zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ
نگین کمان یکی از جلوه های طبیعی و بسیار زیبایی است که همه از دیدن آن لذت می برند. در این مقاله قصد داریم عکس های زیبایی که با گوشی های iPhone از رنگین کمان در مکان های مختلف دنیا گرفته شده اند را نمایش دهیم. بعضی از این عکس ها به حدی زیبا هستند که باور نمی کنید با دوربین iPhone گرفته شده اند.
[ دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:34 ] [ amer ] [ ]
همانطور که همه به خاطر دارند استیو جابز از روی علاقه و میل باطنی کار می کرد. ما در این مقاله به عقب بر می گردیم و مرور می کنیم که استیو جابز چطور کامپیوتر، تلفن، فیلم، موزیک و تقریبا همه چیز را تغییر داده است. همچنین بررسی می کنیم حال که او از دنیا رفته است دنیای فناوری چطور خواهد بود؟ خواندن این مقاله را ادامه دهید تا با اختراعات و ابداعاتی که به واسطه حضور او بوجود آمده اند آشنا شوید.
[ دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:26 ] [ amer ] [ ]
در هفته ای که گذشت، IBM برای اولین بار از مایکروسافت سبقت گرفت. اپل کنفرانس ویژه خود را برای معرفی آیفون جدید برگزار کرد و در آن iPhone 4S را به همراه امکانات سخت افزار و نرم افزاری جدید معرفی نمود. یک روز پس از کنفرانس اپل، استیو جابز، مدیرعامل نابغه اپل در سن 56 سالگی درگذشت. ال جی تلفن هوشمند LG Optimus LTE را با نمایشگر HD و شارپ تلفن Sharp Aquos را با صفحه نمایش سه بعدی معرفی کردند. گوگل سرویس جدیدی را به Google Map اضافه کرد که توسط آن می توان برروی نقشه از نمای بالا حرکت کرد.
[ شنبه 16 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:37 ] [ amer ] [ ]
غیبت iPhone 5 در کنفرانس اخیر Apple باعث نشد محبوبیت تلفن های این شرکت بین طرفدارانش کم شود. چراکه AT&T اعلام کرده در عرض 12 ساعت 200,000 پیش سفارش برای خرید iPhone 4S دریافت کرده است. ظاهرا محبوبیت Apple در بین کاربران باعث می شود گوشی iPhone 4S نیز فروش خوبی در بازار جهانی داشته باشد.
[ شنبه 16 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:35 ] [ amer ] [ ]
یکی از مهمترین قابلیت های جدید iPhone 4s دوربین 8 مگاپیکسلی آن است که نسبت به دوربین 5 مگاپیکسلی iPhone 4 رزولوشن بسیار بالاتری دارد و تصاویر گرفته شده با آن نیز شفافیت و کیفیت بهتری دارند. اپل با ارائه دوربین 8 مگاپیکسلی iPhone 4S، عکاسان تلفن های هوشمند را بسیار خوشحال کرد. در ادامه برخی از عکس های گرفته شده با iPhone 4S را به همراه توضیحات تکمیلی مشاهده خواهید کرد.
[ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:11 ] [ amer ] [ ]
یاهو به امید زیاد شدن بازدیدکنندگانش سرویس جدیدی به نام Yahoo Screen را عرضه می کند. توسط این سرویس کلیه ویدئوهای یاهو در یک سایت جمع آوری شده و یافتن ویدئوی مورد نظر در بین این ویدئو ها ساده تر می شود. در ادامه لینک این سایت و مشخصات کاملتر آن را مشاهده می کنید.
[ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:59 ] [ amer ] [ ]
Superbus بیشتر شبیه یک لامبورگینی طویل است تا اتوبوس های معمولی، این خودرو قادر است 23 نفر را در خود جای دهد و با سرعت 250 کیلومتر در ساعت حرکت کند. اولین سوپرباس دنیا در دانشگاه Delft هلند و تحت نظارت پروفسور Wobbo Ockels طراحی شده است. در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر این خودرو برقی را مشاهده خواهید کرد.
[ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:51 ] [ amer ] [ ]
، تلفن هوشمند جدید گوگل که توسط سامسونگ ساخته خواهد به زودی وارد بازار می شود. در همین راستا سامسونگ تیز تبلیغاتی را برای Nexus Prime و سیستم عامل جدید اندروید منتشر کرده که باعث افزایش اشتیاق بیش از پیش علامندان تلفن های اندرویدی شده است. انتظار می رود این گوشی در رویداد سه شنبه آینده سامسونگ که در سن دیگو برگزار می شود رسما معرفی گردد. در ادامه توضیحات بیشتر و تیزر تبلیغاتی Nexus Prime را مشاهده خواهید کرد.
[ پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:44 ] [ amer ] [ ]
همانطور که پیش تر اعلام کردیم آمازون به زودی تبلت 7 اینچی خود را با نام Kindle Fire و با قیمت بسیار مناسب 199 دلار عرضه خواهد کرد. قیمت بسیار مناسب این تبلت و قدرت فروشگاه آمازون ممکن است باعث فروش این تبلت اندرویدی شود اما باید در نظر داشته باشید که مشخصات سخت افزاری و قدرت Kindle Fire تقریبا نصف iPad است. در ادامه مقایسه این دو تبلت را مشاهده خواهید کرد.
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:10 ] [ amer ] [ ]
برنامه PC Suite یکی از برنامه های محبوب کاربران دستگاه های Apple است. استفاده از این برنامه بسیار ساده می باشد. شما می توانید با استفاده از Panda PC Suite برنامه های کاربردی و مفید کرک شده را به راحتی روی دستگاه خود نصب کنید، عکس های دلخواه را بدون دردسر و پاک شدن عکس های قبلی، به آلبوم عکس ها اضافه کنید و آنها را در پوشه های مجزا دسته بندی کنید. همچنین موزیک و ویدئوهای مورد نظرتان را بدون مشکلاتی که iTunes برای دستگاه شما ایجاد می کند، طبقه بندی و به آلبوم عکس ها اضافه کنید. در ادامه روش ساده استفاده از برنامه Panda PC Suite را آموزش خواهیم داد.
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:9 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 49 50 51 52 53 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 379
بازدید دیروز : 489
بازدید هفته : 916
بازدید ماه : 868
بازدید کل : 30150
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1