zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

امروز گوگل رسما اعلام کرد که  QuickOffice را از آن خود کرده است. QuickOffice یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های نرم‌افزاری آفیس برای iOS و اندروید است که امکان مشاهده و ویرایش طیف وسیعی از فایل‌های مختلف از جمله فایل‌های ایجاد شده با آفیس مایکروسافت را در تبلت و تلفن‌های هوشمند میسر می‌کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:48 ] [ amer ] [ ]

عده‌ای معتقدند دیگر دنیای رقابت شرکت‌های خودروسازی در طراحی، قدرت موتور، سرعت، سر و صدا، نوع و میزان سوخت مصرفی، میزان تسلط بر خودرو، نرمی و روانی، استحکام و امکانات و تجهیزات مکانیکی خلاصه نمی‌شود. امروزه تکنولوژی و امکانات و تجهیزات الکترونیکی و نرم‌افزاری بخش مهمی از خودروهای روز را تشکیل می‌دهند. اتفاقا رقابت شرکت‌های خودروسازی در این حوزه بسیار داغ شده است و هر کدام سعی می‌کنند تا روش‌های سریع‌تر ساده‌تر و امن‌تری برای حفظ ارتباط با دنیای مجازی و تکنولوژی حتی هتگام رانندگی ارائه کنند. کمپانی BMW نیز که نمی‌خواهد از قافله عقب بماند در راستای بهبود سیستم iDrive که مخصوص خودروهای این کمپانی است قصد اضافه کردن ژست‌های حرکتی برای کنترل تجهیزات داخل خودرو را دارد و ظاهرا قدم‌های بلندی در این راه برداشته است. جزئیات بیشتر را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:46 ] [ amer ] [ ]

مجموعه نرم‌افزاری آفیس، بدون شک یکی از محبوب‌ترین محصولات مایکروسافت است. نمی‌توان کاربرد نرم‌افزارهایی چون Word، Powerpoint، Excel، Outlook و ... را در زندگی امروز نادیده گرفت و الحق و الانصاف که با نمونه‌های مشابه هم در سادگی و هم در قدرت و فراگیر بودن فاصله بسیاری دارند. حال شواهد نشان می‌دهند که مایکروسافت قصد دارد تا این محصول پرفروش و محبوب را برای آیپد رقیب، ارائه کند. با وجود آن که این کار سود مالی فراوانی برای مایکروسافت به همراه خواهد داشت اما عده‌ای معتقدند آفیس می‌تواند یکی از برگ‌های برنده مایکروسافت در ویندوز ۸ باشد و نباید برای محصولات رقیب ارائه شود.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:44 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت در نمایشگاه E3،‌ از SmartGlass Xbox پرده برداشت. در ادامه مشاهده می‌کنید که چگونه با استفاده از SmartGlass می‌توانید تلویزیون معمولی خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. درواقع SmartGlass می‌تواند تلفن هوشمند یا تبلت شما را به نمایشگر دوم تلویزیون، کنترلری برای بازی، ماوس و یا کیبوردی برای ایکس‌باکس و حتی ریموت کنترلی برای دسترسی به اینترنت تبدیل کند. اگر مشتاقید بدانید SmartGlass چیست، در ادامه مقاله با ما همراه شوید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:42 ] [ amer ] [ ]

باسلام

اولین قسمت وبلاگ نویسی را برای شما دوستان قراردادم

دانلود

[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:42 ] [ amer ] [ ]

اخبار بازی‌ها و شرکت‌های تولید‌کننده کنسول‌های بازی در نمایشگاه E3 بسیار داغ است. در این نمایشگاه سونی هم از چند محصول جدید از جمله فرمان ماشین Move که ظاهر نسبتا غیرعادی دارد، پرده‌برداری کرد. همانطور که می‌دانید Move کنترلر معروف سونی است که با استفاده از آن می‌توان بازی را با حرکت اعضای بدن کنترل کرد. کنترلر فرمان ماشین Move هم برای کاربران مبتدی و هم حرفه‌ای ویژگی‌های جذابی دارد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:46 ] [ amer ] [ ]

نمایشگاه Computex 2012 تایوان، مملو از محصولات متنوع و جذاب مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ شده است. در این میان MSI نیز با یک محصول متفاوت هیبریدی با نام Slider S20 نظر بازدیدگنندگان را به خود جلب کرده است. S20 یک اولترابوک ۱۱.۶ اینچی لمسی و تبدیل شدنی است که براساس طرح ارائه شده توسط Letexo ساخته شده است. MSI Slider S20 دارای یک کی‌برد فیزیکی کشویی است و صفحه چند-لمسی آن از ۱۰ انگشت همزمان پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتر به همراه گالری تصاویر S20 را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:44 ] [ amer ] [ ]

Photograph Recorder نام محصول جدید پاناسونیک است که قابلیت ذخیره عکس و فیلم‌های دوربین دیجیتال یا دوربین تلفن همراه را داشته و می‌تواند هر برنامه تلویزیونی که مورد علاقه‌تان باشد را به کمک تیونر تلویزیون داخلی خود، ضبط و ذخیره نماید. ابعاد این جعبه کوچک 180x216x69 میلیمتر می‌باشد. با استفاده از این جعبه می‌توان کلیه اطلاعات ذخیره شده مانند عکس و فیلم را در شبکه داخلی (بین گوشی موبایل، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌ها) به اشتراک گذاشت. در ادامه قابلیت‌های بیشتر این جعبه خاطرات پاناسونیک را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:42 ] [ amer ] [ ]

ایسر در نمایشگاه Computex 2012، علاوه بر تبلت‌های ویندوز ۸، لپ‌تاپ‌های جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل را نیز به نمایش گذاشت. اولترابوک‌های Aspire S7 برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های معمولی مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند. بدنه آلومینومی Aspire S7 جلوه زیبایی را به آن داده است اما نکته قابل توجه در این اولترابوک‌ها صفحه نمایش ۱۳.۳ و ۱۱.۶ اینچ با رزولوشن 1080p است. مشخصات فنی اولترابوک‌های Aspire S7 به همراه گالری تصاویر و ویدیو مربوط به آن‌ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:41 ] [ amer ] [ ]

امروز در نمایشگاه Computex تایوان، ایسر تبلت‌های ویندوز ۸ خود را معرفی کرد. تبلت W510 ایسر مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن Full HD است که قادر به تغییر شکل به سه حالت: استاندارد تبلت‌های معمولی، اتصال به داک فیزیکی کی‌برد و تبدیل به لپ‌تاپ و حالت پرزنتیشن با چرخش ۲۹۵ درجه است. ایسر ادعا کرده که به لطف باتری داخلی داک کی‌برد، طول عمر باتری W510 تا ۱۸ ساعت افزایش می‌یاد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:40 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 1384
بازدید کل : 30666
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1