zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

سرویس جدید گوگل که Google Maps Coordinate یا "مختصات نقشه گوگل" نام دارد، می‌تواند ارتباط فی‌مابین کارمندان و تجارت آنها را بهبود ببخشد. اما این به چه معناست؟ Google Maps Coordinate که چند روز پیش ارائه شد، قابلیت‌های جالبی از جمله یکپارچه شدن با سیستم‌های مختلف را دارد. در واقع این سرویس مکان دقیق کارمندان مختلف را تشخیص داده و به این ترتیب کارفرما می‌تواند هرکدام از آنها را به نزدیک‌ترین مکان ماموریت ارسال کند تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, ] [ 11:43 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت با معرفی تبلت‌ اختصاصی‌اش توجه همه را به خود جلب کرد. این غول نرم‌افزاری از نام Surface برای پلت‌فرم خود استفاده کرد و بدین ترتیب علاوه بر همکاری با شرکت‌های سازنده در زمینه تولید تبلت‌های مبتنی بر ویندوز ۸، حالا باید شاهد عرضه تبلت‌هایی با برند خود این شرکت باشیم. پلت‌فرم Surface به حدی جذاب و شگفت‌انگیز بود که Sundar Pichai، مدیر ارشد گوگل کروم را به عکس‌العمل در قبال جو رسانه‌ای حاکم واداشت. اما Pichai علی‌رغم تحسین این پلت‌فرم، در موفقیت آن اظهار تردید کرد. او از تلاش روزافزون گوگل در پیشبرد اکوسیستم خود که با نمونه مایکروسافت شباهت‌های بسیاری نیز دارد اظهار خشنودی کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, ] [ 11:35 ] [ amer ] [ ]

شب گذشته مایکروسافت از نسخه جدید سیستم‌‌عامل موبایل خود یعنی Windows Phone 8 با چندین و چند قابلیت تازه پرده‌برداری کرد. ویندوز فون ۸ از NFC و پردازنده چندهسته‌‌ای پشتیبانی می‌کند و از همه مهتر، هسته اصلی ویندوز فون نیز همان NT بکار رفته در ویندوز ۸ شده است و این تغییر بنیادی باعث می‌شود تا تولیدکنندگان نرم‌افزار به راحتی برنامه‌های فعلی تحت ویندوز را به ویندوز فون ۸ تبدیل نموده و یا به راحتی محصولات خود را برای هر دو سیستم‌عامل موبایل و دستکتاپ تولید کنند. علاوه براین‌ها اسکایپ بطور کامل با ویندوز فون یکپارچه شده و صفحه اصلی نیز دستخوش تغییرات بسیار جذابی شده است. در ادامه کلیه امکانات تازه ویندوز فون ۸ به همراه گالری تصاویر و ویدیوها مرتبط با آن را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ] [ 14:52 ] [ amer ] [ ]

پس از موفقیت دستیار صوتی اپل و مجاب کردن مشتریان به خرید تلفن iPhone 4s و پس از آن تلاش سامسونگ برای معرفی سرویس مشابه با نام S Voice، حالا ال‌جی نیز وارد رقابت با Siri و دستیارهای صوتی شده‌ است. دستیارهای صوتی، دستورات را از طریق صدای کاربر دریافت نموده و به انجام آنها می‌پردازند در این میان اپل با سرویس Siri خود فاصله بسیار زیادی با رقبای خود دارد اما شرکت‌های تولیدکننده تلفن هوشمند یکی پس از دیگری سرویس‌های مشابه آن را معرفی می‌کنند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ] [ 14:50 ] [ amer ] [ ]

 

بررسی

سری Aspire  شرکت ایسر جز خوش قیمتهای بازار محسوب میشوند. بعد از مدل ۵۷۴۲ که یک لپ تاپ خوش دست و خوش قیمت و پر فروشی هم بود، این بار ایسر ۵۷۵۰ را در این سری عرضه کرده است. آنچه اکنون در حال بررسی آن هستیم دارای سخت افزار مذکور در جدول بالاست که تقریبا جز قدرتمندترین های بازار و این سری محسوب میشود. البته در این سری نیز مدلهای سخت افزاری بسیار متنوعی عرضه میشود...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ amer ] [ ]

با وجود اینکه تفاوت‌های زیادی بین آیپد و سرفیس وجود دارد و همچنین مشخصات کامل سرفیس نیز هنوز اعلام شده، اما کاربران از حالا شروع به مقایسه این دو محصول کرده‌اند. در ادامه مشخصات ظاهری و عددی این دو محصول را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم تا با همین اطلاعات دست و پا شکسته‌ای که از تبلت مایکروسافت داریم، این دو را رو در روی هم قرار داده باشیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:48 ] [ amer ] [ ]

شارپ اولین تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود را راهی بازارهای شرق آسیا نموده است. این دستگاه‌ها هنوز وارد بازارهای اروپا و آمریکا نشده‌اند ولی شارپ در همین ابتدا تصمیم گرفته که دستی به سر و روی رابط کاربری خود بکشد. انتقادها نسبت به رابط کاربری نه چندان جالب این کمپانی زیاد بوده و به همین دلیل این کمپانی قبل از ورود به بازارهای جهانی با کمپانی طراحی frog وارد همکاری شده تا یک پوسته کاملا متفاوت و مناسب را برای اندروید طراحی کنند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:47 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت در کنفرانس امروز خود علاوه بر دو تبلت 10.6 اینچی Surface، دو کیبورد نیز معرفی کرد تا کاربرانی که سروکارشان دائما با صفحه‌کلید است بتوانند از تبلت‌ خود نهایت بهره را ببرند. یکی از این صفحه کلید‌ها لمسی و دیگری فیزیکی است. صفحه کلید لمسی مایکروسافت که Touch Cover نام دارد، چندلمسی بوده و به اعتقاد مایکروسافت تایپ کردن بر روی آن بسیار راحت‌تر از تایپ کردن بر روی صفحه شیشه‌ای تبلت است. تبلت فیزیکی عرضه شده نیز Type Cover نام دارد که ضخامت بیشتری نسبت به صفحه کلید لمسی دارد. در ادامه گالری تصاویر، رنگ‌های مختلف و ویژگی‌های این دو صفحه کلید را مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:43 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت اخیرا برنامه کاربردی My Xbox Live را برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS به‌روز رسانی کرده تا این امکان را برای طرفداران آیفون فراهم کند که کنسول بازی مایکروسافت را مستقیماً از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنند. اگر از آن دسته کاربران آیفون هستید که دلتان می خواهد همه را سورپرایز کرده و از ابزار الکترونیکی خود نهایت استفاده را ببرید، این مقاله زومیت را تا انتها بخوانید!


ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:41 ] [ amer ] [ ]

درست است که مایکروسافت امسال برنامه‌ای برای معرفی نسل بعدی کنسول بازی ایکس‌باکس ندارد اما اسناد ۵۶ صفحه‌ای که شب گذشته به بیرون درز کرده نشان از نسل بعدی کنسول مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ دارند. این اسناد نشان می‌دهند که Xbox 720 از SmartGlass که در E3 معرفی شد پشتیبانی می‌کند و همچنین منوی داشبورد آن مترو ویندوز ۸ است. از موارد مهم دیگری که در این اسناد به چشم می‌خورد می‌توان به Xbox TV اشاره کرد. برای کسب جزئیات کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:36 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 28733
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1