zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ
یغام های متعددی مبنی بر کوتاه بودن عمر باتری iPhone 4S به سایت Apple ارسال شده است. مضمون این شکایات یکی بوده و کاربران در این پیغام ها به شرکت اپل اعلام کردند، ما گوشی جدید خود را دوست داریم ولی عمر باتری ضعیف آن کمی آزار دهنده است. مهندسین شرکت Apple شدیدا درگیر حل این مشکل و ارائه راهکارهایی به کاربران هستند. اگر شما هم قصد خرید iPhone 4S دارید و یا گوشی خود را به iOS 5 بروزرسانی کردید، این مقاله را مطالعه کنید.
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:21 ] [ amer ] [ ]
تنها راه ویرایش عکس نصب نرم افزارهای ویرایش عکس مانند فوتوشاپ نیست. وب سایت های متنوعی وجود دارند که از طریق آنها می توانید عکس های خود را ویرایش کرده و افکت های مختلف را برروی آنها اعمال کنید. این وب سایت ها بدون نصب نرم افزار و از طریق مرورگر وب در دسترس می باشند. در ادامه یکی از وب سایت های ویرایش عکس که محیطی مشابه فوتوشاپ داشته و بسیاری از امکانات این نرم افزار را دارد را معرفی می کنیم.
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:19 ] [ amer ] [ ]
اپل در حال تولید مک بوک جدیدی است که طراحی مشابه Air دارد. همان طور که می دانید مک بوک ایر در سایز 11 و 13 اینچ به بازار عرضه شده است. ولی مک بوک جدید این کمپانی قرار است در سایز 15 اینچ و با طراحی Air به بازار عرضه شود. هنوز دقیقا مشخص نیست که این مک بوک جزو خانواده Air است یا Pro. در ادامه اطلاعاتی از این مک بوک که به اینترنت درز کرده است را مشاهده می کنید.
[ دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ amer ] [ ]
Lytro بالاخره اولین دوربین Light Field دنیا را با قیمت مناسب مصرف کننده عادی ارائه کرد. این دوربین بسیار کوچک که دارای لنز 8x f/2 و طراحی متفاوت با دوربین های دیجیتال امروزی است تصاویر را به نحوی ذخیره می کند که می توان پس از گرفتن عکس، برروی هر قسمت از تصویر فوکوس داشت. در ادامه ضمن مشاهده نمونه های از تصاویر گرفته شده با این دوربین که بسیاری معتقدند باعث انقلاب در عکاسی خواهد شد با نحوه کارکرد آشنا خواهید شد.
[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:38 ] [ amer ] [ ]
مصاحبه 60 دقیقه ای استیو جابز با Walter Isaacson در دو فایل ویدیوی و توسط CBS News منتشر شد. Isaacson وظیفه نگارش زندگی نامه موسس و مدیرعامل اپل، استیو جابز را از 7 سال پیش برعهده گرفته بود و به دلیل مرگ زود هنگام جابز مجبور به انتشار زودتر از موعد کتاب زندگی نامه او شد. در ادامه ویدیو زندگی نامه استیو جابز را مشاهده خواهید کرد:
[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:37 ] [ amer ] [ ]
بالاخره گوگل نسخه جدید اندروید یعنی Android 4.0 یا نسخه ساندویچ بستنی را عرضه کرد. این نسخه پیشرفت های زیادی نسبت به ورژن های قبلی کرده است. گوگل اعلام کرده Android Ice Cream یا ساندویچ بستنی، دیدگاه جدید اندروید را نمایش داده و به نحوی استفاده از همه قابلیت ها را ساده می کند. گوشی Samsung Galaxy Nexus نیز همزمان با این سیستم عامل عرضه شده و مجهز به سیستم عامل اندروید ساندویچ بستنی است. در ادامه مشخصات کامل تر این سیستم عامل را مشاهده می کنید.
[ شنبه 30 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:27 ] [ amer ] [ ]
همانطور که انتظار می رفت شرکت های سامسونگ و گوگل تلفن جدید Nexus را به همراه جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید (Android 4.0: Ice Cream Sandwich) معرفی کردند. این تلفن هوشمند در رویدای که امروز در هنگ کنگ برگزار گردید معرفی شد. در ادامه مشخصات فنی این تلفن 4.65 اینچی را به همراه معرفی نسخه جدید سیستم عامل اندروید که برروی تمام ابزارهای موبایل از تلفن هوشمند تا تبلت قابل اجراست، مشاهده خواهید کرد
[ شنبه 30 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:26 ] [ amer ] [ ]
گر ابزار های زیادی به نوار ابزار افقی بالای مرورگر اضافه کنید، ظاهر شلوغی پیدا می کند. بهترین راه برای خلاص شدن از این شلوغی، قرار دادن این نوار ابزار به صورت عمودی در کناره مرورگر است. در ادامه مشاهده خواهید کرد چگونه تعدادی از این ابزار های ضروری را در مرورگر Firefox در کناره عمودی آن قرار دهید.
[ شنبه 30 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ amer ] [ ]
بلک بری گوشی جدید خود را که توسط پورشه طراحی شده، به زودی به بازار عرضه می کند. این گوشی برای افرادی که تمایل دارند گوشی متفاوتی داشته باشند، مناسب است. در ادامه گالری تصاویر این گوشی جذاب را مشاهده می کنید.
[ شنبه 30 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:24 ] [ amer ] [ ]
در هفته ای که گذشت پاناسونیک تبلت ضدضربه خود را معرفی کرد، اپل فروش گلاکسی سامسونگ را در استرالیا متوقف کرد، سامسونگ تلفن جدید اندرویدی گوگل را با نام Galaxy Nexus و سیستم عامل اندروید 4.0 که برروی تبلت و تلفن های هوشمند قابل است را معرفی کردند. گوگل سرویس ترجمه زنده Google Translate را به 14 زبان دنیا گسترش داد و سونی نیز به دلیل مشکل در تراشه تلویزیون های LCD قدیمی خود مجبور به تعویض 1.6 میلیون از تلویزیون های فروخته شده خود شد.
[ شنبه 30 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:20 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 46 47 48 49 50 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 489
بازدید هفته : 677
بازدید ماه : 629
بازدید کل : 29911
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1