zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Asus 7 Inch
Asus 7 Inch

بر طبق شایعات درز کرده به اینترنت، اسوس قرار است تبلت 7 اینچی خود را در ماه می به بازار عرضه کند. قیمت مدل پایه این تبلت 7 اینچی که قرار است مجهز به سیستم عامل اندروید باشد، 199$ دلار است. تبلت 7 اینچی اسوس قرار است اولین تبلت مجهز به Google Play Store باشد و این نشان از رابطه نزدیک اسوس و گوگل دارد. در ادامه جزئیات بیشتری از این تبلت را مشاهده می کنید.

شایعاتی که از طریق وب سایت DigiTimes به بیرون درز می کنند، معمولا معتبر بوده و پس از مدت کوتاهی به وقوع می پیوندند.این سایت در خبری اعلام کرده که اسوس و گوگل قصد دارند تبلت 7 اینچی خود را در ماه می و با قیمت 199 به بازار عرضه کنند. هدف اسوس از عرضه این تبلت، از دور خارج کردن کیندل فایر از چرخه رقیبانش است.

اسوس پیشتر در نمایشگاه CES 2012 در مورد تبلت 7 اینچی اش که قرار است مجهز به پردازنده قدرتمند Tegra 3 و نمایشگر 1280x800 پیکسل باشد، صحبت کرده بود ولی دقیقا زمان عرضه و قیمت آن را مشخص نکرده بود (که DigiTimes این زحمت را قبول کرد!)

برای مشاهده اطلاعات کامل این تبلت که اسوس در نمایشگاه CES 2012 در مورد آن صحبت کرده بود، مقاله "تبلت ارزان قیمت اسوس، رقیب کیندل فایر" را مطالعه کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 9:6 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 396
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 444
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 29678
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1