zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ
امنیت ویندوز XP نسبت به سیستم عامل های جدیدتر، پایین بوده و به همین دلیل کاربران مبتدی هم می توانند به راحتی پسورد ورود به سیستم را برداشته و یا تعویض کنند. انجام این کار در مواقعی که پسورد فراموش می شود خوب است ولی در مواقعی که افراد قصد سواستفاده داشته باشند، خیلی هم جالب نیست. مایکروسافت امنیت دو سیستم عامل بعدی خود یعنی ویستا و 7 را ارتقا داد تا دسترسی به رمز عبور دشوار شود. در ادامه آموزش خواهیم داد که چگونه رمزعبور ورود به سیستم خود را در ویندور 7 و ویستا با تغییرات کوچکی در رجیستری بدست آورید.
[ شنبه 30 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:18 ] [ amer ] [ ]
گزارش ها حاکی از آن است که گوگل فضای اداری خود را با خرید یک مجتمع اداری با نمای زیبای کوهستانی و با پرداخت هزینه 100 میلیون دلار افزایش داده است. رشد گوگل و توسعه سرویس های مختلف این شرکت منجر به جذب نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به فضای بزرگ تر شده است. دفتر جدید غول اینترنتی دنیا بیش از 22 هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است.
[ شنبه 30 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:14 ] [ amer ] [ ]
مایکروسافت اخیرا دستگاهی تولید کرده که شکل ظاهری مشابه کینکت دارد. این دستگاه که OmniaTouch نام دارد و روی شونه کاربر نصب می شود، هر سطحی از میز گرفته تا پوست دست را به صفحه لمسی تبدیل می کند. در واقع این دستگاه با استفاده از نور، شکل گرافیکی صفحه لمسی را روی سطح مورد نظر شما نمایش می دهد و شما می توانید این نور را لمس کنید تا دستور خود را به دستگاه OmniaTouch ارسال کنید. در ادامه نحوه عملکرد OmniaTouch را بررسی می کنیم.
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:35 ] [ amer ] [ ]
بالاخره گوگل نسخه جدید اندروید یعنی Android 4.0 یا نسخه ساندویچ بستنی را عرضه کرد. این نسخه پیشرفت های زیادی نسبت به ورژن های قبلی کرده است. گوگل اعلام کرده Android Ice Cream یا ساندویچ بستنی، دیدگاه جدید اندروید را نمایش داده و به نحوی استفاده از همه قابلیت ها را ساده می کند. گوشی Samsung Galaxy Nexus نیز همزمان با این سیستم عامل عرضه شده و مجهز به سیستم عامل اندروید ساندویچ بستنی است. در ادامه مشخصات کامل تر این سیستم عامل را مشاهده می کنید.
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:34 ] [ amer ] [ ]
همانطور که انتظار می رفت شرکت های سامسونگ و گوگل تلفن جدید Nexus را به همراه جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید (Android 4.0: Ice Cream Sandwich) معرفی کردند. این تلفن هوشمند در رویدای که امروز در هنگ کنگ برگزار گردید معرفی شد. در ادامه مشخصات فنی این تلفن 4.65 اینچی را به همراه معرفی نسخه جدید سیستم عامل اندروید که برروی تمام ابزارهای موبایل از تلفن هوشمند تا تبلت قابل اجراست، مشاهده خواهید کرد.
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:31 ] [ amer ] [ ]
سونی رسما تایید کرد که حدود 1.6 میلیون از تلویزیون های براویا فروخته شده این شرکت در ژاپن و کشورهای دیگر می بایست تعویض شوند. سونی اعلام کرد که شکایاتی در این رابطه در یافت کرده است و مشکل تایید شده و به سرعت تلویزیون های فروخته شده تعویض خواهند شد. کاربران اعلام کرده اند که تلویزیون براویا آنها بیش از حد داغ شده و شروع به دود کردن می کنند. در ادامه لیست تلویزیون های سونی که برایشان این مشکل بوجود آمده لیست شده، قبل از خرید تلویزیون LCD براویا دقت نمایید که مدل مورد نظر شما در این لیست نباشد.
[ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:46 ] [ amer ] [ ]
برای مشاهده تصاویر سه بعدی در تلویزیون های سه بعدی معمول بازار باید از عینک سه بعدی Active Shutter و یا Passive استفاده کنید. این تلویزیون های 3D مجهز به یکی از تکنولوژی های Active Shutter ویا Passive هستند. تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک نیز معمولا در سایز بزرگ تولید نمی شوند. ولی این بار توشیبا تلویزیون سه بعدی بی نیاز از عینک خود را در سایز 55 اینچ به بازار عرضه می کند. در ادامه مشخصات کامل LCD سه بعدی2D 4K توشیبا را مشاهده می کنید.
[ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:44 ] [ amer ] [ ]
اگر از انواع مختلف گوشی های iPhone و یا پخش کننده های iPod استفاده می کنید، می توانید یک سیستم صوتی بسیار جذاب، کوچک و قابل حمل را همراه خود داشته باشید. صدای این سیستم صوتی بسیار جذاب بوده و نسبت به سیستم های صوتی هم قیمت، بسیار واضح است. در ادامه بررسی کامل این دستگاه را مشاهده می کنید.
[ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:44 ] [ amer ] [ ]
وقایع ایرانی به Google Calenders اضافه شده تا کاربران ایرانی از این پس بتوانند تعطیلات رسمی ایران را در تقویم گوگل خود مشاهده کنند. Google Calendars در حال حاضر زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند و به همین دلیل وقایع و تعطیلات رسمی ایرانی ثبت شده را به زبان انگلیسی مشاهده می کنید. این تقویم علاوه بر نمایش تعطیلات رسمی دولتی، زمان بندی تیم های ورزشی محبوب، مشاهده پیش بینی وضعیت آب و هوایی، تعطیلات داخلی مشهور، مرور تقویم های جالب و ... را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه روش فعال کردن Google Calendars و ویژگی های بیشتر آن را مشاهده می کنید.
[ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:43 ] [ amer ] [ ]
اگر تلفن هوشمند اندرویدی دارید سرویس Google Translate به شما کمک می کند تا زمانی که به کشور خارجی سفر می کنید نگران ندانستن زبان محلی آن کشور نباشید. گوگل اولین بار سرویس ترجمه زنده را در ماه ژانویه معرفی کرد ولی در آن زمان این سرویس تنها به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی کار می کرد. اما گوگل این سرویس را گسترش داده و زبان های آن را نیز افزایش داده است.
[ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:41 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 47 48 49 50 51 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 436
بازدید هفته : 1119
بازدید ماه : 1071
بازدید کل : 30353
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1