zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ
Qbo روباتی است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های تشخیص صوت و تصویر می تواند اشیا و موجودات اطراف خود را تشخیص داده، نام آنها را یاد بگیرد و در بانک داده خود ذخیره کند تا دفعات بعد به راحتی آنها را بشناسد. اخیرا این روبات می تواند خودش را در آینه تشخیص داده و بشناسد. در ادامه اطلاعات بیشتری از این روبات هوشمند خواهید یافت.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:39 ] [ amer ] [ ]
تا کنون نمایشگر های زیادی معرفی شدند که تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به عینک، نمایش می دادند. ولی به علت گران بودن قیمت این نمایشگر ها، هیچکدام به مرحله تولید انبوه نرسیدند. اما کمپانی ال جی یک بار دیگر از سایر رقیبان پیشی گرفته و بزرگترین مانیتور سه بعدی 25 اینچ بی نیاز از عینک خود را به بازار عرضه کرده است. در ادامه مشخصات کامل تر و قیمت این مانیتور را مشاهده خواهبد کرد.
ادامه مطلب
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:34 ] [ amer ] [ ]
اگر تنها علتی که اقدام به خرید اولترابوک نمی کنید، قیمت آن است، دیگر نگران نباشید. چراکه قیمت اولترابوک ها رو به کاهش است. بر اساس آمار و ارقام، قیمت اولترابوک ها در سه ماه اول سال 2012 به زیر 1000$ دلار خواهد رسید. در ادامه مشخصات اولترابوک ها و میزان کاهش قیمت آنها را در سال 2012 اعلام می کنیم.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:29 ] [ amer ] [ ]
در زمان های قدیم اگر تایلندی ها در مورد پادشاه بدگویی می کردید ممکن بود جان خود را از دست بدهند. اما حال اگر تایلندها نظر خود را در فیس بوک مطرح کنند ممکن است 15 سال زندانی شوند. در حال حاضر بیش از 10 هزار صفحه درفیس بوک وجود دارد که در آنها تصاویر و مطالب اهانت آمیز به خانواده سلطنتی تایلند درج شده است.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:27 ] [ amer ] [ ]
طی چند هفته گذشته گوگل پروژه ای با نام Android x86 را آغاز کرده و قصد دارد تا سیستم عامل محبوب خود، اندروید را روی کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ ها، تبلت های مبتنی بر پردازنده های Intel و AMD نیز توسعه دهد. حال اولین نسخه اندروید 4 برای کامپیوترهای معمولی منتشر شده است. در ادامه به معرفی این پروژه که به سرعت در حال پیشروی است می پردازیم.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:26 ] [ amer ] [ ]
هفته ای که گذشت: مایکروسافت پیشنمایش جدیدی از IE 10 را منتشر کرد، Lenovo از سه مدل تبلت و یک تلفن هوشمند ویندوزی پرده برداری کرد، گوگل نوار منوی مشکی را حذف و به جای آن یک منوی پایین افتادنی زیبا جایگزین کرد، اطلاعات تلفن QWERTY جدید موتورلا به بیرون درز کرد و سامسونگ نسل جدید پردازنده های موبایل را با قدرت چند برابر معرفی کرد.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:23 ] [ amer ] [ ]
Acer قبلا اعلام کرده بود که در حال کار بر روی یک تبلت با تراشه Tegra 2 و اندروید 4 یا IceCream Sandwich است. طی نشست خبری اخیر، این کمپانی رسما تبلت جدید خود را معرفی کرد و جزییات بیشتری را در اختیار عموم قرار داد. Iconica Tab A200 مجهز به پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتز اندویدیا Tegra 2، پورت USB، اسلات ورودی MicroSD، وب کم 2 مگاپیکسل و نمایشگر 10.1 اینچی چندلمسی می باشد. در ادامه مشخصات کاملتر تبلت قدرتمند Acer مدل A200 را مشاهده می کنید.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:22 ] [ amer ] [ ]
تصویر تلفن جدید موتورولا که به زودی وارد بازار خواهد شد به بیرون درز کرد. به این ترتیب موتورلا در سال جاری علاوه بر Droid X2, Droid 3, Droid Bionic و Droid Razr یک تلفن دیگر را با نام Droid 4 وارد بازار خواهد کرد. این تلفن مجهز به کی برد با کلیدهای فیزیکی QWERTY، صفحه نمایش 4 اینچی و پردازنده دو هسته ای است.
[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:اطلاعات تلفن آینده موتورولا, Droid 4 به بیرون درز کرد , ] [ 15:43 ] [ amer ] [ ]
کمپانی VW برای جذب طرفداران بیشتر در شبکه اجتماعی فیسبوک، اقدام به اجرای یک طرح تبلیغاتی جذاب زده است. این شرکت در این طرح تبلیغاتی، دو خودروی قدیمی خود را در یک طرح مفهومی، مجهز به امکانات جذاب فیسبوک کرده و از طرفدارانش خواسته که خودروی مورد علاقه شان را انتخاب کنند. خودرویی که رای بیشتری بیاورد تولید می شود و به یکی از شرکت کنندگان خوش شانس اهدا خواهد شد. در ادامه تصویر و امکانات جذاب این خودرو ها را مشاهده می کنید.
[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:41 ] [ amer ] [ ]
در این مقاله قصد داریم برنامه هایی را به شما معرفی کنیم که عملکرد دوربین آیفون/آیپاد شما را به کلی تغییر می دهند. برنامه Face Cam چهره فردی که از او عکس گرفته اید را ویراش کرده و تغییر می دهد. با برنامه 8mm می توانید فیلم هایی به سبک قدیمی بگیرد. برنامه 360 Panorama عکس های 360 درجه و پانورامای زیبایی برای شما تهیه می کند و برنامه Night Cam نیز کیفیت عکس های گرفته شده در شب را بهبود می بخشد. در ادامه لینک دانلود و روش استفاده از این برنامه ها را مشاهده می کنید.
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 41 42 43 44 45 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1