zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

پیشنهاد:HP Pavilion dv6t یک خوش قیمت ۱۵ اینچی با تنوع زیاد در سخت افزار است که علاوه بر تمرکز روی سخت افزار، طراحی آن نیز بهتر از خوش قیمت های رقیب و امکانات آن نیز بیشتر است.

 

مشخصات دستگاه:

 

 

قیمت جهانی هنگام عرضه

قیمت جهانی پایه

۸۵۰ هزار تومان

 

600 هزار تومان

پردازنده Intel Core i5-2410M, 2.3 GHz
حافظه ۶GB, 1333 MHz DDR3 RAM
هارد ۶۴۰GB 5400rpm
چیپ ست Intel HM67
گرافیک AMD Radeon HD 6490M + Intel HD 3000
سیستم عامل Windows 7  Home Premium
صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ 
وزن ۲۵۷۰ گرم با باتری
گروه متوسط

 

 

 

 

بررسی

سری متوسط یا ۱۵ اینچی در لپ تاپ های خوش قیمت مانند اکثر دستگاههای صنعتی دیگر هر ساله تنها به روز میشوند و پدیده جدید و خارق العاده ای را برای عرضه ندارند. اکنون تمرکز اینتل و تولید کنندگان لپ تاپ بیشتر به سمت کم وزن ها و فوق سبک های ۱۲ و ۱۳ اینچی جلب شده  و مدلهای بسیار ارزشمندی عرضه شده اند که سونی وایو Z و سامسونگ سری ۹ در ویندوزی ها رقیب اصلی مک بوک ایر شده اند. اما در هر صورت ۱۵ اینچی ها نیز طرفداران خاص خود را دارد، خصوصا اینکه فوق سبک ها سن زیادی ندارند و قیمتشان نیز بیش از اندازه گران است و این هزینه برای همه میسر نیست. بسیاری از کاربران به دنبال یک لپ تاپ متوسط با قیمت مناسب اند که تمرکز اصلی آن روی سخت افزار و عملکرد باشد تا طراحی و امکانات جنبی و چون این قسمت بازار بسیار مناسبی دارد، تولید کنندگان نیز رقابت سختی را تجربه میکنند که دل ۵۱۱۰، ایسر ۵۷۵۰ و اچ پی DV6 سه رقیب اصلی در این قسمت هستند. همانند دو مدل مذکور دل و ایسر، اچ پی نیز در این دستگاه سخت افزار بسیار متنوعی را عرضه کرده تا درخواست تمام کاربران را پوشش دهد. از پردازنده i3 تا i7، دو گرافیک AMD، بلوری، صفحه نمایش ۱۰۸۰p و رم تا ۱۶GB از جمله آنها هستند.

رقابت در این گروه به علت تشابه عملکرد همگی در سخت افزار یکسان و طراحی ارزان قیمت، بیشتر معطوف امکانات جنبی شده است و از این نظر نیز HP Pavilion dv6t رقیب سر سختی برای دیگران خواهد بود. البته در انتخاب یک لپ تاپ باید تمام جوانب را در نظر گرفت و سپس اقدام به خرید کرد.

 

نظرات شما عزیزان:


[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 13:13 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 29333
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1