zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Nokia Windows 8
Nokia Windows 8

پیش‌تر شایعاتی مبنی بر تلاش نوکیا در ساخت تبلت ویندوز ۸ منتشر شده بود، اما حال مدیر بخش طراحی نوکیا به نشریه فنلاندی کاپالتی اوپتیو گفته که نوکیا در حال کار بر روی یک تبلت است. اما در مورد این که آیا سیستم عامل آن ویندوز 8 خواهد بود یا خیر، صحبتی نکرده است.

مدیر بخش طراحی نوکیا دیروز عنوان کرد که این شرکت در حال کار روی یک تبلت است.

مارکو آهتیساری در گفتگو با کاپالتی اوپتیو گفت که هم اکنون یک سوم از وقت خود را صرف کار روی تبلت می‌کند. اما در حالی که همه انتظار تبلت مبتنی بر ویندوز 8 را دارند، وی در این باره و زمان عرضه احتمالی عرضه آن صحبتی نکرد.

صحبت‌های آهتیساری موجب شده تا گزارش DigiTimes که در اویل هفته تهیه شده بود و خبر از عرضه تبلت دو هسته ای نوکیا می‌داد، اعتبار بیشتری بیابد. این بلاگ ادعا کرده است که نوکیا قصد دارد برای شروع کار 200,000  دستگاه تبلت تولید کند.

بحث نوکیا و کار روی تبلت لمسی از سال 2010 مطرح است. پس از امضای همکاری این کمپانی با مایکروسافت در سال گذشته که ویندوز فون 7 را به سیستم‌عامل اصلی خط تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا تبدیل کرد، شایعات شدت گرفتند و تمام این شایعات از تبلت مبتنی بر ویندوز 8 سخن می‌گفتند.

این شایعات در ماه نوامبر به خاطر صحبت‌های مدیر نوکیای فرانسه، پل آمسلم تقویت شد. وی به Les Echos گفته بود که کمپانی تصمیم دارد تا ماه ژوئن تبلتی بر مبنای ویندوز 8 آماده کند.

مدیر اجرایی نوکیا، استیفن الوپ در مصاحبه ای با احتیاط بیشتر گفته بود، این کمپانی موقعیت مناسبی برای توسعه یک محصول مبتنی بر ویندوز 8 را دارد. الوپ گفت: "از منظر اکوسیستم، مزایا و نکات مشترکی میان ویندوز و ویندوز فون وجود دارد. ما این موقعیت مناسب را درک کرده‌ایم و مطمئنا در مسیرمان به این موقعیت‌ها توجه داریم."

هنگامی که نوکیا تبلت ویندوز 8 خود را ارائه کند، به سرعت با هجوم رقبای سرسختی از جمله تولید کننده‌های بزرگ PC مثل DELL و HP مواجه خواهد شد. هفته گذشته مایکل دل، مدیر اجرایی دل به Bloomberg گفت که کمپانی تابعش یک تبلت ویندوز 8 را در همان روزی که این سیستم عامل ارائه می‌شود، عرضه خواهد کرد. HP نیز طبق گزارشات متعدد، در حال کار روی تبلت های ویندوز 8 هم با CPU اینتل و هم ARM می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:36 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 472
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 520
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 29754
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1