zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

چند سال پیش با ظهور نت بوک های ارزان قیمت، کوچک و سبک، خلاء دستگاه های قابل حمل تا حد زیادی پر شد. نت بوک ها عمدتا مجهز به پردازنده کم مصرف و ارزان قیمت Atom هستند که طبیعتا عملکرد پایینی نیز دارند. این دستگاه ها می توانند ساعت ها، بدون نیاز به شارژ مجدد، بسیاری از امور را انجام دهند. اما با ظهور تبلت ها، موقعیت این نت بوک ها به خطر افتاده است. بطوریکه بسیاری از تولید کنندگان نت بوک مانند سامسونگ و دل تولید این دستگاه را متوقف کرده اند.

[ شنبه 26 آذر 1390برچسب:Dell تولید نت بوک ها را متوقف می کند , ] [ 15:40 ] [ amer ] [ ]
Gowalla نام یک شرکت خدماتی- تبلیغاتی است که اکنون آن را با برنامه تحت وبش که معرف تکنولوژی جدیدی است می شناسند. با این نرم افزار این امکان به وجود می آید که بر اساس موقعیت مکانی شما پیشنهادات توریستی یا تبلیغاتی و یا بسیاری خدمات دیگر ارائه می شود. حال فیس بوک قصد دارد این شرکت را از آن خود کند. به این ترتیب می بایست منتظر امکانات جدید فیس بوک که براساس موقعیت مکانی هر شخص ارائه خواهد شد باشیم.
[ چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:فیس بوک شرکت موقعیت یابی Gowalla را می خرد , ] [ 10:22 ] [ amer ] [ ]
شایعه جدیدی حکایت از آن دارد که ممکن است برای تبلت ها و نوت بوک های مبتنی بر پردازنده ARM، دسکتاپ کلاسیک همیشگی ویندوز در نسخه 8 این سیستم عامل وجود نداشته باشد. در این رابطه در وب کست این هفته مایکروسافت سخنان جدیدی به میان آمد که شکل و شمایل عرضه این محصول را در هاله از ابهام فرو برد. نظر شما چیست؟ به نظر شما باید ویندوز خانه تکانی اساسی کرده و رابط کاربری خود را به کلی تغییر دهد، یا توجه و تمرکزش را فقط بر سیستم های x86 بگذارد؟
دانشمندان در تلاشند که مجددا ماموت های عظیم الجثه را به چرخه حیات باز گردانند و تا حدود زیادی نیز به هدف خود نزدیک شده اند. در ادامه مشاهده خواهید کرد این دانشمندان چگونه با استفاده از DNA حاصل از استخوان کشف شده از یک ماموت، قصد دارند این حیوانات را به چرخه حیات باز گردانند.
[ چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:ممکن است ماموت ها تا 5 سال آینده در سراسر زمین وجود داشته باشند , ] [ 10:20 ] [ amer ] [ ]
اگر تلفن اندرویدی دارید یک نرم افزار ساده این کار را برای شما انجام می دهد. با نصب BrowserTexting می توانید SMS های خود را در مرورگروب دریافت و یا ارسال کنید. این نرم افزار به شما امکان همگام کردن SMS ها بین تلفن اندرویدی و مرورگر وب را می دهد. BrowserTexting مناسب محیط کار و یا زمانی است که دوست ندارید کسی متوجه ارسال و یا دریافت پیام کوتاه شما شود. تایپ کردن با کی برد کامپیوتر نیز بسیار سریعتر از صفحه کلید موبایل ها است.
[ چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:9 ] [ amer ] [ ]
امروزه تبلت ها در سایزهای متفاوتی عرضه می شوند اما واقعا بهترین سایز برای تبلت کدام است؟ 10 اینچ یا 7 اینچ یا شاید 8.9 اینچ؟ به نظر می رسد خود سامسونگ نیز نمی داند کدام سایز بهتر است چون این شرکت کره ای تا به حال تبلت های 7 و 10 و 8.9 و حتی تلفن 5.3 اینچی Galaxy Note را تولید کرده است. در این مقاله به بررسی جدیدترین تبلت سامسونگ یعنی Galaxy Tab 8.9 می پردازیم. این تبلت مجهز به صفحه نمایش 8.9 اینچ با رزولوشن HD، سیستم عامل اندروید 3 و پردازنده دو هسته ای است. خواندن مقاله را ادامه دهید تا با جنبه های مختلف این تبلت آشنا شوید.
ادامه مطلب
[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:15 ] [ amer ] [ ]
طی دو سال اخیر با ظهور مرورگر قدرتمند کروم و بهبود روزافزون فایرفاکس، زمزمه پایان تکیه طولانی مدت مایکروسافت بر قله مرورگرها هر روز بیشتر شنیده می شود. کروم با رشد سریعی که داشته توانسته پس از دو سال فایرفاکس را کنار بزند. فاصله اش با IE همچنان نجومی است اما از آنجا که بیشتر طرفداران کروم، از مرورگر IE به آن نقل مکان کرده اند و با توجه به رشد فزاینده کروم و کاهش روزافزون سهم IE ، اگر مایکروسافت فکری به حال مرورگر خود نکند باید در آینده ای نه چندان دور منتظر تغییرات دیگر و صعود کروم به صدر جدول نیز باشیم.
ادامه مطلب
[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:11 ] [ amer ] [ ]
تنها پس از 5 هفته از معرفی Galaxy Nexus، به نظر می رسد سامسونگ آماده معرفی نسل جدید تلفن و تبلت های سری Galaxy است. براساس اعلام Fusible، سامسونگ به تازگی نام تجاری Galaxy Sleek را ثبت کرده که محصولات تلفن، تلفن هوشمند، موبایل و تبلت را پوشش می دهد.
ادامه مطلب
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:52 ] [ amer ] [ ]
مایکروسافت پیش نمایش جدیدی از نسخه 10 اینترنت اکسپلور را منتشر کرد. در این نسخه از مرورگر مایکروسافت که تنها برروی سیستم عامل ویندوز 8 کار می کند، قابلیت های جدیدی برای پشتیبانی بهتر از HTML5 اضافه شده است. این چهارمین نسخه پیشنمایش IE 10 است که بیشتر برای تولید کنندگان نرم افزار عرضه می شود. اما امکان دانلود برای عموم وجود دارد.
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:50 ] [ amer ] [ ]
با توجه به موفقیت فوق العاده iPad 2، من حتی مطمئن نیستم که اپل نیازی به ساخت iPad 3 احساس کند. البته قطعا iPad 3 ساخته خواهد شد. تا اینجای کار فاصله بین عرضه هر نسخه از iPad یک سال بوده است. شواهد و شایعات نیز حاکی از آن است که iPad 3 در آپریل سال 2012 وارد بازار خواهد شد. در این مقاله کلیه شایعات، شواهد و پیش بینی های مرتبط با iPad 3 را گردآوری کرده ایم.
ادامه مطلب
[ شنبه 12 آذر 1390برچسب:, ] [ 15:44 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 40 41 42 43 44 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1