zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

پیشنهاد: بسته به سلیقه شماست، نمیتوان نوت را به عنوان یک "گوشی و همیشه همراه" در نظر گرفت، اما اگر طرفدار پر و پا قرص مالتی مدیا، فیلم، بازی، وبگردی و … هستید و نمیخواهید یک تبلت در کنار گوشی خود داشته باشید، نوت را برگزینید که ترکیبی خاص از گوشی و تبلت است.

 

 

 

مشخصات دستگاه:

 

 

 

Network:

GSM 850/900/1800/1900,

HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100

Operating system Android OS, v2.3 (Gingerbread)
Processor Dual-core 1.4GHz ARM Cortex-A9 proccessor, Mali-400MP GPU, Exynos chipset
Memory 16GB/32GB storage, 1 GB RAM
Display

-5.3-inch

-800 * 1280 pixels, Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M  colors  

-Gorilla Glass display

-Proximity sensor for auto turn-off

-Multi-touch input method

-Accelerometer sensor for auto-rotate

-TouchWiz UI v4.0

-Gyroscope sensor

Camera

8 MP, 3264×2448 pixels, autofocus, LED flash, 1080p@30fps

Secondary Camera 2MP
Connectivity Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, DLNA,Wi-Fi hotspot , Wi-Fi Direct,, Bluetooth v3.0+HS,  USB 2.0, GPS with A-GPS support
Storage Type microSD up to 32GB
Battery Li-ion 2500 mAh
Suppors S Pen stylus
NFC connectivity (optional)
Active noise cancellation with dedicated mic
NFC support (optional)
TV-out (via MHL A/V link)
SNS integration
Digital compass
MP4/DivX/XviD/WMV/H.264/H.263 player
MP3/WAV/eAAC+/AC3/FLAC player
Organizer
Image/video editor
Document editor (Word, Excel, PowerPoint, PDF)
Google Search, Maps, Gmail,
YouTube, Calendar, Google Talk, Picasa integration
Adobe Flash 10.1 support
Voice memo/dial/commands
Predictive text input (Swype)
Samsung ChatON
Barometer sensor
Dimensions 146.9 x 83 x 9.7 mm
Weight 178 g

 

 

 

 

 

بررسی

فکر میکنید نوت را باید یک ابر گوشی دانست؟ به نظر من که درست است! اخیر تمام شرکت های تولید کننده گوشی به سمت تولید هوشمند های بزرگ و بزرگتر پیش میروند و سامسونگ به یکباره یک قدم ورای رسم ۴ اینچی ها گذاشته است و Galaxy Note را عرضه کرده است.صفحه نمایش بسیار بزرگ هم خوب است هم بد! نمیتوان آن را یک مزیت یا یک عیب نامید و همه چیز در انتخاب نوت به عهده شماست.

 

 

 

 

 

به همراه داشتن یک گوشی که باید با چندین انگشت با آن کار کنید و در جیبتان به سختی جای میگیرد، کار ساده ای نیست. البته میتوان گفت نوت در جیب جای میگیرد، اما بهتر است وقتی نوت را در جیب دارید، اصلا به فکر نشستن هم نباشید چرا که اوضاع عجیب و غریب خواهد شد!

 

 

 

وقتی نوت را در دست میگیرید، حس تازه ای خواهید داشت حتی اگر قبلا با گوشی های ۴ اینچی کار کرده باشید. گوشی ۵.۳ اینچی مخصوص دستان بزرگ است و اگر فکر میکنید دستان کوچکی دارید، حتما از فکر نوت خارج شوید! نمیتوان آن را به حالت ساده و عادی در دست گرفت و حتما برای کار کردن باید از هر دو دست استفاده کنید که کمی عجیب و غریب است!

 

 

 

 

 

جنس قاب Galaxy Note تمام پلاستیک است ولی از نوع بسیار مرغوب و محکم به طوری که حس سفتی و سختی، در کنار درجه یک بودن آن به کاربر القا خواهد شد. گوشی در مجموع ساختار سفت و سختی دارد و این طراحی نیز قطعا لازم است، چرا که یک گوشی با این اندازه هر آن ممکن است از دست یک کاربر با دستان کوچک به زمین بیافتد!

 

 

 

 

 

صفحه نمایش نوت با اندازه ۵.۳ اینچ و رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ و از نوع لمسی خازنی با تکنولوژی انحصاری سامسونگ، Super AMOLED است که کیفیت بسیار بالایی دارد. درخشندگی فوق العاده، غلظت رنگ ستودنی، کنتراست بالا و زاویه دید بالا از مشخصات Super AMOLED هاست. همه چیز در صفحه نمایش نوت ایده آل است و لمس دکمه ها و دسترسی به آنها راحت و ساده است. پاسخگویی صفحه نیز فوق العاده است و مسئله ای نیست که در این ابر صفحه نمایش بتوان به آن ایراد گرفت.قابل ذکر است این رزولوشن فوق العاده نوت را تنها در تبلت ها خواهید یافت!

 

 

با اینکه پاسخگویی لمسی صفحه عالی است ، اما سامسونگ یک قلم خازنی نیز برای نوت طراحی کرده و آن را روی گوشی قرار داده است. قلم در پایین گوشی قرار میگیرد و در آوردن آن نیازمند کمی فشار است. طراحی آن نیز عالی است و پهنای مناسبی دارد تا بین انگشتان گم نشود!

 

 

 

 

Galaxy Note دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۲.۳ (شیرینی زنجبیلی) است که از رابط کاربری TouchWiz سامسونگ نیز بهره میبرد. البته سامسونگ اعلام کرده است اندروید ۴ را برای این گوشی آماده خواهد کرد. TouchWiz در نوت کمی تغییر کرده است خصوصا به دلیل اینکه با صفحه بزرگ همسان باشد. به عنوان مثال آیکون ها به جای چهار ستون در پنج ستون مرتب شده اند. در کنار تاچ ویز، سامسونگ برخی اپلیکیشن های انحصاری و جالب توجه نیز برای نوت طراحی و روی آن نصب کرده است که از جمله آنها میتوان به S Memo  برای نوشتن و شکلک کشیدن با قلم اشاره کرد که امکانات جالبی نیز به همراه دارد.

 

 

 

 

 

کارایی قلم عالی و کاربری آن راحت است و تجربه جدیدی برای کاربر خواهد بود. البته باید در تنظیمات اپلیکیشن مذکور، چپ دست یا راست دست بودن خود را معین کنید، چرا که روی عملکرد قلم تاثیر بسزایی دارد. 

 

 

 

 

قسمت پیام رسانی و مخاطبان فرق چندانی با دیگر تاچ ویز ها ندارد ولی در عوض پیامک زدن با نوت به علت صفحه کلید بزرگ لذت بخش است. البته صفحه کلید در حالت عمودی اصلا جالب نیست چرا که انگشتان شما به راحتی به کلید ها نمیرسند و تایپ کردن عذاب اور خواهد شد، اما در حالت افقی فوق العاده است.

 

 

 

احتمالا فکر میکنید وبگردی با نوت و در صفحه ۵.۳ اینچی و رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ خارق العاده است؟! در پاسخ باید بگویم البته بهتر از ۴ اینچی هاست، اما هنوز در بسیاری از جهات همانند آنها! هنوز باید زوم کنید تا بتوانید نوشته ها را بخوانید، هنوز باید صفحه را بالا و پایین کنید تا به مطالب دلخواه خود برسید. پشتیبانی از Flash نیز وجود دارد و به راحتی میتوانید فیلم های یوتوب را تماشا کنید.

پردازنده نوت به اندازه کافی قدرتمند است تا هم صفحه و هم اجرای اپلیکیشن ها را پشتیبانی کند. اجرای اپلیکیشن ها و منوگردی و وبگردی سرعت پردازش بسیار خوبی دارد.

 

 

 

دوربین نوت دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی با دو فلاش LED  است که از کیفیت متوسطی بهره مند است. امکانات عکاسی مناسب بوده ولی نتایج نسبت به اندازه گوشی تنها پذیرفتنی است. البته باید قبول داشت هیچ گاه گوشی ها به پای دوربین ها نمیرسند، اما نوت در عکاسی یک قدم عقب تر از بسیاری از رقباست. عکس ها کیفیت مناسبی داشته ولی جزئیات در آنها ضعیف و نویز نسبتا کمی نیز وجود دارد. عکاسی در محیط داخل و تاریک نیز قابل قبول است و فلاش ها کار خودشان را به خوبی در فاصله نزدیک انجام میدهند، اما در فضای بزرگتر اصلا کافی نیستند. طبیعی است عکس های داخل نویز بیشتری داشته باشد.

 

 

فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰p انجام میشود که کیفیت فیلم ها خوب بوده و غلظت رنگ و پراکندگی نور خوبی دارند.

در مجموع دوربین نوت تنها "راضی کننده" است، و میتوانست بهتر از این باشد.

 

 

 

طبیعی است یک صفحه بزرگ نشان دهنده هدف مالتی مدیای گوشی است. اگر طرفدار فیلم هستید، نوت یک گزینه مناسب است چرا که هم رزولوشن HD  داشته و هم صفحه بزرگ و با کیفیت Super AMOLED! از همه مهمتر از تمام فرمت های متداول نیز پشتیبانی میکند. نوت به راحتی میتواند شما را در تمام جنبه ها مانند فیلم، موسیقی، بازی، عکس و.. سرگرم کند و از این لحاظ ستودنی است، اما صحبت کردن با یک گوشی ۵.۳ اینچی و نگه داشتن آن کنار گوش کمی عجیب خواهد بود.

کیفیت مکالمه نوت در حد متوسط است و نویز زیادی در صدای رفت و برگشتی وجود دارد. صدای ورودی کمی خفه و کم حجم و صدای خروجی نیز حجم کمی داشته ولی در هر صورت میتوان صدا را شنید.

 

 

باتری نوت نیز همانند خودش با قابلیت شارژ ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت، یک ابر باتری است و گوشی شما را تا ۱۳ ساعت مکامله مداوم و ۲۴ روز حالت آماده باش پشتیبانی میکند.

خوب:

صفحه نمایش بسیار بزرگ،

سرعت بالا،

امکانات مالتی مدیا

بد:

دوربین متوسط،

صفحه نمایش بزرگ برای همه نیاز ها مناسب نیست،

کیفیت مکالمه پایین

تهيه توسط:مديريت zoomin


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:0 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 29385
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1