zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

اگر تصور می‌کنید که دعوای بین اپل و سامسونگ به موضوعی خسته کننده و آزاردهنده تبدیل شده، کاملا در اشتباه هستید، زیرا در چند هفته اخیر، از گزارشات دادگاه، اطلاعاتی فاش شده که شاید اگر این مناقشه وجود نداشت، ما دوستداران گجت هیچگاه قادر به دیدن آنها نبودیم. هر روز شاهد فاش شدن اطلاعاتی از نمونه‌های اولیه تا تبلت و گوشی‌های آینده اپل و سامسونگ هستیم. امروز در گزارشی که سامسونگ از طرح های آینده تبلت‌های خود تهیه کرده بود، موردی جالب توجه وجود داشت، تبلتی با نمایشگر رتینا که سامسونگ در حال توسعه و ساخت آن است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:58 ] [ amer ] [ ]

تا زمان انتشار نسخه نهایی ویندوز ۸ زمان زیادی باقی نمانده است، از آنجایی که رابط کاربری ویندوز ۸ براساس صفحه‌های لمسی طراحی شده، بخش سخت‌افزار مایکروسافت نیز کی‌برد و ماوس جدید سازگار با این سیستم‌عامل را برای تبلت‌ و دیگر ابزارهای لمسی طراحی و معرفی نموده است. این کی‌برد و ماوس بی‌سیم به شکلی طراحی شده‌اند که به راحتی با ابزارهای موبایل از جمله لپ‌تاپ و تبلت‌های لمسی ویندوز ۸ کار کنند. اطلاعات بیشتر به همراه گالری تصاویر مربوط صفحه‌کلید Wedge Mobile Keyboard و ماوس Wedge Touch Mouse را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:54 ] [ amer ] [ ]

اگر شما هم تلفن گلکسی اس ۲ دارید و از انتظار کشیدن برای عرضه نسخه رسمی اندروید ۴ یا ساندویچ بستنی دوست داشتنی گوگل خسته شده‌اید، در ادامه مقاله با زومیت همراه باشید تا آموزش جامع بروز رسانی گلکسی اس ۲ به اندروید ۴ را مشاهده نمایید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:22 ] [ amer ] [ ]

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار جشنواره مسابقات ورزشی تابستانی در لندن، پایتخت انگلستان از جمعه گذشته آغاز شد. ورزشکاران، خبرنگاران، هواداران و علاقه‌مندان، رویدادهای المپیک ۲۰۱۲ را از نزدیک پیگیری می‌کنند. از آنجا که اغلب مسابقات در طول روزهای کاری هفته برگزار می‌شود و با توجه به مشغله کاری روزمره، پیگیری نتایج بازی‌ها قدری دشوار می‌شود. اگر به تلویزیون دسترسی ندارید، مشکلی نیست. می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار این رویدادهای ورزشی از فناوری کمک بگیرید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:15 ] [ amer ] [ ]

به مناسبت فرا رسیدن رمضان 1391 می توانید تا 60 درصد تخفیف برای خرید آنتی ویروس های بیت دیفندر 2012 و 2013 استفاده کنید . همچنین با راهکارهای سازمانی (آنتی ویروس های تحت شبکه) بیت دیفندر، دو سال امنیت بیشتر هدیه بگیرید .


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:36 ] [ amer ] [ ]

تا به امروز شایعات و شواهد بسیاری در مورد تلفن بعدی اپل که فعلا آیفون ۵ خوانده می شود، منتشر شده است. همچنین تصاویری در مورد قاب و ابعاد این تلفن هوشمند پرهیاهو بدست آمده بود. اما حالا به لطف کارخانه iLab، تامین‌کننده چینی قطعات اپل، تصاویر کامل آیفون بعدی به بیرون درز کرده است. تفاوت اصلی تصاویر فعلی با آنچه پیش‌ از این بدست آمده بود در این است که این بار تلفن بطور کامل اسمبل شده و به نظر می‌رسد این تصاویر مربوط به نسخه نهایی آیفون ۵ هستند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:34 ] [ amer ] [ ]

هر سال جدید تحصیلی چالش‌های تازه‌ای را برای علم‌آموزان به همراه دارد. امروزه با وجود این همه اسباب حواس پرتی، حفظ تمرکز بر کار یا تحصیل بیش از پیش دشوار شده است. در این مقاله کوشیده‌ایم برخی از ترفندهای قدیمی و جدید که هوشمندانه ما را در کسب تمرکز حواس یاری می‌رسانند، معرفی نموده و قدری در باب آن‌ها قلم فرسایی کنیم.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:31 ] [ amer ] [ ]

کنسول بازی مبتنی بر اندروید Ouya در حال تکامل است واحتمالا در آینده‌ای نه چندان دور باید منتظر رقیبی دیگر برای Xbox مایکروسافت، PlayStation سونی و Wii نینتندو باشیم. تیم اویا اعلام کرده که با OnLive توافق کرده تا در ارائه سرویس بازی زنده روی فضای ابری شراکت کند. احتمالا در آینده خبر از همکاری با سرویس‌ها و کمپانی‌های دیگر نیز خواهیم شنید. اما سوال این است که این شراکت مفید خواهد بود یا مضر؟! در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:29 ] [ amer ] [ ]

کمتر از یک ماه تا شروع نمایشگاه IFA برلین آلمان زمان باقی مانده و هر روز اطلاعات مربوط به یکی از تلفن‌هایی که قرار است در این نمایشگاه به نمایش عموم در آید به بیرون درز می‌کند. چند روز پیش اطلاعات مربوط به تلفن نسبتا قوی Xperia Mint به بیرون درز کرد و دیروز نیز اطلاعات مربوط به تلفن‌ خوش قیمت Xperia J در فضای وب منتشر شد. این تلفن که با نام ST26i نیز شناخته می شود مجهز به صفحه نمایش ۴ اینچ و سیستم‌عامل اندروید ۴ است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:23 ] [ amer ] [ ]

چندی پیش سامسونگ امکان خرید نرم‌افزارهای اندرویدی از طریق کارت‌های بانکی عضوی شتاب را در فروشگاه Samsung Apps میسر کرد. حال در راستای تشویق کاربران به استفاده از این فروشگاه نرم‌افزاری، به ۱۱ نفر از کاربرانی که از این فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی خود را تهیه می‌کنند، ۱۱ دستگاه تلفن گلکسی اس ۳ هدیه می‌دهد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:20 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 28970
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1