zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

HP, Acer و Lenovo قصد دارند تبلت‌های ویندوز ۸ با پردازنده کم‌مصرف اتم اینتل تولید کنند. اینتل نیز انتظار دارد حداقل ۲۰ تبلت هیبریدی ویندوز ۸ با پردازنده‌های ساخت این شرکت وارد بازار شوند. براساس گزارش سی‌نت، دو شرکت اچ‌پی و ایسر در حال کار برروی طراحی تبلت‌های ویندوز ۸ خود هستند علاوه بر این دو کمپانی، براساس اطلاعاتی که امروز در مورد تبلت Thinkpad Tablet 2 لنوو به بیرون درز کرد، مشخص شد که این غول چینی نیز در حال تولید تبلت ویندوز ۸ با پردازنده SoC اینتل است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:56 ] [ amer ] [ ]

گوگل هر ماه نمودار توزیع نسخه‌های مختلف سیستم عامل اندروید در بازار دستگاه‌های همراه را منتشر می‌کند. در جدیدترین اطلاعات ارائه شده شاهد رشد چشمگیر اندروید نسخه ۴ (ساندویچ بستنی)، کاهش سهم نسخه ۲.۳ (نان زنجبیلی) و شروع قدرتمند آخرین نسخه اندروید یعنی ۴.۱ (آبنبات پاستیلی) هستیم.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:53 ] [ amer ] [ ]

هر چند هنوز اسکنرهای بی‌سیم و قابل حمل در کشور ما به راحتی یافت نمی‌شوند اما با وجود افزایش و تنوع این محصولات در بازار جهانی انتظار می‌رود به زودی شاهد این محصولات در بازار کشور نیز باشیم. اسکنرهای بی‌سیم، سبک‌تر و کوچکتر از اسکنرهای فعلی بوده و به راحتی قابل حمل می‌باشند. جدیدترین محصول IRIScan با نام Anywhere 3 یکی از این اسکنرها است که قادر به ارسال فایل‌های اسکن شده بصورت بی‌سیم می‌باشد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:51 ] [ amer ] [ ]

پیش از این شایعاتی در رابطه با تلفن جایگزین Xperia S سونی شنیده‌ بودیم، حالا جزئیات بیشتری در رابطه با این تلفن که با نام Xperia SL شناخته می‌شود بدست آمده است. Xperia SL از نظر طراحی ظاهری تقریبا هیچ تفاوتی با Xperia S نمی‌کند، اما سونی این تلفن را در رنگ‌بندی متنوعی عرضه خواهد کرد. وب سایت ePrice که معمولا قابل اعتماد است، اعلام نموده که اکسپریا SL مجهز به پردازنده S3 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز خواهد بود.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:47 ] [ amer ] [ ]

دادگاه مناقشه سامسونگ و اپل همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد این قصه سر دراز داشته باشد. بنا به آخرین اخبار، دادگاه مدارک اخیر سامسونگ درباره طراحی گوشی F700 خود و ادعای کپی برداری اپل از طرح‌های سونی را نپذیرفته، چرا که معتقد است این مدارک بسیار دیر تقدیم دادگاه شده‌اند. از سویی قاضی این دادگاه نیز از این که سامسونگ این مدارک را در رسانه‌ها خبری پخش نموده، به شدت دلخور شده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:44 ] [ amer ] [ ]

آنچه این روزها در گوگل صورت می‌پذیرد ارائه خدماتی با کیفیت و بدون وقفه به کاربران است. طوری که کاربران با اطمینان، سرویس‌های گوگل را انتخاب می‌کنند. یکی از محصولات دوست داشتنی غول جستجوی جهان، محبوب‌ترین مرورگر جهان یعنی کروم است که نسخه ۲۱ آن امروز منتشر شد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:42 ] [ amer ] [ ]

به تازگی شرکت گوگل، از سرویس تازه خود، یعنی ارائه اینترنت به کاربران که با ویژگی‌ها و قیمت باور نکردنی خیلی‌ها را وسوسه می کند، رونمایی کرده است. در این متن به نقاط قوت و ضعف این سرویس خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:48 ] [ amer ] [ ]

سایت چینی ePrice که در زمینه ابزارهای موبایل فعالیت می‌کند، امروز تصویر مربوط به تلفن Xperia LT29i که با نام Xperia GX نیز شناخته می‌شود را منتشر نمود. براساس این گزارش تلفن Xperia GX قرار است در همین ماه وارد بازار ژاپن شود. LT29i دارای طراحی منحنی شکل بوده و از NFC پشتیبانی می‌کند. همانطور که در عکس گرفته شده از این تلفن قابل تشخیص است سیستم‌عامل GX اندروید ۴ می‌باشد. جزئيات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:44 ] [ amer ] [ ]

با وجود آن که کمپانی سونی گزارشات ضد و نقیضی درباره به‌روزرسانی گوشی‌های خود به اندروید ۴.۱ منتشر نموده، اما همچنان ممکن است شاهد آبنیات پاستیلی روی گوشی‌های Xperia سری ۲۰۱۱ باشیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:31 ] [ amer ] [ ]

خبرگزاری آلمانی Mobiflip، اطلاعات مربوط به جانشین Tablet S سونی را از یکی از اسلایدهای داخلی این شرکت بدست آورده است. براساس این گزارش تبلت جدید سونی سبکتر، نازکتر و قوی‌تر از Tablet S خواهد بود. به نظر می‌رسد که این تبلت با نام تجاری "Xperia Sony Tablet" وارد بازار شود. سونی، سخت‌افزار و قابلیت‌های این تبلت را ارتقاء داده است. تبلت اکسپریا سونی دارای پردازنده ۴ هسته‌ای، سیستم‌عامل اندروید و بدنه آلومینومی است. توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:28 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 28958
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1