zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

زمان زیادی از معرفی آخرین الگوی گوشی‌های اندرویدی یعنی گلکسی نکسوس می‌گذرد. سری نکسوس علاوه بر دارا بودن قدرت سخت‌افزاری مناسب به بهترین شکل توسط گوگل حمایت می‌شود. گوگل این سری از گوشی‌ها را به کمک تولید‌کنندگان سخت افزاری مطرح دنیا به بازار عرضه می‌کند. اما با عرضه سوپر گوشی‌های هوشمندی همانند HTC One X و Samsung Galaxy S III، فروش گلکسی نکسوس نیز تحت‌الشعاع قرار گرفت‌. اما گوگل با ارایه آخرین نسخه اندروید یعنی آبنبات پاستیلی و به‌روز رسانی گلکسی نکسوس خود به این سیستم عامل جذاب جان تازه‌ای به آن بخشیده است. در این مقاله قرار است رقابت گلکسی نکسوس و دیگر رقبای قدرتمندش را در دو دیدگاه متفاوت از دو نویسنده فنی بررسی کنیم.


ادامه مطلب
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:15 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت ۳۱ خردادماه از ویندوز فون ۸ با چندین و چند قابلیت جذاب تازه پرده‌برداری کرد، اما حال به لطف SDK‌ای که به بیرون درز کرده اطلاعات بیشتری از این سیستم‌عامل بدست آمده و قابلیت‌های تازه‌‌ای مشخص شده است. SDK ویندوز فون شامل شبیه‌سازی است که دسترسی ابتدایی به برخی از امکانات جدید ویندوز فون ۸ را فراهم می‌کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با قابلیت‌های معرفی نشده ویندوز فون ۸ آشنا شوید.


ادامه مطلب
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:13 ] [ amer ] [ ]

هفته آینده رسیدگی به دعوی اپل و سامسونگ در دادگاه فدرال سن‌خوزه دنبال خواهد شد، اما دو شرکت تا شروع دادگاه اسناد و مدارک ادعاهای خود را به دادگاه ارائه می‌کنند. در همین راستا اسنادی تازه‌ای منتشر شده که الگوهای اولیه رندر شده‌ای از ابزارهای اپل شامل آیفون و آیپد در آنها به چشم می‌خورد. یکی از این طرح‌ها مربوط به آيفون ۴ است که طراحی ظاهری آن از طرح‌های سونی الهام گرفته شده است. در ادامه گالری تصاویر مربوط به طرح‌های اولیه آیفون و آیپد که با محصول نهایی تفاوت‌های بسیاری دارند را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:4 ] [ amer ] [ ]

 کمپانی چندملیتی هواوی که توسط حزب کمونیست چین پشتیبانی می‌شود، طی سال‌های اخیر در محصولات رده متوسط و ارزان قیمت بازار پیشرفت قابل توجهی داشته است. این شرکت که دفاتر اصلی‌اش در چین هستند در زمینه تولید تبلت تا کنون توفیق چندانی نداشته است. اما قرار است تا ماه آینده تبلت مدیاپد این کمپانی روانه بازار گردد. این شرکت در اکانت رسمی یوتیوب خود ویدئویی تبلیغاتی از این محصول را منتشر کرده که نشان می‌دهد باید منتظر رقیبی جدی برای سری ترانسفورمر اسوس باشیم.


ادامه مطلب
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:2 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت به زمان انتشار نسخه RTM ویندوز ۸ نزدیک می‌شود، این نسخه از ویندوز که تقریبا نسخه نهایی این سیستم‌عامل خواهد بود، تنها در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت تا محصولات خود را با سیستم‌عامل جدید مایکروسافت سازگار کنند. حال تصویر پس‌زمینه ویندوز ۸ که برروی نسخه RTM نیز وجود خواهد داشت به بیرون درز کرده است.


ادامه مطلب
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:53 ] [ amer ] [ ]

کاربران زومیت به خاطر دارند که اولین بار تبلت Galaxy Note 10.1 در نمایشگاه MWC  معرفی شد. از آن زمان تاکنون اخبار مختلفی در مورد تغییرات ایجاد شده در این تبلت، منتشر گردید، از تغییر سخت‌افزار گرفته تا تعبیه شدن جای قلم S-pen، که همگی نوید یک تبلت بهتر را می‌دادند. حال The brave Post تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد توانسته یک تبلت Galaxy Note 10.1 سفید رنگ را در اختیار بگیرد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:32 ] [ amer ] [ ]

جولاندهی ابرخودروها در کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس علاقمندان زیادی دارد. به طوری که فراوانی چنین خودروهای گران‌قیمتی در خیابان‌های شیخ نشینی چون دوبی مانند حضور تاکسی‌های زرد رنگ نیویورک عادی شده است. اما فقدان تولیدکننده‌ای منطقه‌ای برای رفع نیازهای این کشورها همیشه احساس می‌شود. حال در رویداد ویژه‌ای که در شهر بیروت، عروس خاورمیانه برگزار شد شرکت «W موتورز» اعلام کرده که قصد تولید دو مدل خودروی هایپر اسپرت و سوپر اسپورت را در سر دارد که جهان نمونه آن‌ها را به خود ندیده است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:30 ] [ amer ] [ ]

بنا به گزارش رویترز، آمازون در حال آماده سازی ۵ یا ۶ تبلت جدید در سایزهای مختلف از جمله ۱۰ اینچ است. براساس این گزارش تبلت‌های جدید آمازون به این فروشگاه امکان افزایش میزان فروش محصولات دیجیتالی مانند موسیقی، برنامه‌های تلویزیونی، نرم‌افزار و بازی‌ها را می‌دهد. اطلاعات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:28 ] [ amer ] [ ]


Dell-XPS-15z


همانند مدل های مشابه شرکت اپل، XPS 15z نیز با طراحی brushed metal از ظاهری زیبا و در عین حال مستحکم برخوردار بوده و ضخیم ترین قسمت آن تنها 24.6 میلی متر اندازه گیری شده است. کاهش ضخامت کاهش وزن را نیز به دنبال دارد تاجایی که این مدل تنها 2.6کیلو گرم وزن دارد. تا اینجای کار ویژگی های XPS 15z بسیار نزدیک به MacBook pro می باشد. موضوع قابل مقایسه دیگر استفاده از آلیاژ منیزیم در


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:52 ] [ amer ] [ ]
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:37 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1