zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Google Nexus Tablet
Google Nexus Tablet

تقریبا همه باور دارند که گوگل در سال ۲۰۱۲ با یک تبلت ۷ اینچی اندرویدی و با برند خودش وارد بازار تبلت‌ها می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اسوس در ساخت این تبلت با گوگل همکاری خواهد کرد. این تبلت قرار است با قیمت ۱۹۹ دلار وارد برای مقابله با Kindle Fire آمازون وارد میدان شود. انتظار می‌رود قیمت پایین این تبلت باعث کاهش قیمت جدی در بازار تبلت‌ها شود.

آگهی تبلیغاتی
 

همانطور که پیش‌تر بصورت مفصل توضیح داده شد، تبلت Kindle Fire آمازون از سیستم‌عامل اندروید گوگل استفاده می‌کند ولی هیچ سودی را برای گوگل به همراه ندارد چون آمازون اپ استور مخصوص خود را راه اندازی کرده و کاربران Kindle Fire به جای اینکه نرم‌افزارهای مورد نظر خود را از اندروید مارکت گوگل خریداری کنند از فروشگاه آمازون استفاده می‌کنند. از طرفی آمار و ارقام نشان می‌دهد که تا اینجای کار Kindle Fire تقریبا پرفروش‌ترین تبلت اندرویدی بوده است.

از طرفی گوگل مدت‌ها است که به فکر تولید تبلت خاص خود است و ظاهر این تبلت قرار است با همکاری شرکت Asus ساخته شود. تازه‌ترین گزارش از DigiTimes بیان می‌کند که اگر گوگل تبلت جدید خود را با قیمت ۱۹۹ دلار وارد بازار کند، تولیدکنندگان دیگر مانند ایسر، سامسونگ و لنوو نیز مجبور به کاهش قیمت تبلت‌های خود خواهند شد. در حال حاضر حاشیه سود تبلت‌ها برای تولیدکنندگان بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است و از طرفی قیمت تبلت‌ها روز به روز رو به کاهش و قیمت قطعات داخلی رو به افزایش است. با این وجود اگر تبلت گوگل با قیمت ۱۹۹ دلار وارد بازار شود تولیدکنندگان قطعات و تبلت‌ها وارد جنگ قیمتی تازه‌ای شده و مجبور به کاهش سود خالص خود خواهند شد.

براساس شایعات مطرح شده تبلت گوگل تا ماه ژوئن (حدود ۳ ماه دیگر) وارد بازار خواهد شد. همچنین انتظار می رود در کنفرانس سالانه Google I/O که در ۲۷ ژوئن برگزار می‌شود از این تبلت نیز رونمایی شود.

براساس شایعات مطرح شده، تبلت گوگل مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای Tegra 3 انودیا، صفحه نمایش ۷ اینچ با وضوح تصویر 1,280 در 800 پیکسل خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:58 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 466
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 514
بازدید ماه : 466
بازدید کل : 29748
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1