zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ
سیستم عامل اندروید برای کدام شرکت بیشتری سود را دارد؟ پاسخ این سئوال مشخص نیست اما براساس آمار منتشر شده توسط Goldman Sachs، مایکروسافت از فروش سیستم عامل Android گوگل حدود 444 میلیون دلار در آمد بدست آورده است. اما چطور ممکن است که اندروید که سیستم عامل رقیب مایکروسافت است و توسط گوگل تولید و توسعه داده می شود برای این مایکروسافت درآمد زا باشد؟
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:9 ] [ amer ] [ ]
براساس آمار ارائه شده توسط StatCounter مرورگر گوگل به زودی از فایرفاکس سبقت گرفته و رتبه دوم مرورگرهای وب را کسب خواهد کرد. در حال حاضر فایرفاکس پس از اینترنت اکسپلور در رتبه دوم مرورگرهای دنیا قرار دارد ولی فاصله کروم که در حال حاضر در رتبه سوم قرار دارد بسیار کم شده است و انتظار می رود به زودی فایرفاکس را پشت سر بگذارد.
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:7 ] [ amer ] [ ]
این روز ها بازار All in one یا کامپیوتر های بدون Case داغ است. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند کامپیوتری تهیه کنند که ظاهر زیبایی داشته باشد. شرکت سامسونگ نیز از این قافله عقب نمانده و All in one جدید خود را وارد بازار جهانی کرده است. All in one سری 7 سامسونگ فعلا به بازار امریکا راه یافته و به زودی وارد بازار جهانی می شود. در ادامه مشخصات این کامپیوتر رومیزی All in one را مشاهده می کنید.
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:57 ] [ amer ] [ ]
اخیرا شرکت های بزرگ دنیا با طرح شکایت از یکدیگر با عنوان نقض قانون کپی رایت یا حق امتیاز، فروش یکدیگر را در یک یا چند کشور متوقف می کنند. هنوز مدت زیادی از شکایت اپل بر علیه سامسونگ و متوقف کردن فروش محصولات این شرکت در اروپا نمی گذرد که خبر جدیدی از شکایت LG در جهت جلوگیری از فروش ماشین های BMW و Audi در کره جنوبی می شنویم. ظاهرا این کمپانی از BMW و Audi به دلیل نقض قانون حق امتیاز و استفاده از LED های این شرکت، شکایت کرده است. در ادامه جزئیات این خبر و دلایل شکایت الجی را اعلام می کنیم.
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:56 ] [ amer ] [ ]
Alibaba، شرکت بزرگ اینترنتی چینی قصد دارد یاهو را بخرد. روز جمعه مدیرعامل این شرکت در دانشگاه استندفورد به حضار اعلام کرد که مشتاق است تا یاهو را بدست آورد. او همچنین بیان کرد که صاحبان علی بابا نیز موافق خرید یاهو بوده و حاضر به تامین بودجه مربوطه می باشند. به این ترتیب علی بابا نیز به لیست شرکت های علاقمند به خرید Yahoo اضافه شده و در کنار مایکروسافت، Horowitz و Silverlake قرار گرفت.
ادامه مطلب
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:55 ] [ amer ] [ ]
مایکروسافت بصورت رسمی تایید کرد که تولید پلیرهای Zune را ادامه نخواهد داد. این شرکت سال گذشته شایعات مبنی بر شکست پلیرهای این شرکت و عدم تولید آنها را تکذیب کرده بود و اعلام کرده بود که قصد ندارد تولید این پخش کننده ها را متوقف کند. مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد تمرکز خود را برروی تلفن های Windows Phone و بر موزیک در موبایل قرار دهد.
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:54 ] [ amer ] [ ]
http://www.zoomit.ir/media/k2/items/cache/ d9fc17f32b375e9eeed63a6c2d3200a4_S.jpg ال جی قصد دارد تلفن هوشمند جدید خود را با نام Optimus LTE وارد بازار کند. فاصله پیکسل های نمایشگر 4.5 اینچی این تلفن همانند نمایشگر Retnia آیفون 4 برابر 326ppi است. نمایشگر Optimus LTE از نوع AH-IPS می باشد به همین دلیل انتظار می رود تصاویر را بصورت روشن و با کیفیت در زوایای دید مختلف، نمایش دهد. در ادامه مشخصات فنی این تلفن دو هسته ای را مشاهده خواهید کرد.
[ سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:52 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 50 51 52 53 54 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 28961
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1