zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

گزارشات حاکی از این است که iPad 3 در دست تولید است و ماه مارچ وارد بازار خواهد شد. iPad 1 ابتدای ماه آوریل و iPad 2 نیز انتهای ماه مارچ عرضه شد. بنابراین انتظار می رود iPad 3 نیز در همین زمان به بازار عرضه شود. بر اساس گزارش سایت Bloomberg، تبلت نسل بعدی اپل مجهز به نمایشگر فوق العاده با کیفیتی است که تصاویر را مانند یک صفحه پرینت شده، نمایش می دهد. در ادامه جزئیات بیشتری از iPad3 مشاهده می کنید.

بر اساس شایعات، iPad 3 مجهز به یک پردازنده پر قدرت چهار هسته ای با عملکرد فوق العاده خواهد بود. علاوه بر این iPad 3 از 4G نیز پشتیبانی می کند.

مقالات مرتبط

Bloomberg اعلام کرده این اطلاعات را از سه شخصی که این دستگاه را دیده اند، بدست آورده است. این سه نفر همچنین اعلام کرده اند که کارخانه چین تولید کننده محصولات اپل، به صورت 24 ساعته در حال کار بر روی تولید محصول جدید اپل هستند.

باید دید با ورود این محصول آیا باز هم رکوردی در فروش تبلت های اپل ثبت می شود یا خیر؟ امیدواریم iPad 3 مانند iPhone 4s کاربران و طرفداران Apple را نا امید نکند و ظاهر جذاب تری نسبت به مدل قبل داشته باشد.

منبع:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 29419
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1