zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ
اپل سه شرکت را برای تولید نمایشگر iPad 3 انتخاب کرد چندی پیش اعلام کردیم که ال جی و سامسونگ تلاش می کنند تا نمایشگر iPad 3 را مطابق با استانداردهای اپل تولید کنند. iPad 3 قرار است با نسل جدید نمایشگرهای Retina که وضوح تصویر بسیار بالایی دارند عرضه شود. حال به نظر می رسد که انتظارات اپل برآورده شده است و تولید نمایشگر iPad 3 آغاز شده اما اپل شرکت ژاپنی شارپ را نیز به لیست تولید کنندگان پنل نمایشگر iPad 3 اضافه کرده است تا از تامین موجودی مورد نیازش مطمئن شود.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:10 ] [ amer ] [ ]
تبلیغات گسترده گلدیران برای اولین دوره مسابقات بازی های سه بعدی در تلویزیون های LG، در نوع خود بی نظیر بود. بیلبورد های جذاب، کاتالوگ های مختلف، بنر های تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب باعث شده بود این دوره از مسابقات سه بعدی بسیار پر شور باشد. در بیرون محوطه سالن هندبال باشگاه انقلاب سر و صدای زیادی به گوش می رسید و دائما اطلاعاتی در مورد تلویزیون ها و بازی های سه بعدی در حال اجرا ، در بلندگو تکرار می شد. اما داخل سالن هندبال مملو از طرفداران فناوری و علاقمندان بازی های سه بعدی بود.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:4 ] [ amer ] [ ]
RealWorld Paint نرم افزار قدرتمند ویرایش عکس و ساخت انیمیشن های ساده است. این نرم افزار مجهز به ابزارهای پیشرفته است و از لایه های مختلف پشتیبانی می کند. با این نرم افزار می توانید تصویر جدید خلق کنید، عکس های خود را روتوش کنید و یا از صفحه دسکتاپ کامپیوتر اسکرین شات بگیرید. در ادامه اطلاعات بیشتر و لینک دانلود این نرم افزار مجانی را مشاهده خواهید کرد.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:3 ] [ amer ] [ ]
اولین نکته ای که هنگام مشاهده تبلت Kindle Fire و آیپد به ذهنتان خطور می کند این است که ظاهر و جنس بدنه آیپد نسبت به کیندل فایر، کاملا جذابتر است. ولی زمانی که صحبت از اندازه کوچکتر و قیمت مناسب به میان می آید، مطمئنا کیندل فایر گزینه برتری خواهد بود. کیندل تاچ نیز برتری و محدویت هایی نسبت به دو مدل اشاره شده دارد. در واقع کابرانی که قصد خرید تبلت دارند می توانند با توجه به نیاز خود یکی از این مدل های کیندل فایر، آیپد و یا Kindle Touch را تهیه کنند. در ادامه توضیحاتی ارائه خواهیم کرد تا به شما کمک کند براساس نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:2 ] [ amer ] [ ]
شواهد نشان می دهد که iPad 3 با نسل جدید نمایشگر Retina و وضوح تصویر بسیار بالاتر عرضه خواهد شد. اما نمایشگر جدید iPad باعث افزایش ضخامت این تبلت خواهد شد. ارتفاع iPhone 5 نیز حدود 1 سانتی متر بیشتر خواهد شد تا صفحه نمایش 4 اینچی را در خود جای دهد. شواهد نشان می دهد که آیفون 5 و آیپد 3 در نیمه اول سال 2012 وارد بازار خواهند شد.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:1 ] [ amer ] [ ]
Ultrabook اپل با اختراع Macbook Air باعث ایجاد شاخه جدیدی در لپ تاپ های ویندوزی شد. اینتل به کمک تولید کنندگان لپ تاپ های ویندوزی، برای رقابت با مک بوک ایر اپل شاخه جدیدی را با نام Ultrabook ایجاد کرد که در دل آن لپ تاپ های سبک، سریع و باریک با قیمت زیر 1000 دلار جای گرفتند. در حال حاضر اکثر تولید کنندگان لپ تاپ های ویندوزی، مدل های محدودی از شاخه اولترابوک را تولید کرده اند اما انتظار می رود در سال 2012 بازار مملو از اولترابوک ها شود.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:0 ] [ amer ] [ ]
RSS اطلاعات بروز را بصورت خودکار در اختیار شما قرار می دهد. با RSS می توانید اخبار، مقالات، لیست شغل ها، اطلاعات طبقه بندی شده و موارد دیگر را بدون باز کردن وب سایت هر کدام تحت نظر قرار دهید. امروزه اکثر وب سایت های دنیا از RSS یا Feed پشتیبانی می کنند. با استفاده از آدرس RSS یک سایت، می توانید به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به وب سایت مورد نظر، از آخرین مقالات و اخبار آن مطلع شوید. نرم افزارهای مختلفی برای خواندن RSS وجود دارد که در ادامه با بهترین آنها آشنا خواهید شد.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:55 ] [ amer ] [ ]
سواچ به طراحی و تولید ساعت های رنگی با طراحی خاص معروف است. با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلف ساعت های عجیب و غریب با طراحی های متفاوت وارد بازار شده اند، ساعت هایی که با آنچه در ساعت های کلاسیک مشاهده کرده ایم کاملا متفاوت هستند. ساعت جدید سواچ مجهز به صفحه LCD لمسی است که 6 دستور مختلف را از طریق لمس صفحه دریافت می کند.
[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ amer ] [ ]
تلفن های هوشمند Samsung Galaxy S2 و HTC Sensation XE مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و جزو قوی ترین گوشی های بازار محسوب می شوند. Galaxy S2 یکی از پر طرفدارترین مدل های سامسونگ است که توانست رکورد فروش 3 میلیون دستگاه در عرض 3 ماه را برای خود ثبت کند. از طرفی Sensation XE مجهز به هدفون فوق العاده با کیفیت Beats می باشد. در این مقاله قصد داریم مشخصات این دو گوشی را مقایسه کنیم تا با نقاط ضعف و قوت هر یک آشنا شویم.
ادامه مطلب
[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ amer ] [ ]
ای ام ادی پردازنده های سری 6200 Opteron و 4200 را با فناوری Bulldozer معرفی کرد. این پردازنده ها با نام های رمز Interlagos و Valencia شناخته می شوند. پردازنده های سری Opteron 6200 دارای 16 هسته یا ترکیب 8 هسته دوتایی و چهار کانال حافظه هستند. CPUهای سری Opteron 4200 نیز دارای 8 هسته یا 4 هسته دو تایی و 2 کانال حافظه می باشند. پردازنده های Opteron ای ام دی بیشتر در سرورها استفاده می شوند.
[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:31 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 43 44 45 46 47 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1