iOS 6 را هفته آینده معرفی کند. همان‌طور که در تصویر بالا هم مشاهده می کنید، این بنر کاملا گویای این موضوع است که دوشنبه هفته آینده iOS 6 برای دستگاه‌های اپل معرفی می‌شود. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید آیفون یا آیپد خود را به‌روزرسانی و جیلبریک کنید، تا قبل از عرضه iOS 6 فرصت دارید. اگر دلیل این محدودیت زمانی را نمی دانید در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

یکی از کاربران علاقه‌مند به محصولات اپل، عکسی از محل کنفرانس WWDC برای سایت 9to5mac ارسال کرده که حاکی از معرفی iOS 6 در روزهای آتی توسط اپل است.

اپل، احتمالا خبرهای خوش زیادی برای طرفدارانش به ارمغان خواهد آورد. از معرفی نقشه جدید اپل و حذف نقشه Google Map گرفته تا عرضه Siri برای آیپد، همگی در کنفرانس WWDC اطلاع رسانی خواهند شد.

باید بدانید که اپل همواره اجازه به روزرسانی به آخرین iOS را به کاربرانش می‌دهد. یعنی زمانیکه iOS 6 عرضه شود، دیگر امکان به روزرسانی دستگاه خود به نسخه‌های قبلی -مثلا iOS 5.1.1- را نخواهید داشت.

از طرفی هکرها برای اینکه موفق شوند هر iOS جدید را جیلبریک کنند، نیاز به زمان دارند. بنابراین اگر دستگاه خود را به iOS 5.1.1 به روزرسانی نکنید و منتظر iOS 6.0 بمانید، تا مدتی خبری از جیلبریک نخواهد بود.

پس اگر قصد دارید آیفون یا آیپد خود را به آخرین iOS به‌روزرسانی و جیلبریک کنید، همین حالا اقدام کرده و مقاله "آموزش به‌روزرسانی و جیلبریک iOS 5.1.1" را مطالعه نمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:21 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 353
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 401
بازدید ماه : 353
بازدید کل : 29635
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1