zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ
ظاهرا سامسونگ قصد دارد در سال 2012 تولید نت بوک ها را متوقف کند. طبق ایمیل دریافت شده از سامسونگ، نت بوک های 10.1 اینچی این شرکت در سال آینده ممکن است با اولترابوک ها جایگزین شوند.این ایمیل به دپارتمان بازرگانی این کمپانی ارسال شده و طبق آن، تولید نت بوک های 10.1 اینچی به دلیل کمک به رشد فروش اولترابوک های این کمپانی، در نیمه اول 2012 متوقف خواهد شد. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این ایمیل که به اینترنت درز کرده را مشاهده می کنید.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:42 ] [ amer ] [ ]
شما هر زمان که اراده کنید می توانید یک ایمیل به مخاطب مورد نظرتان ارسال کنید. همچنین می توانید ایمیلی را تهیه کنید و به جی میل دستور دهید تا این ایمیل را در زمان مناسب به مخاطب مورد نظرتان ارسال شود. در ادامه روش ارسال ایمیل در زمان مورد نظر با استفاده از افزونه Boomerang را آموزش خواهیم داد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:40 ] [ amer ] [ ]
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:39 ] [ amer ] [ ]
یک شرکت تولید کننده جواهر در ژاپن برای کسانی که نمی توانند درخت های کریسمس پلاستیکی را تحمل کنند، یک درخت کریمس از جنس طلا ساخته که 2 میلیون دلار ارزش دارد. این شرکت پیش از این نیز برای تولد شاهزاده ژاپنی یک اسب از طلای 24 عیار ساخته بود. در ادامه جزئیات بیشتر را به همراه تصویر گران ترین درخت کریسمس دنیا مشاهده خواهید کرد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:38 ] [ amer ] [ ]
فردا 5 آذر، کاوشگر 2.5 میلیارد دلاری ناسا توسط راکت Atlas 5 به فضا پرتاب می شود. دانشمندان ناسا، هشت ماه پیش برنامه ریزی کردند تا روباتی که در سایز یک ماشین ساخته شده و مجهز به جدیدترین فناوری های فوق پیش رفته ناسا است به سمت کره مریخ ارسال شود. این ماشین کاوشگر که Curiosity (کنجکاوی) نام دارد فردا به سمت سیاره سرخ شلیک خواهد شد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:36 ] [ amer ] [ ]
برای انتقال شماره تماس های موجود در سیم کارت به آیفون، تنها کافی است از داخل Setting گوشی چند مرحله کوتاه را طی کنید. اگر گوشی شما خیلی قدیمی است یا مدت زیادی است که سیستم عامل آن را به روز نکردید، ممکن است گزینه متفاوتی با آنچه در این مقاله ذکر شده، مشاهده کنید. در ادامه روش انتقال تماس ها به داخل گوشی را آموزش خواهیم داد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:32 ] [ amer ] [ ]
در سال جاری چند مدل اولترابوک وارد بازار شد اما تعداد و تنوع آنها بسیار محدود بود. همانطور که پیش تر اعلام کردیم در CES امسال که به زودی برگزار خواهد شد بیش از 50 مدل Ultrabook به نمایش در خواهد آمد به این ترتیب انتظار می رود در سال 2012 مدل های متنوعی از اولترابوک ها با نسل جدید پردازنده اینتل Ivy Bridge وارد بازار شوند. اولترابوک ها از نظر ظاهر و قدرت به Macbook Air اپل شباهت دارند اما نمایشگر آنها معمولا ضعیف تر از Air است. گزارش ها حاکی از آن است که اولترابوک ها به نمایشگر 1080p مجهز خواهند شد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:30 ] [ amer ] [ ]
هفته ای که گذشت: کاوشگر 2.5 میلیارد دلاری ناسا امروز به سمت مریخ پرتاب می شود، اطلاعات بیشتری از آیفون 5 و آیپد 3 به بیرون درز کرد، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز رکورد پرفروش ترین سرگرمی دنیا را از آن خود کرد، منتظر بیش از 50 مدل مختلف از اولترابوک ها در نمایشگاه CES 2012 باشید، سونی نیز دوربین لمسی خوش قیمت و کارآمد خود را معرفی کرد.
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:30 ] [ amer ] [ ]
هرچند در سال 2011 دوربین های کامپکت تغییرات بسیاری در راستای ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت داشتند. اما هنوز وقتی بحث بر سر کیفیت عکس به میان می آید دوربین های Digital SLR بهترین انتخاب هستند. در سال 2011 تنها 7 دوربین جدید DSLR وارد بازار شد این در حالی است که در سال گذشته حدود 16 مدل دوربین DSLR معرفی شده بود. در این راهنمای خرید با 5 دوربین برتر DSLR سال 2011 آشنا خواهید شد و علاوه بر مشخصات فنی هر کدام، قیمت و موجودیت آنها را در بازار کشور بررسی خواهیم کرد
[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:29 ] [ amer ] [ ]
Call of Duty: Modern Warfare 3 فروش بازی کامپیوتری Call of Duty: Modern Warfare 3 در 5 روز اول از مرز 750 میلیون دلار گذشته است. این بازی عنوان بزرگترین سرگرمی دنیا (حداقل از نظر فروش و در آمد) را از آن خود کرده است. اکتیویژن اعلام کرد که MW3 رکورد بیشترین فروش در 5 روز اول باکس آفیس، کتاب و بازی های کامپیوتری را شکسته است.
[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 16:12 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 42 43 44 45 46 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1