zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Xperia Go / Advance
Xperia Go / Advance

سونی بصورت رسمی دو تلفن ضدآب Xperia Go با صفحه نمایش ۳.۵ اینچ و Xperia Acro S با صفحه نمایش ۴.۳ اینچ را معرفی کرد. Go استاندارد IP67 را برای مقاوت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار دریافت کرده‌، اما Acro S از استاندارد پایین‌تر IP55 و IP57 پشتیبانی می‌کند. به هر حال هر دو تلفن در مقابل نفوذ باران و گرد و غبار مقاوم هستند اطلاعات بیشتر را در ادامه بخوانید.

Xperia Go مجهز به پردازنده دو هسته‌ای 1GHz، صفحه ضد خش و دوربین ۵ مگاپیکسلی است. ظاهرا سونی قصد دارد Xperia Go را با نام Xperia Advance در بازار امریکا و با نام Go در اروپا و کشورهای دیگر به فروش برساند. صفحه نمایش ۳.۵ اینچی Xperia Go مجهز به موتور پردازش تصویر براویا است اما هنوز رزولوشن این صفحه نمایش اعلام نشده است.

 

توجه داشته باشید هیچ کدام از دو تلفن برای استفاده زیر آب و یا غوطه ور شدن در آب طراحی نشده‌اند و تنها می‌تواند در مقابل بارش باران و یا پاچیدن آب برروی آنها مقاوم باشند.

سیستم‌عامل Xperia Go اندروید ۲.۳ خواهد بود اما سونی وعده داده کمی بعد از عرضه آن، بروزرسانی اندروید ۴.۰ را نیز منتشر کند.

اما Xperia Acro S مجهز به صفحه نمایش ۴.۳ اینچ با رزولوشن 1280x720 پیکسل و اندروید ۴.۰ است. Acro S گواهی پلی‌استیشن را نیز داراست و از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای 1.5GHz و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. در واقع Acro S شباهت بسیار زیادی به تلفن Acro HD دارد که پیش از این وارد بازار ژاپن شده بود.

xperia-acro-sSony Xperia Acro S

هر دو تلفن Xperia Acro و Xperia Go در سه ماه سوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار جهانی خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:44 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 383
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 431
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 29665
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1