zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

 

پیشنهاد:  Acer Iconia Tab A200 قیمت مناسبی دارد اما نسبت به رقبای گران قیمتتر محدودیتهایی هم دارا می باشد. اگر به دنبال تبلتی ارزان هستید و نبود برخی از امکانات برایتان اهمیت ندارد، این مدل انتخاب شما خواهد بود.

 

 

ایسر آیکونیا تب A200 هیچ چیزی بیشتر از سایر تبلتها ندارد. البته به نسخه بستنی نانی اندروید (ICS) به روزآوری می شود که آن هم چندان مهم نیست. قبلا موتورولا زوم و اندروید ترنسفورمر پرایم به این نسخه به روز رسانی شده اند.

نه تنها A200 چیزی بیشتر از سایر تبلتها ندارد بلکه امکاناتی نظیر پورت HDMI و دوربین پشتی که در اغلب تبلتهای اندرویدی یافت می شود را هم ندارد.

البته با قیمت ۳۳۰ دلار برای نسخه ۸ گیگابایتی و ۳۵۰ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی هنوز هم در بین رقبا گزینه ای قابل توجه و خریدنی محسوب می شود.

طراحی

A200 نسل سوم تبلت ایسر پس از A500 و A100 محسوب می شود.البته A200 از آنها سبکتر، لاغرتر و براقتر است. جمع و جورتر هم به نظر می رسد.

صفحه نمایش A200 از نوع لمسی خازنی است و دارای قطر ۱۰.۱ اینچ می باشد. دوربین ۲ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش جای گرفته است اما خبری از دوربین پشتی نیست. اگرچه به شخصه از دوربین پشتی تبلت خوشم نمی آید و اصلا از آن برای گرفتن عکس استفاده نمی کنم، اما وقتی می خواهم بین دو مدل یکی را انتخاب کنم مدل دوربین دار را برخواهم گزید. شاید روزی به کار آید.

A200 در میان تبلتهایی که من دیده ام از نظر طراحی پشتی یک سروگردن بالاتر است. طراحی قسمت پشتی تبلت متخلخل می باشد و به گونه ای است که راحت در دست جای می گیرد و از دست سر نمی خورد. تبلت در دو رنگ مختلف خاکستری و قرمز عرضه شده است.

 

 

تبلت با گوشه های صیقلی که در دستان شما فرو نرود و نگه داشتن آن شما را خسته نکند، نعمتی است و این مدل این ویژگی خوب را هم دارد.

برای انتقال داده ها آیکونیا تب A200 یک پورت Micro USB، یک پورت کامل USB و یک اسلات کارت حافظه SD (حداکثر ۳۲ گیگابایتی) دارد. راکر صدا، جک هدفون، دکمه قفل گردش صفحه نمایش، دکمه پاور/قفل و یک پین کوچک جهت اتصال شارژر در لبه دستگاه وجود دارد. برخلاف A500 این تبلت پورت HDMI ندارد که واقعا مایوس کننده به حساب می آید.

 

 

امکانات نرم افزاری

ایسر بر روی تبلتهایش برنامه تاچ خودش را نصب می کند و این مدل هم از این قاعده مستثنی نسیت. در صفحه قفل چهار میانبر وجود دارد که می توان به صورت سریع به هریک از آن چهار اپلیکیشن دسترسی داشت. البته این چهار اپلیکیشن قابل تنظیم هستند.

اندروید بستنی نونی

تبلت با اندروید هانی کام نسخه ۳.۲.۱ عرضه شده است اما قابلیت به روز رسانی به آخرین نسخه اندروید یعنی بستنی نونی را دارا می باشد. نسخه جدید اندروید تفاوت چندان زیادی با نسخه پیشین ندارد اما چند بهبود در آن به چشم می خورد که مثبت ارزیابی می شوند.

ابزارک و واسط کاربری

در هانی کام ابزارکها در بالای صفحه نمایش بودند اما در نسخه جدید به میان اپلیکیشنها رفته اند.

آزار دهنده ترین بخش هانی کام، قسمت اطلاع رسانی بود که شما را مجبور به خواندن و بستن یک به یک آنها می کرد اما در نسخه بستنی نونی امکان بستن به یکباره همگی آنها وجود دارد.

 

 

تنظیمات

تنظیمات تغییرات چندانی نداشته است. بخش دیتای مصرف شده، دیتای استفاده شده توسط هر یک از اپلیکیشنها را نمایش می دهد. باتری بخش اختصاصی خود را دارد و اطلاعات بیشتری از ظرفیت و انرژی مصرف شده در اختیار کاربر قرار می دهد.

کارایی و امکانات جدید

تغییری در کارایی ایجاد نشده است و همانند هانی کام می باشد. GPS هم هیچ تغییری نداشته است و مرورگر اینترنت همچنان کندتر از آیپد است.

ابزار ویرایش عکس مهمترین ویژگی جدید محسوب می شود. گزینه هایی چون بریدن، تغییر اندازه و قرمزی چشم.

 

 

امکانات سخت افزاری

ایسر آیکونیا تب A200 سخت افزار معمول سایر تبلتهای اندرویدی را دارد. پردازنده دو هسته ای تگرا-۲ به همراه یک گیگابایت حافظه رم، Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲.۱۱b/g/n، بلوتوث نسخه ۲.۱، قطب نما و GPS.

اسپیکرهای قرار گرفته در گوشه سمت چپ و راست قسمت پشتی تبلت، صدا با حجم خروجی بالایی دارند حتی در زمانهایی که تبلت بر روی سطوح صاف قرار گرفته است. البته صدای بیس خروجی چندان تعریفی ندارد و می توانست بهتر از اینها باشد.

 

 

کارایی

صفحه نمایش لمسی خازنی A200 از نوع ۱۰.۱ اینچی است و رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ دارد. این صفحه نمایش از روشنایی بالایی برخوردار بوده و کنتراست بالایی هم دارد. اگرچه کنتراست بالایی دارد اما صفحه نمایش ایسوس ترنسفورمر پرایم چشم نوازتر است.

سرعت بارگذاری صفحات وب، همانند هانی کام است و بهبودی نداشته است و در مقایسه با آیپد بسیار کندتر است.

ویدیوهای ۱۰۸۰P و ۷۲۰P نرم و روان اجرا می شوند اما تماشای ویدیوها در ترنسفورمر پرایم لذت بخشتر است.

در تست ویدیویی که ما انجام دادیم باتری این مدل توانست برای مدل ۷ ساعت و ۴۲ دقیقه دوام بیاورد.

خوب:

تبلت Acer Iconia Tab A200 ارزانترین تبلت هانی کام ۱۰ اینچی موجود،

طراحی زیبا،

امکان افزایش حافظه،

پورت USB با اندازه استاندارد،

امکان به روز رسانی به اندروید بستنی نونی (نسخه ۴)،

در هانی کام سیگنال Wi-Fi ضعیف بود اما با به روز رسانی به بستنی نونی قدرت سیگنال افزایش چشمگیری داشت.

بد:

 

فقدان دوربین پشتی،

فقدان پورت HDMI،

کند بودن

تهيه توسط:مديريت zoomin


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:25 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 414
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 462
بازدید ماه : 414
بازدید کل : 29696
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1