zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

همه فکر می‌کنند نام تجاری آیفون اپل قرار است تا ابد تغییر نکند. اما شاید زمان آن فرا رسیده باشد که خط بطلانی بر این ایده که تلفن‌های هوشمند در اصل تلفن هستند، کشیده شود. شاید باید نام گوشی هوشمند بعدی اپل چیزی مثل iCom و یا i5 باشد!


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:41 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت شب گذشته طی یک کنفرانس خبری نسخه جدید مجموعه نرم‌افزار اداری Office 2013 را معرفی کرد. نسخه پیش‌نمایش آفیس 2013 نیز امروز در اختیار کاربران قرار گرفت که برروی ویندوز 7 و ویندوز 8 قابل نصب و آزمایش است. مایکروسافت این آفیس را نسخه مدرن نرم‌افزاری می‌داند، که هم اکنون توسط میلیاردها نفر استفاده می‌شود. سیستم ابری و طراحی این سیستم برای عملکرد بهتر بر روی تبلت‌های ویندوز 8، نشان دهنده تغییر نگرش به سمت اسناد اشتراکی و قابل دسترس در تمامی دستگاه‌های هماهنگ با ویندوز 7 و 8 است. در ضمن مایکروسافت سیستم اشتراک ماهیانه ابری بر حسب نیاز را معرفی نموده که به کاربر امکان همگام‌سازی اسناد و تنظیمات در بین ابزارهای مختلف را میسر می‌سازد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:37 ] [ amer ] [ ]

روزبه‌روز اطلاعات و شواهد بیشتری در مورد تبلت تازه اپل که با نام iPad Mini شناخته می‌شود، منتشر می‌گردد. تمام این شواهد نشان می‌دهند که اپل در حال ساخت تبلت ۷ تا ۸ اینچی با قیمت بسیار پایین‌تر از آيپد فعلی است. ما در این مقاله کلیه اطلاعات بدست آمده در رابطه با iPad Mini را گردهم آورده‌ایم در ادامه مقاله با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:33 ] [ amer ] [ ]

دولت کره جنوبی شرکت LG را برای تولید و توسعه نمایشگرهای ۶۰ اینچی و انعطاف‌پذیر OLED انتخاب کرده است. منتخب شدن ال‌جی موفقیت بزرگی برای این شرکت در مقابل رقیب قدرتمنش، سامسونگ به شمار می‌رود. ال‌جی قرار است با سرمایه‌گذاری دولت کره نمایشگرهای غول‌پیکر انعطاف‌پذیر را تا سال ۲۰۱۷ آماده کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:29 ] [ amer ] [ ]

گزارش‌ها حاکی از آنند که مایکروسافت در یک کنفرانس خبری که روز دوشنبه برگزار می‌شود نسخه جدید مجموعه نرم‌افزاری آفیس را معرفی می‌کند. آفیس ۱۵ که با نام آفیس ۲۰۱۳ نیز شناخته می‌شود قرار است با رابط کاربری مترو ویندوز ۸ کاملا سازگار شده باشد. آفیس یکی از مهمترین منابع درآمد مایکروسافت است که در حال حاضر بهترین نرم‌افزارهای ادارای دنیا را در دل خود دارد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 15:17 ] [ amer ] [ ]

تصاویر ماکرو فوق‌العاده زیبایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، شاهکارهای عکاس خوش ذوق هلندی با نام Leon Baas است، این تصاویر بصورت طبیعی و بدون استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش عکس خلق شده‌اند. این عکاس هلندی که سبک خاص خود را برای نور‌پردازی و استفاده از رنگ‌ها دارد بیش از ۸ سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 8:44 ] [ amer ] [ ]

انتظار می‌رود گالکسی نوت ۲ با اندروید آبنبات پاستیلی در نمایشگاه IFA که اواخر مردادماه برگزار می‌گردد، معرفی شود. شواهد نشان می‌دهد که این گوشی/تبلت هوشمند مجهز به پردازنده سریع‌تر، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد کرد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 8:43 ] [ amer ] [ ]

امروز قصد داریم نرم‌افزاری به شما معرفی کنیم که برروی تمام ابزارهای اندرویدی قابل استفاده بوده و از طریق آن می‌توانید به سادگی از کلیه اطلاعات خود بک‌آپ بگیرید. نرم‌افزار Go Backup برروی اندروید روت نشده نیز به خوبی کار می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید از پیامک‌، دفترچه تلفن، تاریخچه‌ تماس‌ها و کلیه نرم‌افزارها و حتی لیست شبکه‌های بی‌سیم پشتیبان تهیه کنید. پس اگر اطلاعات موجود در تلفن‌ یا تبلت‌‌تان برایتان اهمیت دارد با ما همراه باشید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ] [ 8:36 ] [ amer ] [ ]

اپل با معرفی سیری، قدم بزرگی در زمینه کنترل صوتی برداشت، اما قابلیت‌های صوتی اندروید ۴.۱ یا همان آبنبات پاستیلی نیز بسیار چشمگیر است. چندی پیش به مقایسه کامل Siri اپل و S Voice سامسونگ پرداختیم. حال با آمدن دستیار صوتی گوگل با نام «Google Voice Search» قصد داریم مقایسه‌ جامعی میان دستیار صوتی اپل و دستیار صوتی تازه گوگل داشته باشیم و ببینیم در این تقابل کدام یک پیروز میدان خواهد بود. با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ] [ 17:22 ] [ amer ] [ ]

تلفن جدید موتورلا از خانواده Atrix رسما معرفی شد، این تلفن مجهز به صفحه نمایش LCD در سایز ۴.۵ اینچ و با رزولوشن HD است که از فناوری ColorBoost نیز پشتیبانی می‌کند. Atrix HD ظاهر شبیه به Razr دارد و ضخامت آن نیز تنها ۸.۴ میلی‌متر است. تلفن جدید موتورولا با سیستم‌عامل اندروید ۴.۰ به زودی وارد بازار خواهد شد. مشخصات دقیق فنی Atrix HD را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ] [ 17:19 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 498
بازدید کل : 29230
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1