zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز lifehacker.com

اگر مایلید تا ابزارهای داخلی سیستم عامل خود را تقویت کنید و امور قابل اجرا با رایانه تان را به مراتب راحت، کارا و حرفه ای تر از همیشه انجام دهید، شاید بد نباشد برخی از این برنامه های معرفی شده در این مقاله را دانلود و بر روی ویندوز خود نصب کنید. این برنامه ها نه تنها کارهای معمول و مشکلات همیشگی بسیاری از کاربران پر مشغله را حل می کنند، بلکه دریچه ای تازه از تجربه زندگی دیجیتال را به ما خواهند بخشید، مطمئناً به امتحانش می ارزد!

MenuUninstaller

menuuninstaller_01اغلب ما برای حذف برنامه هایی که بر روی رایانه مان نصب است به منوی Start رفته از آنجا به Control Panel و پس از آن به بخش Add/Remove Programs یا Program and Features در ویندوز 7 می رویم. اما نکته ای که مطرح است، سوای راه پر پیچ و خمی که در پیش روی داریم، لیست بلندبالایی از برنامه ها است که یافتن برنامه مورد نظر را قدری کند و زمانبر می کند و اگر کاربر آشنایی به نحوه کار با ویندوز نداشته باشد، حتی ممکن است برنامه های مهم و مورد نیاز خود را به سیاه چاله تاریخ پیوست کند! اما راه ساده تر نصب برنامه MenuUninstaller است، بدین ترتیب می توانید تنها با راست کلیک بر روی برنامه های ناخواسته و انتخاب گزینه حذف (Uninstall) از شر برنامه مورد نظر خلاص شوید!

علارغم کارایی خوب این برنامه، در صورتی که به ابزار قدر و قدرتمندتری نیاز داشتید می توانید Revo Uninstaller را هم امتحان کنید. این برنامه جدید قادر است تنها با کلیک بر روی پنجره برنامه ای خاص، تمام رد پاهای آن را پاک کند، به نحوی که انگار هرگز آن را نصب نکرده بودید!

MiniBin

minibin1اغلب ما دوست داریم که میزکار ویندوز مان تمیز و مرتب باشد؛ به همین منظور می کوشیم تا هر آیکان اضافه ای را از آن بزداییم. گاهی همین آیکان سطل آشغال ویندوز هم قابل تحمل نیست. اگر شما هم نسبت به این سطل آشغال بیچاره وسواسی شده اید نصب برنامه MiniBin را توصیه می کنیم. این برنامه آیکان سطل آشغال را از صفحه میزکار پاک کرده و در عوض یک سطل کوچولو در کنار ساعت ویندوزتان قرار می دهد. بدین ترتیب با یک دابل کلیک ساده بر روی این نشانه می توانید تمام محتویات سطل آشغال را به فراموشی بسپارید! تازه با MiniBin دیگر خبری از پرسش های متعدد ویندوز درباره پاک کردن فایل ها نیست و اینکه آن صدای عجیب و غریب هنگام پاک شدن فایل ها را دیگر نخواهید شنید. از همه مهمتر این برنامه دارای قابلیت بهینه سازی استفاده از پردازنده است که مناسب سیستم های قدیمی است.

XnView Shell Extension

xnviewshellاگر پنجره پیش نمایشی که در ویندوز 7 قرار دارد نتوانسته نیاز شما را رفع و رجوع نماید، نگران نباشید برای مشاهده پیش نمایش فایل های تصویری خود می توانید برنامه XnView Shell Extension را نصب نمایید. پس از نصب، نه تنها قادر به مشاهده ی پیش نمایش فایل مربوطه در ویندوز اکسپلورر هستید، بلکه امکان تبدیل فرمت تصاویر، تبدیل آنها به کاغذ دیواری ویندوز و سایر قابلیت هایی از این دست را می توانید در منو کلیک راست فایل بیابید.

اگر فکر می کنید با نصب XnView Shell Extension منوی راست کلیک فایل های تان زیادی بلند بالا شده است، هم می توانید برنامه FastPreview را امتحان نمایید که تنها پیش نمایش فایل های تصویری را به منوی راست کلیک می افزاید.

OpenWith Enhanced

openwithenhancedزمانی که سیستم عامل ویندوز قادر به یافتن برنامه مناسب برای اجرای فایل های ناآشنا نیست، صفحه ای می گشاید که تنها حاوی لیستی از برنامه هایی است که ممکن است به کارتان بیایند، اما هیچ وقت قادر به ارائه پیشنهاد برنامه های نصب نشده در سیستم تان نیست. OpenWith Enhanced امکانات جذاب دیگری را به صفحه Open With ویندوز اضافه می کند. یکی از مهمترین این قابلیت ها ارائه پیشنهاد برنامه های مناسب با جستجو خودکار در اینترنت می باشد. OpenWith Enhanced حتی می تواند به شما بگوید که کدامیک از برنامه ها می توانند بهتر فایل مربوطه را بگشایند. از این گذشته شما را به صفحه دریافت آن برنامه ها نیز هدایت می کند. تازه، می توانید بخش Open With در راست کلیک تان را نیز مرتب کرده و برنامه های دلخواه را در آن جای دهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:21 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 484
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 532
بازدید ماه : 484
بازدید کل : 29766
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1