zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

LG E-Paper
LG E-Paper

ال‌جی اعلام کرده که برگه الکترونیکی انعطاف‌پذیر خود را به زودی وارد بازار اروپا می‌کند. این برگه الکترونیکی از جنسی مشابه پلاستیک ساخته شده و برای مصارفی همچون روزنامه و کتاب بسیار مفید خواهد بود. تصور کنید روزنامه یا کتاب مورد علاقه‌تان در یک برگه الکترونیکی انعطاف‌پذیر کوچک قابل خواندن باشد. در ادامه اطلاعات کامل‌تری از این برگه الکترونیکی مشاهده می‌کنید.

آگهی تبلیغاتی
 

این برگه الکترونیکی که توسط ال‌جی معرفی شده، در واقع یک نمایشگر انعطاف‌پذیر 6 اینچی است که رزولوشن 1024x768 دارد. ضخامت این برگه الکترونیکی 0.7 میلی‌متر بوده و زاویه دید آن حدود 40 درجه است.

وزن برگه الکترونیکی 6 اینچی ال‌جی 14 گرم می‌باشد. ال‌جی اعلام کرده این برگه‌های الکترونیکی در ماه آینده وارد بازار اروپا خواهند شد.

امیدواریم به زودی شاهد این برگه‌ها باشیم و بتوانیم از آنها استفاده کنیم. اگر قیمت این برگه‌ها مناسب باشد، احتمالا شاهد کاهش چشمگیری در قطع درختان برای ساخت کاغذ خواهیم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:49 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 283
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 331
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 29565
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1