zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

به دنبال لو رفتن تصویر و مشخصات تلفن Galaxy Chat، سامسونگ امروز مجبور شد آن را به صورت رسمی معرفی کرد. این تلفن‌هوشمند مجهز به کی‌برد فیزیکی QWERTY به همراه اندروید ۴.۰ می‌باشد. Galaxy Chat دارای صفحه نمایش ۳ اینچی و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. مشخصات کامل آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ] [ 17:16 ] [ amer ] [ ]

این روزها خیلی راحت است که درباره اعتیادمان به بازی‌های ویدئویی و آسیب‌هایی که در دراز مدت به ما وارد شده است بنویسیم و کمی هم در مورد وقت تلف‌کننده بودن آنها دلیل بیاوریم. ولی این بار خبرهای جالبی از شهر ادینبورگ در اسکاتلند به گوش می رسد، یکی از طراحان بازی به نام Jane McGonigal می‌گوید بازی‌های ویدئویی در واقع می‌توانند باعث افزایش امید به زندگی شوند و برای ادعای خود نیز دلایلی آورده است! ولی چگونه ممکن است بازی کردن باعث افزایش طول عمر شما شود؟ بیایید ابتدا دلایل جین مک‌گونیگال را برای ادعاهایش بخوانیم و اظهار نظر کردن را به انتهای این مقاله موکول کنیم.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ] [ 16:54 ] [ amer ] [ ]

درحالی که پلتفرم رهگیری تناسب اندام +Nike سال‌ها است که در بازار حضوری جدی دارد، این غول تولید کننده تجهیزات ورزشی به تازگی از کفش‌های جدیدی پرده برداری کرده است که در آنها فناوری‌های نوینی برای تحت نظر گرفتن حرکات ورزشکاران و همچنین ثبت رکوردهای آن‌ها بکار گرفته شده است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, ] [ 17:19 ] [ amer ] [ ]

بلوم‌برگ گزارش کرده که اپل امسال قصد دارد آیپد را در سایز کوچک‌تر و با قیمت ارزان‌تر وارد بازار کند. سایز آیپد جدید بین ۷ تا ۸ اینچ اعلام شده و به نظر می‌رسد بازار هدف آن نیز تبلت‌های ارزان قیمت مانند Kindle Fire و Nexus 7 باشد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, ] [ 17:15 ] [ amer ] [ ]

بی‌شک هم‌اکنون یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی بازار Galaxy S3 است. گوشی زیبا، باریک و سبکی که علاوه بر سخت‌افزار قدرتمند و جدید قابلیت‌های نرم‌افزاری ویژه‌ای را نیز دارا است که آن را از دیگر اندرویدی‌های بازار متمایز کرده است. Galaxy S3 با دارا بودن امکاناتی نظیر S Voice و AllShare به دنبال جایگاه متفاوت و برتری نسبت به دیگر اندرویدی‌های بازار است. یکی از ویژگی‌های جذاب Galaxy S3 که کمتر به آن پرداخته شده است، امکانات کنترل حرکتی آن است که به کاربر اجازه می‌دهد انواع و اقسام کارهای مختلف را از طریق کج و راست کردن گوشی انجام دهد. ما در این مقاله تصمیم داریم به معرفی تعدادی از امکانات کنترل حرکتی این گوشی بپردازیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, ] [ 17:7 ] [ amer ] [ ]

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های همایش سالانه گوگل معرفی تبلت این شرکت با نام نکسوس 7 و قیمت باورنکردنی 199 دلار بود. تبلت نکسوس 7 مجهز به پردازنده قدرتمند تگرا3 با چهار هسته پردازشی و 12 هسته گرافیکی و جدیدترین نسخه اندروید Jelly Bean است. آنچه که از این تأخیر گوگل در ارایه تبلت خود مشهود است، تلاش همه جانبه این شرکت برای پایین آوردن قیمت با یک سخت‌افزار مدرن پرقدرت و عرضه آن به منظور رقابت با کیندل فایر آمازون است. کیندل فایر آمازون نیز با ویژگی‌های خاص خود نظیر کتابخانه عظیمش می‌تواند رقیب پرشوری برای نکسوس 7 باشد. البته برعکس کیندل فایر که محدود به مرزهای چند کشور می‌شود، بسیاری در جهان می‌توانند با تبلت گوگل به قیمت 199 دلار به آرزوی خود برای داشتن یک تبلت ارزان قیمت و البته کارآمد برسند.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, ] [ 8:30 ] [ amer ] [ ]

پولاراید نمونه اولیه دوربین Z2300 خود را با قابلیت گرفتن عکس فوری چاپی، عرضه می‌کند. این دوربین به کاربران اجازه می‌دهد عکس فوری گرفته، آن را چاپ کنند و یا به شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند. سنسور دوربین Polaroid Z2300 معادل 10 مگاپیکسل می‌باشد. جالب است بدانید این دوربین قادر است عکس‌های 2 در 3 اینچ را در کمتر از 1 دقیقه چاپ کند. در ادامه اطلاعات بیشتری از این دوربین مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, ] [ 8:22 ] [ amer ] [ ]

در این مقاله قصد داریم کلیه معیارهای مهم و تاثیرگذار در انتخاب یک نمایشگر مناسب برای کامپیوتر را بصورت خلاصه و جمع‌بندی شده ارائه کنیم. در این راهنمای خرید با مفهوم پنل‌های TN و IPS آشنا خواهید شد و اهمیت زمان پاسخ‌گویی تصویر و رفرش‌ریت را بهتر درک خواهید کرد. اگر قصد خرید مانیتور برای کامپیوتر خود را دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ] [ 8:36 ] [ amer ] [ ]

پس از انتشار طیف وسیعی از شایعات پیرامون معرفی تبلت آینده گوگل که انتظار می‌رفت ۴ شنبه همین هفته در کنفرانس Google I/O از آن پرده‌برداری شود. حال گیزمود گزارش کرده که تبلت گوگل با نام Nexus 7 و پردازنده ۴هسته‌ای همین هفته معرفی می‌شود. مشخصات فنی بیشتر این تبلت را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ] [ 8:22 ] [ amer ] [ ]

در حالی که کمپانی‌های بزرگ تجاری فعال در صنعت نمایشگر بیشتر به دنبال خلق تجربه‌ای با کیفیت و وضوح و رنگ‌های بهتر هستند، گروه تحقیقاتی دو نفره‌ای در دانشگاه MIT سیستمی را طراحی کرده‌اند که با پخش تصاویر مبهم و غیر شفاف در سطوح جانبی تصویر اصلی، شما را بیشتر در فضای درون فیلم غرق می‌کند. در واقع ایده اصلی این فناوری، بعدی روانشناسانه دارد. اما این دو محقق توانسته‌اند با یک پروژکتور این حس را در انسان القا کنند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ] [ 8:18 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 28732
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1